jump to navigation

VW Club – Misiunea noastra

.vw_club_logo_s

.

Acest site este creat de un grup de entuziasti, posesori de VW care considera ca intotdeauna este bine sa stii sa-ti acorzi singur primul ajutor la masina.
De ce sa depinzi de remorcare cand poti veni pe roti acasa.  De asemenea credem ca nu trebuie sa platesti o avere la dealeri sau reprezentante auto,
cand poti repara masina singuri si distrandu-te, castigand experienta si economisind bani.
Aici veti gasi sfaturi, solutii la probleme frecvente, ca turbo, frane, injectoare, filtre, climatizare, etc.
Sunt bineveniti sa ni se alature si posesorii altor tipuri de masini cu intrebari, articole, sfaturi, idei.

Utilizati categoriile de mai jos, (intretinere, tuning, defectiuni frecvente) pentru a gasi articolele care va interesaza.
De asemenea avem un modul de chat live, in care puteti discuta in timp real cu membrii aflati online.
MEMBRII VW CLUB

Comentarii»

1. DanCheloo - 6 iul. 2009

Salut Marian. nu am facut nimik cu turibina inca. nu am avut timp..e prea cald si sincer nu mi-a ars de ea sa o bibilesc si sa ma apuc sa demontez.
am fst la PLAJA :D:D:D:
cand e te anunt.
cat despre proiectoare, i a legatura cu VALE. el stie ce si de unde sa iei proiectoare.
am sa va tin la curent in legatur cu turbine.
bafta bafta.

2. CRISTI - 6 iul. 2009

SALUTARE la toata lumea. Dane se pare ca volanta de la passatul meu mai avea un pic si spargea ceva pe acolo. am dat astazi jos cutia de viteze si m-am speriat cind am vazut cum arata volanta , efectiv s-a forfecat pe suruburiile de la vibrochen de a trebuit sa o taie mecanicul jos cu flexul ca sa poata desface suruburile de la volanta. nasol rau dar sper ca o sa am un ambreaj beton ;))
o seara buna sa aveti

3. DanCheloo - 6 iul. 2009

nasol cristi…
foarte nasol..intrebarea e de ce s-a forfecat in halu asta…
bine macar ca ai vazut la timp…spor la treaba si tine-ne la curent.
bafta multa.

4. Marian - 6 iul. 2009

Salut baieti.cristi i-i cam ciudata treaba cu volanta la tine ele majoritatea adik astea mai noi akum sunt volante antivibratie care sunt formate din 2 parti care se misca una fata de alta in sensul de rotire si preia vibratiile si socurile dintre cutie si motor si ele cand se dezechilibreaza incepe sa trancane in relantiu si in sarcina cand i-i dai tare vibreaza transmisia de o simti ca vibreaza toata caroseria asta cand se blocheaza de tot dar cand se descentreaza doar troncane in relantiu majoritatea dar foarte ciudat am am vazut la o volanta care i se forfecase niturile de la coroana si a cazut coroana de pe volanta si ia facut varza carcasa la cutie darr in cazul tau cred ca ti s-au slabit suruburile de la volanta si a inceput sa faca toleranta pe suprafata unde se prinde volanta pe partea arborelui,la mine tine cam sus pedala de ambreiaj i-i cam dus discu de ambreiaj o tine el sus dar nu patineaza i-i perfect dar pentru viitor asa stie cineva cat e un disc de ambreiaj nou? pt passat b5 din 2001?:Dfara manopere din astea mil montez yo ca in ziua de azi toti balaurii sunt in service,un preten de al meu si-a schimbat distributia la service si aia inainte sa dea cureaua jos a a oprit motoru in punctu de compresie si cand a scos cureaua ia sarit motoru de la punct si nu au stiu sa o puna la punct dupa semne si cand ia dato i-a dato avansata ziceai ca i-i tractor :)))) si acuma se cearta cu aia la service sa yo puna la punct.salut baietiii dan cand e sa termini:D da-mi un raspuns adevaru e ca pe vremea asta i-ti vine sa lasi masina draku asa cum e si sai dai cu gratare ji plaja baie alea alea:)))))

5. Dacian - 8 iul. 2009

Salut. Mi-am cumparat si eu un Passat 1.9 tdi 131cp (pompe duse), … dupa ce-am cumparat-o … dupa vreo ora, .. a inceput sa tremure 5-10sec motorul dupa ce il porneam. .. (dar nu tremura tot timpul) de ex. o porneam de 10 ori consecutiv, poate tremura de 1-2 ori…sau deloc, dar tremuratu dura 5-10-15sec, si singura isi revenea, … dar tremura motorul de-mi tremura toata caroseria, volan, usi, schimbator, etc. Practic ..se balanganea masina :(. dupa 4-5-6 ore de la cumpararea masinii a inceput sa-mi tremure si-n timp ce o conduceam. Motorul nu se mai tura mai mult de 2000 – 2500- 2700rpm , … eram nevoit sa-i dau treapta inferioara, ..si abia-abia daca mai mergea, (plecam cu greu de la semafor) dar toata probmema asta nu persista mai mult de 15-20-30sec,( avea toane, de ex. mergeam 10km fara probleme , iar in urmatorul al 11-lea km, imi facea de 2ori probleme ) dupa care o acceleram si revenea motorul la normal ( mai mult ca sigur isi revenea si daca o lasam la relantiu., dar nu-mi permiteam s-o las sa tremure, deoarece imi era frica sa nu-mi rupa vreun suport de la motor, etc) .. cand trecea de 2000rpm urca 100rpm/ la 4sec, (avea si-un zgomot ciudat motorul, parca SUFLA PE UNDEVA, prin toba, sau filtru aer,). iar dintr-o data RUPEA ASFALTU si urca aproape de 4500rpm, ..in doar alte 7-8sec maxim. Am tinut-o pe VAG-COM non-stop cu motorul pornit, iar cand avea ”caderile” astea cu tremuratu pt cateva secunde, am vazut modificari de valori la cilindru 3 si 4 arata valori de -3.00 si 2.99 mg/str (cand extremele maxime admise erau intre -2.8 si 2.8mg/str ) de obicei, de fapt tot timpul cand motorul functiona in parametri normali,(cel putin mergea rotund fara tremurat) … valorile erau de -0.25 – 0.12 – 0.05 – 0.52 la toti cei 4 cilindri (injectoare). Am cumparat 2 injectoare second, tot de 1.9tdi 131cp pompe duse, dar cred ca model 2002-2003 (diferenta era ca varful injectoarelor mele era ca un pai de 1cm si subtire, IAR cele cumparate aveau varful injectorului putin mai grosut iar lungimea de 0.4cm), le-am inlocuit, … dar problema s-a agravat de 10ori mai tare. In acest moment masina tremura de-o ia dracu si la pornire si la relantiu si in mers. practic, am facut-o varza de tot. Rog mult si frumos pe oricine care ma poate ajuta cu vreun sfat cat mai urgent. MULTUMESC ANTICIPAT. Scuze ca v-am facut sa cititi asa mult. Multumesc

6. CRISTI - 10 iul. 2009

Salutare . Dane passatul merge f. bine acuma cu alta volanta si ansamblu ambreaj. ma gindesc ca s-a forfecat volanta ca ia ajuns 450 000 km. era volanta originala . sa auzim de bine o seara buna 😉

radu orastie - 11 iul. 2009

nelu ai probleme cu intercolerul?

7. radu orastie - 11 iul. 2009

danchello spune-mi si mie de ce cind accelerez dintr-o data la dimineata mi se aude apa ca si cum as avea aer pe instalatie

8. DanCheloo - 11 iul. 2009

se aude de undeva din bord(de sub bord?)
daca e de acolo, fa-i o verificare de freon la instalatie(eu i-am facut un schimb de freon la mine)…
nu inteleg ce anume se aude ca si cand ai avea aer in instalatie..fi putin mai explicit.
CRISTI, ma bucur ca iti merge..foarte bine…

9. radu - 12 iul. 2009

DanCheloo iti multumesc pt raspuns ,am uitat sa precizez ca mi se pare ca in circuitul apei parca se aude zgomotul ala (ca si cum ar clocoti)doar dimineata se aude dupa ce pornesc si ii dau putin forja.Asta-i de cind am distributia si pompa de apa.ar putea sa aiba aer?

10. DanCheloo - 12 iul. 2009

nu..nu cred ca ar putea sa aiba aer..daca nivelul antigelului e OK in borcan..atunci nu iti face probleme.

11. radu - 12 iul. 2009

atunci ce ar putea sa fie ?de se aude de parca ar bolborosi ceva

12. DanCheloo - 12 iul. 2009

chiar nu stiu…eu la mine auzeam ceva asemanator si i-am verificat freonul din instalatie..si vad ca acuma ebine…l-am si schimbat.

13. vw_mania - 12 iul. 2009

salut . am si eu un passat 1.9 tdi de 131 cp din 2003 . mi s-a stricat alternatorul , m-am dus pe baterie pana mi s-a descarcat , l-am reicarcat , urmeaza s-a schimb alternatorul , dar oglinzile electronice au luat-o razna si s-au reglat automat in sus .daca ii reglez in jos se ridica automat cum las butonul . vreo idee ? mersi

14. Marian - 14 iul. 2009

Salut dan.cat tea cujstat sa-tzi schimve freonu? ca la mn nu prea mai ingheatza asa tare cand dau la rece 😀

15. Marian - 14 iul. 2009

Salut Wv-mania,demonteazati ji u alternatoru 😛 vezi ce are poate ti s-a dus colectoru 😛 sau carbunii yo stiu nu poti sa stii pana nu desfaci sau dak nu demonteazal si dul la verificat ca te costa mai mult sa iei altu decat sa il faci pe ala,si treaba cu oblinzille foarte ciudat:| poate nu ai curent destul in baterie si o iau rara 😀 da nu prea cred.pai treaba cu butonu selectezi oglinda si dupaia dai cum vrei tu de el stanga dreapta sus jos:D.bafta baieti

16. Marian - 14 iul. 2009

Are cineva idee daca pun toba sport pe wv passat 1.9 tdi 131 cai daca se se aude bine???ca yo stiam ca diesel-ul nu prea se aude dar multi mi-au zis ca se aude,ms astept un raspuns:D.bafta baietiii

17. radu - 14 iul. 2009

salut!mai am o intrebare .cind deschid usa de la sofer nu mi se mai aprinde becul din bord o fi de la usa de unde se inchide ce s-a intimplat oare?

18. DanCheloo - 14 iul. 2009

Salut Radu, ti s-a stricat senzolrul din broasca de la usa…daca te uiti atent, nici becul de sub usa nu se mai aprinde…
verifica si ai sa te convingi..cel putin asa cred…
Marian, nu m-a costat nimik schimbul de freon..e service-ul unui var, dar normal, te costa cat iti baga..adica iti calculeaza cat ai tu (cantareste) si apoi baga diferenta…cam 1 mil maxim.
bafta baieti

19. Marian - 15 iul. 2009

Aaaa Dan da si mie mi s-a dus senzoru ala:) la sofer dar tot se aprinde becu sub usa cik se oxideaza senzoru ala si este spray special pt senzori din astia ca se oxideaza in timp.creck o sa incerc si yo cu spary din ala intr-o zi cu soare :))) is fericit dan ca mi-am rezolvat problema cu motoru 😀 ce bine e. cand e asfaltu cald i-i dezactivez ESP-ul si la semafoare cand plec tare scartaie rotile si in a 1 a si a 2 a si a 3 a doar umpik:D misto tare dan stii ceva despre toba sport ce spuneam yo mai sus ca sunt curios tare:Dbafta dan.bafta baieti.

20. radu - 15 iul. 2009

dane cum as putea sa dau de senzorul ala de la usa?ceao

21. vw_mania - 15 iul. 2009

Mersi de idee, intr-adevar cu alternatorul am avut probleme.

22. vw_mania - 15 iul. 2009

dar totusi mai am o problema. La 2000-2100 de ture in treapta a treia de obicei mi se aprinde ESP. am fost pe tester si mi s-a spus ca injectorul 3 si 4 depaseste limita superioara, eroare cod 17675 si 17678. am schimbat turbo, furtunasele vacuum, contactele de la injectoare au fost curatate , toate filtrele schimbate … si am incercat o masina asemanatoare tot de 131 cp si a tras mult mai bine masina si a fost mult mai rapida . Ar trebui sa schimb acum injectoarele ? Aveti vreo idee ? mersi

23. Marian - 16 iul. 2009

wv mania daca injectoru ala depasesste limita superioara desi nu prea cred ca are cum schimbal numai pe ala si pun eacelasi tip de injector uitate in certificatul tau de matriculare si scrie acolo ”tip de motor” si sa iei un injectoc de acelasi tip cu motorul tau.i-i ciudata tare treaba cu motoarele astea unu trage mai tare unu mai incet,crecka ma enervez pana la urma si i-mi cumpar un wv passat din 2004 cu motor de 4000 pe benzina cu 350 de cai putere era pe autovit,sa vad cine ma mai ia atunci:D creck consuma si ala vreo 30 la suta :)))

24. Marian - 16 iul. 2009

Wv Passat astea pe diesel are o injectie cam puturoasa si ma dispera rau tare de tot am un prieten care si-a luat un Wv Golf 6 acum 3 luni i-a dat cu a 2 a la 7000 de turre 120 km pe ora si aaare 122 de cai putere pe benzina i-i chiar culmea eram cu el cand i-a daat

25. iulibv - 17 iul. 2009

salut am si eu un golf 4 din 2000 1.4 16 valve si am o problema mi se tot opreste motorul la ralanti..am bagat testerul pe ea si imi da senzor presiune galerie admisie daca poate cineva sami zica exact unde este situat si de unde pot gasi unul…eu am gasit ceva dar este 1300 ron mi se pare exagerat.si inca ceva daca puteti sami spuneti exact functia lui…eu am anulat valva egr ca sa nu mi se mai opresca motorul asa de des…pentru ca ..daca pun valva inapoi imi da alarma pe tester valva egr si senzor presiune defecte…ce legatura are evacuarea cu admisia ?sau sunt amundoua stricate….va rog sa ma ajutati…multumesc si astept raspuns aici sau pe iuli_dove@yahoo.com

26. zarconi - 21 iul. 2009

Am un passat 35i din 95 si am o pb cu releul cred.
Se aprinde ledul de bujie incandescenta si nu mai porneste.
Unde se afla releul pt ca nu il gasesc?

Multumesc

27. vw_mania - 23 iul. 2009

salut din nou. puteti sa-mi spuneti si mie care ii treaba cu filtru de aer sport? se merita banu? ms

28. marius tl - 27 iul. 2009

salutare din spania.Sa stiti ca sprayurile pt.senzori trebuie sa fie doar made in deutschland altfel nimic.Eu am reparat portbagajul sa-mi mearga din telecomanda iar apoi nu mai mergeau geamurile pe spate si am luat un spray din carrefour si nu mai mergea nici un geam si nici inchiderea centralizata era prea uleios si le-a bagat pe toate in scurt.Dupa ce am fost iar la repr.si au dat cu sprayul magic au luat-o toate.Oricum romanasii nostrii sunt mult mai meticulosi decat spaniolii.Astept raspuns Dane la problema mea la 2 3 saptt porneste la a3a a4a cheie.Ma mai gindesc sa se evaporeze motorina pe la filtru.multam anticipat

29. ila200183 - 28 iul. 2009

Salut! am un vw passat 2002… cand o pornesc dimineata pe rece si ii dau shpan merge pana la 90 km/h si nu mai urca….oare ce are? The Vale, ma ajuti, te rog!Imi dai niste informatii…pls!
Si inca o problema… mi s-a spart un furtun de la rezervoru de antigel… cu doua zile inainte l-am completat cu G12 CA MI-A SCAZUT… si mi-a zis mecanicu ca am ceva spuma in rezervoru ala…a zis ca s-ar putea sa-mi fie garnitura de chiuloasa… cum pot sa stiu ce probleme are???
Si inca una… cand pun frana brusc… imi trepideaza volanu!
Sper sa ma puteti ajuta careva!Va multumesc!

30. marius tl - 1 aug. 2009

salut dane.dupa ce ai schimbat freonul a inceput sa-ti mearga ventilatorul de la racire sau l-ai schimbat.

31. DanCheloo - 2 aug. 2009

Salut Marius…
eu am schimbat Carbunii la ventilatorul de racire…e scump daca il pui nou. dar se schimba carbuni de la motorasul lui…
leiul la un TDI peste 200.000, se schimba la 10.000….cel putin asa il schimb eu.
bafta..
ssssalut baieti..ce mai faceti?…eu sunt cam ocupat in perioada asta cu munca si cu PLAJA….
bafta multa

32. marius tl - 5 aug. 2009

M-am uitat azi la ventilator si ca sa-l desfac sa-i vad periile colectoare se pare ca trebuie sa desfac 3 piulite de 10 iar locul e cam stramt nn.am dat tubul de la turbo jos si carcasa de la distributie sa am mai mult loc.maine voi continua ..apropo Dane periile sunt sus unde sunt cablurile de alimentare sau jos..Daca sunt jos e cam greu de mesterit dar se poate.Noroc si toate bune….

33. Dan Cheloo - 6 aug. 2009

Salut Marius.
trebuie dat jos ventilatorul cu tot cu motoras.
trebuie sa tai cablurile…si apoi sa le unesti..cel putin asa am facut eu.
te duci pe o masa, desfaci paletii de pe motoras si apoi desfaci usor capacul de la motoras.
inauntru o sa te minunezi cata pilitura si negreala o sa gasesti.
cumperi carbuni la fel (ii iei pe aia vechi si te duci la un magazi sa iti dea identici) ii schimbi si montezi totul la loc.
nu o sa reusesti sa schimbi carbunii cu motorasul pe pozitie pe masina.
tine-ne la curent.

34. Marian - 8 aug. 2009

Salutareee daneee:D ti s-a intamplat sa ti se taie cablurile de la ventilatoarele de la racire de la AC?:| la mine vine firele exact printre ele si s-a rupt colieru care le tinea si le-au ros ventilatoarele:( cum naiba sa le leg?:D ca am 1 centimetru loc acolo sa-mi bag ghearele:))).nu desfac yo tot botu masinii pe 2 fire dale in ceapa mami lor:D.salut dane u ti-ai rezolvat aia?:D

35. Marian - 8 aug. 2009

Salut baietii stie vreo cineva daca se pot schimba numai sticlele de la faruri la passat? ca ale mele sunt matuite:(,s-au trebuie sa le schimb cu tot-ul?:D

36. Anonim - 10 aug. 2009

unde se afla releul de bujii la ford galaxy?

37. PETRU - 10 aug. 2009

unde se afla releul de bujii la ford galaxy?

38. ila200183 - 10 aug. 2009

salut, marian!am incercat eu sa schimb sticlele la far…. nu se poate, din pacate…am cumparat tot faru, nu-i scum…2 mil!

39. Marian - 14 aug. 2009

Oky ila ms mult dar daca i-mi pun faruri cu angel’s eye cat ma costa ai idee?salut baietii

40. sabadas - 14 aug. 2009

salut marian!sincer nu stiu!am vb cu un elecrician ca am vrut sa-mi pun si eu… a zis ca nu se prea merita ca trebuie facute ceva modificari pe la instalatia electrica…trebuie decupat nu stiu cum din far…in fine…mai multe nu stiu sa-ti spun…fratele meu si-a pus…are un bmw , seria 3 din 2000 … farurile au costat 200 de euro amandoua…amu depinde si de buzunar…pentru unii ii scump, pt altii nu!eu unu nu-mi pun…daca nu-i din fabrica, tot timpu apar ceva efecte secundare!eu mi-am statie si woofer, difuzoare sony x-plod, mp3 sony…si in fiecare luna schimb cate un bec pe spate…se tot ard, dracu stii de ce…si mi-s puse toate de firma autorizata!!!!bafta, daca-ti pui… sa-mi trim si mie poze sa vad cum arata!respect!

41. marius tl - 21 aug. 2009

salutare meseriasii.dane sa stii ca ai avut dreptate ca nu se pot schimba periile colectoare pe pozitie dar am avut parte de o intamplare cel putin bizara…dupa ce am dat afara cele 3 piulite si am incercat sa scot ventilatorul..bineinteles nu merge fare sa dai toata fata afara am pus la loc toata treaba si aluat-o ventilatorul cca. 4 5 zile dar la o turatie mai mica fata de dinainte iar apoi s-a intepenit iar.totusi s-ar putea sa fie si de la freon..i-mi baga aerul f. putin rece iar acelasi lucru am patit-o si cu Patrolul cand i s-a dus fronul nu-i mai mergea deloc ventilatorul ba chiar o lua cateodata singu dupa ce opream motorul dupa 20 min. iar dupa aceea trebuia sa-l pornesc cu redresorul ca-mi consuma bateriile.oricum s-ar putea sa fie si carbunii dar pt, inceput am sa incerc cu freonul iar in caz contrar va trebui sa-i dau jos botul sa-i schimb carbunii.noroc si toate bune

42. Marian - 24 aug. 2009

Salut dabadas,nu i-mi pun prea curand faruri cu angel eyes ca nu prea am bani in perioada asta da o sa-mi pun pana la urma:P.si yo am woofer pioneer si mp3-ul sony xplod.mi-a aruncat in aer difuzoarele alea din fabrica:) iar woofr-ul dak il tin numai la maxim patesc faza care o patesti tu cu becurile din spate de la triple (becurile fiind incinse li se ard imediat filamentu de la vibratiile woofr-ului:P) asa ca lasa mai incet woofr-ul :))).si i-mi bazaie numarul de pe spate incontinuu nici nu mai stiu cum sa i-l mai prind ultima oara i-am pus si silicon pe dedesubt peste o saptamana iar a inceput sa bazaie:))).salut

43. adrian - 29 aug. 2009

salutare tuturor membrilor .am si eu o rugaminte dak se poate sa imi spuneti si mie ce as putea face ,am un vw pasat din 2000 tip motor atj 85 kw si am o mare problema cand accelerez motoru se tureaza dar dupa 2 , 3 secunde si pleaca ft greu la test miau spus k 2 injectoare au fost schimbate si de aia nu se accelereaza cum trebuie si imi mai da si eroare la abs si esp ce sfaturi puteti sa imi dati

44. Marian - 30 aug. 2009

salut adrian.aceiasi problema am avuto si eu cu acceleratia dar nu i-mi dadea eroare in bord.scoate mufa de la DEBITMETRU si vezi daca se accelereaza cum trebuie.daca ti se accelereaza mai bine dupa ce i-ai scos mufa la debitmetru inseamna ca debitmetr-ul este stricat.salut si zi-mi si mie ce ai facut.

45. Dan Cheloo - 31 aug. 2009

Salut Adrian,
Chestia cu acceleratul si cu plecatul mai greu, poate fi de la instalatia de vaccum.
verifica toate furtunasele alea subtiri si vezi sa nu ai vreo fisura (spartura). daca pierde presiunea de aer, nu mai deschide turbo si automat ai problema.
poate fi si de la injectoare. eu recomand METABOND pentru curatat injectoarele.
Fa toate astea si vb dupa aceea.

46. Marian - 31 aug. 2009

Oooooo salut Dane carei treaba nam mai vb de mult:D.pelea mea la mine a fost debitmetru problema:),trebuie sa i-mi iau altu pana atunci merg cu mufa scoasa la debitmetru vreau sa zic ca rupe asfaltu fara debitmetru :)))) si plecatu de pe loc e diferenta foarte mare fara debitmetru pleaca imediat acum acum adrian poate sa incerce si ce spui tu si ce spun eu:P saluttt baietiii

47. Marian - 8 sept. 2009

Poate sa ma ajute vreo cnva cu o intrebare?sau a mai patit cnva asa ceva?mi-am facut chiptuning si aveam de inainte sa il fac DEBITMETRU stricat motor-ul meu este de 101 cp cu chip-ul l-am dus la 132 si acuma nus ce sa fac sa i-i pun debitmetru de motor de 131 de cp sau de 101 cp?eu as zice de 101 cp a patit vreo cineva?ma gandesc dak i-i pun de 131 il fortez prea tare cu tot cu chiptuning si o sa scoata fum negru:D,ma dispera pierd prea multa putere fara debitmetru.care a mai patito sa-mi spuna si mie plssss.salut baietii

48. Marian - 11 sept. 2009

bai fratilor darrrrr nu mai misca nimik pe aici?ati parasit site-ulll???:)))yo mai misc cate ceva da voiiii chiarrr nimikkkk?:))) mai cu viatzaaaaa:))))

49. pruna silviu - 11 oct. 2009

sal.sint silviu-am un passat 1.9 tdi din 2001-101 cai si am o problema:la relantiu imi tremura motorul..daca accelerez putin i-si revine-face asta numai cind e cald afara,iarna merge perfect. ce poate fi??? am citeva raspunsuri dar nu stiu ce sa mai cred-ca ar fi de la volanta,poate vreun senzor…voi ce ziceti??

50. sabadas - 11 oct. 2009

salut, silviu!si eu am avut ceva „tremurari” la motor…dar se intampla, cum zici tu, vara cand era f cald!si eu am fost la mecaic si mi-a zis sa dau niste ture fara aeru conditionat pornit …nu o mai facut deloc!lsalut!

51. pruna silviu - 11 oct. 2009

sal.sunt tot siviu …as mai vre si alte pareri-ca aeul nu are nici o treaba

52. Dan Cheloo - 12 oct. 2009

Salut Silviu.
Vezi te rog sa nu ai cumva vreo mizerie in rezervor si sa faca fitze pompa de motorina din rezervor.
dute la un mecanic si fa-ti un test cand o pornesti…spune-i sa iti verifici cu VAG-com-ul injectoarele sa mearga in aceeiasi parametrii.
si verifica-i si bujiile.
bafta si tine-ne la curent.

53. Marian - 13 oct. 2009

ooooooo salut baietiii ati inceput sa miscati cate umpik ceva ceva?:D.salut daneeeee.silviu iati un filtru de motorina si schimbatil din rezervor dak era sa ai mizerie se oprea toata mizeria tdi-ul nu are pompa de motorina la rezervor are pompa de inalta presiune la motor si trage din filtru de motorina si dak e cum zice dan cu rezervoru mizeria trebe sa fie in filtru de motorina:D,bujiile la diesel sunt incandescente numa cat pornesti motoru cu ele atat:D.daneee ia zi u ti-ai schimbat boxele la passat? da vad ca misca lumea pe aiciiii bon bon.salut baietiiiiiii

54. Marian - 13 oct. 2009

Daneee stiii cumva cat e un DEBITMETRU pt passat b5 1.9 tdi?:D:D:D.saluttttt

55. Dan Cheloo - 13 oct. 2009

Salut Marian.
nu am schimbat boxele inca..nu am avut sincer timp de ele….
debimetrul nu stiu cat e ..cred ca e in jur de 100 euro..cam asa..depinde de marca…bosch-ul e mai schumb. ia unul piersburg parca asa se numeste.
cat despre pompa din rezervor..tin sa te contrazic…are pompa in rezervor tdi-ul…crede-ma pe mine. urca in masina, opreste muzica si pune-i contactul…sa vezi ce se aude din spate…
bujiile trebuiesc excluse intradevar la problema aia..dar e bine de verificat ca vine iarna.
intradevar …este posibil filtrul si mizeria in general.
altceva nu vad ce ar fi..doar injectoarele murdare.:))
ceva METABOND in motorina si cativa km buni si se duce tot.
o zi buna baieti si haideti sa reinviem acest forum.
bafta multa.

56. sabadas - 14 oct. 2009

salut!uite ca vine iarna si apar problemele si la mine…hmm…am si eu ceva probleme cu passatu meu 2002, tdi, 131 de cai, pompa duza…am 190 de mii de km facuti cu el…dimineata…pe rece…ii tare lenes in depasire….ii dau a 3-a, se tureaza … si cand ii dau a 4-a…ciuciu….tot puturos!…ii turbo?face figuri turbo?ala sa fie oare?am facut si faza aia ca am tras pe dreaptra…am scos cheia din contact, am pornit-o, i-am dat shpan…degeaba… tot greoi o ia!cine ma poate ajuta….? va rog! domnu mariaaaan! domnu daaaan….!multumesc! si…haideti baieti… sa reinviem site-ul asta….ca merita! volkswagen… rules!

57. Dan Cheloo - 15 oct. 2009

Salut Sabadas…
verifica-ti furtunasele de vacuum….nu vad de ce ar fi turbo…daca ai mers sportiv cu el…
verifica fiecare furtunas de vacuum si furtunul cel gros de la intercooler…sa nu fie fisurat…
te costa cam 40 RON sa schimbi toate furtunasele de vacuum..vezi ca sunt de 2 dimensiuni….
scoate cate unul pe rand si taie altul la aceeiasi dimenisune….si monteaza-l ca sa nu le pierzi locul de montare. sa nu cauti sa iti iei un set original ca nu prea gasesti. mergi la un magazin de piese auto si cere futun de presiune sau de injectoare.(trebuie sa fie un furtun panzat la exterior.
daca nici asa nu merge, fa-i un test si vezi valvulele care actioneaza vacuum-ul…eu am avut probleme cu N75. asa se numeste valvula…
dar nu e problema grava…si nu e de la frig.
in cel mai rau caz, poti curata si turbo(dat jos, desfacut si curatat) asta numai in cazul in care nu iti merge dupa ce ai facut totul de mai sus.
cam asta e tot..numai bine si tine-ne la curent…
Baieti, TREZIREA.

58. Marian - 16 oct. 2009

Salut baietiiiiiiiiiii scuze ca nu am raspuns mai repede am fost plecat putin pe la brasov.Dan i-i dau si yo un sfat poate o fi si asta.Sabadas daca tu ai mers cu el pana acuma cu dealde 2500 de ture 3000 nu avea cum sa-se infunde turbo dar dak ai mers asa nu e de la turbo fii atent ca si eu am patito si acum caut DEBITMETRU:d.scoatei mufa de la debitmetru si vezi daca trage mai tare cu mufa de la debitmetru scoasa daca trage mai tare inseamna ca s-a dus debitmetru.mufa de la debitmetru este cum te uiti la botul masinii cu capota ridicata in partea stanga langa filtru de aer sub un plasticnu ai cum sa nu vezi mufa.doar atat faci scoti mufa vezi daca trage mai tare si gata,vezi ca daca i-i scoti mufa de la debitmetru i-ti trage pana in 3000 de ture.salut sabadas sa ne tii la curent salut daneeeeee.hai baietiii miscare aici pe forummm ca e frig sa nu intepenim

59. Marian - 16 oct. 2009

Daneeeeeeeee i-i beleaaa mare si la mine hahaha:D.am ajuns in seara asta aksa si hopaaaa nu mi se m-ai aprindea un bi-xenon:((((( si m-am uitat cu bricheta aveam capacu de pe interioru farului desfacut si mi sa nu i-mi fi intrat vreun soarece pe acolo sa-mi faca iar belea ca am mai avut razboi cu ei:)))))))) sa vad maine pe zi.dak s-a ars becu creck am puso:)) idei ceva cat e un bec?:))))))))) in caz de am puso de un bec?:D:D:D.tura trecuta mi-au ros furtunu de la turbina in gatu mami lor am dat 3 mil pe el:))) si de altfel am creck vreo 15 matze prin spate pe la mine da ele nu au nici o treaba sunt paralele cu ei:)))))).salut daneeee.hai sai trezim pe baieti din somn ca nu se mai poate cate Wv sunt in romaniaaa si asa slab aici pe forum?ca doar acuma masinile Wv sunt la putere adik tin cu casa:D:D:D

60. Marian - 16 oct. 2009

Daneee ia zi ai vreo ideee cat din puterea motorului ai fara debitmetru?ca eu am vreo 2 luni de acuma de cand merg fara debitmetru:).poate scap cu xenon-ul si mai am de schimbat debitmetrul si un proiector de pe partea soferului:D ca am gemuletu spart si i-i urat cu draciii:))))))).Sabadassssss sa nu uiti sa ne tii la curent aici cu ce ai mai facut.saluttttttttttttttttttttttttttttt

61. Marian - 16 oct. 2009

Sabadassss parca ai spus mai de mult ca ti-ai schimbat boxele din portiere:D:D:D ia zi cat a costat?:D si poate poti sa-mi spui si ce dimensiuni s-au potrivit?:D

62. sabadas - 16 oct. 2009

cu boxele…belea mareeee….am dat panoul jos la usile din spate….si am decupat in tabla, frateeee….marca LG…dimensiunile nu le mai stiu…ma uit si-ti spun, domnu marian!

o sa experimentez azi faza cu debitmetru si va spun…si azi am mers cu ea si tot asa…ii tare lenesa…

si mai am una…imi danseaza acu de la apa…am mers vreo 1000 de km…si nu a ajuns la 90 apa….ajungea pana pe la 80 85…si scadea….iara urca…apoi dracu stii…ca amu cam multe apar

63. Dan Cheloo - 16 oct. 2009

Sabadass…termostatul frate…nu am timp sa zic ami multe…
bafta.

64. sabadas - 16 oct. 2009

aha, deci ii termostatu… mii de draci!
na…am deschis azi capota…mufa aia de la debitmetru nu am putut-o da jos…nici nu stiu cum s-o dau jos, de fapt…!!
si inca una… si gata…. cam la 2-3 mii de km facuti imi scade antigelu’…!asta ce o mai fi?…pfaaaiii…cam multe mi s-o intamplat la passatu meu saptamana asta….cam multe evenimente dintr-o data! „offf, la naiba-n puii mei!!!!!!!”
apoi cred ca ma duc luni la mecanic sa o puie in primu rand pe tester…si apoi ii spun ce mi-ati zis voi…da’ de o scot cumva la capat…

tot respectu, domnu’ dan !

tot respectu, domnu marian!
kilometri multi la toti..

65. Dan Cheloo - 16 oct. 2009

cum scade antigelul sabadas?..explica-mi…
eu am rupt masina mea …am facu un drum de bucuresti mangalia…de fapt invers..mang bucuresti si retur…si din 180 nu am scos-o…am avut draci pe ea…merge cam lent asa prin oras…am bagat motorina de la Luk Oil…si se vede o mare diferenta…sincer…mai incercasem si nu imi venea sa cred…si am zis sa mai incerc o data….
mufa aia care zici ca nu ai reusit sa o scoti, vezi ca are o lema…apasa pe ea si trage mufa…vezi ca iese mai greeu

66. sabadas - 16 oct. 2009

salut, domnu dan, din nou…

pur si simplu scade….azi vara am observat…cam la 2-3 mii de km facuti imi scade antigelu…dracu stii cum, ca de curs nu curge niciunde…mi-am luat G12 pt vw (ii scump ca dracu, in fine)…l-am lungit cu apa distilata…si …dupa cum iti spuneam….il completez cam la 2, 3 mii! pe capacu de la rezervoru de la antigel am vazt azi ca-i ceva spuma roz-cenusie…apoi dracu stii de la ce-i … poate ca mi-i prea concentrat antigelu…cam asta-i treaba! se poate sa fie garnitura de chiuloasa?! …apoi asta imi mai lipseste… ! cam atata, baieti!astept pareri, indicatii….saptamana asta cam multe am avut cu ea!….se aduna, ca si kilometri!de vandut nu o vand ca mi-i draga, da’ cred ca s-a obosit…in 3 ani de cat timp o am am facut 100 de mii cu ea fara probleme… si acuma ma lasa instantaneu!pfff…plus ca vroiam la sf lunii sa-i fac distributia si schimbu’!…hhhhmmmm….nu stiu cu ce sa incep…(((!respectele mele, domnilor, dan, marian!

67. sabadas - 16 oct. 2009

mufa aia-i acolo pe langa turbo…?cred ca aia-i ca alata nu am vazut…vad eu maine mai bine…dupa ce vin de la cules de porumb!

68. Marian - 16 oct. 2009

Salut danee salut sabadasss.are dreptate dan i-i belea schimba termostatu ca creck nu i-ti indica bine temperatura si de asta i-ti apare si spuma aia in vasu de antigel s-s incins mai tare si nu tia indicat calumea si tia fiert putin motoru probabil sa ciupit putin garnitura de chiuloasa daca nu ti-a sarit nici un furtun de antigel pana acuma inseamna ca mai merge si de aia i-ti scade si apa din vasu cu antigel i-ti baga antigel in pistoane daca e arsa putin garnitura de chiuloasa ca ziceai ca nu i-ti curge pe nicaieri til baga in capu pistoanelor da lasa ca mai merge nu o schimba ca e scump cand so agrava atunci schimbo.dar schimba cat mai repede termostatu sa nu incingi iar motoru ca se arde garnitura si mai tare i-mi pare rau dar bine ca nu e mai grav mufa la debitmetru apesi pe clema tragi de ea si misti de ea stanga dreapta in timp ce tragi.saluttt si probleme cat mai putine

69. Marian - 16 oct. 2009

eu nu am rezolvat nimik cu xenonu am dat capacu la filtru de aer jos sa pot sa vad la far acolo si toate firele sunt la locul lor dar cred ca a iesit capacu ala si zilele aastea au fost mai ploioase si creck a prin umezeala la bec ca cand aprind xenoanele ala care i-i naspa da sa-se aprinda si se stinge oare de la umezeala s-au oxidat papucii la bec?ca mai inainte de faza cu xenonu cu vreo o saptamana in urma mi s-a ars becu de pozitie la faru ala si nu am apucat sa ma uit la el si m-am uitat acuma cand mi-a facut faza cu xenonu.salut baietiiii salut dan si sabadas ca vad ca astia sunt cam molaiiii :)))))).dane poate poti sa ma ajuti tu cu faza cu faru ca cu electrica nu am halito niciodata i-mi e urata tare:D

70. sabadas - 16 oct. 2009

pfff….stii ce mai e curios… ca eu toata vara, cat de cald a fost, nu am auzit niciodata termocupla aia sa porneasca!un ventilator se invartea tot timpu… alalalt niciodata!cred ca asa mi-am futut eu garnitura….zei!

71. Marian - 16 oct. 2009

Sabadas vezi ca ventilatoarele alea 2 de jos sunt pentru Climatronic iar ala al treilea palet ala cu un ax pe el este Vascco cuplaj iar ala nu este electric are in el o pasta care cand se incalzeste motoru la o anumita temperatura pasta aia se intareste si se invarte paletul si pasta aia in timp se duce si nu ti se mai invarte paletul cat trebuie de tare sunt multe de explicat cred ca ai inteles ceva ceva din ce zic ceu dak nu intelegi mai intreabama.mie mi s-au ros firele alea dintre paletii aia doi si nu-mi mai merg paletii de la climatronic:( si trebuie sa dau tot botu jos sa le inadesc inapoi:D.salut sabadas si vezi maine treaba cu mufa la debitmetru

72. Marian - 16 oct. 2009

Chiar treaba cu difuzoarele din portiere,deciiii tu ai modificat gaurile numa la usile din spate nu?

73. Marian - 16 oct. 2009

are cineva ideee care este diferenta intre passat b5 si passat 3BG?:D:D:D azi am observat si eu ca unde e seria la caroserie scrie Typ.3BG si eu credeam ca e b5.saluttt sabadasss

74. Marian - 16 oct. 2009

Sau e b5(Tip 3bg)?

75. sabadas - 17 oct. 2009

salut, domnilor!ba, azi vara mi-a puscat un furtun de antigel si l-am schimbat…numa pe original am gasit….ei, atunci nu mi-am dat seama ce si cum se intampla cu garnitura….luni o mesteresc eu cumva…multumesc, sunteti niste adevarati domni meseriasi!respectele mele…

da, marian am modificat numa la usile din spate !pe usile din fata is alea originale de vw….eu am pus doar pe spate in usi…si pe luneta din spate…si am bagqat statie si woofer…si dupa 6 luni am dat jos wooferu, si staia…mi-am varzalit toate ganiturile de pe la portbagaj, usi…toate incep sa tremure, sa scartaie…is multumit si fara staie…se aude destul de bine…macar nu-mi mai tremura oglinzile exterioare si cea interioara…

76. sabadas - 17 oct. 2009

dar …totusi…tind sa cred ca nu-i garnitura…masina-i la mine din 2006, vara…eu, desteptu de mine, nu am schimbat deloc antigelu-n ea….ar trebui sa fac si operatiunea asta…
respecte, domnu marian, dan….spor la distractie-n weekend!

77. Marian - 17 oct. 2009

Salut baietiiiiiiii fuaaaaaaaaaa i-i terminata tare vremea asta.Salut sabadas mai este o treaba,mai merge sa verifici daca este garnitura ciupita,fii atent desfaci busonu la vasul de antigel si vezi daca are presiune in el dar cu motoru oprit.faci vreo cateva ture cu masina si dupaia o opresti si faci ce ti-am spus mai sus,daca este sa aiba presiune mare sau cat de cat inseamna ca e ciupita garnitura,eu sper sa nu fie dar sa-mi spui ce ai facut.ai ideeee cat costa un bec de xenon?:D.salut sabadasss salut baietiiiiii,daneeeeeee tu nu mai dai nici un semn de viatza?ca vad ca suntem putini tare de tot pe aici

78. Marian - 17 oct. 2009

Ms pt complimente sabadas:D

79. Dan Cheloo - 19 oct. 2009

Salut baieti…scuze ca nu am mai intrat…am fost foarte ocupat cu o nunta si niste spritz-uri.
treba cu presiune in vasul de la antigel, nu are nici o treaba….
daca iti e ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa scoata fum…sau abur…pentru ca iti baga apa in capu`l pistonului si automat trebuie sa dea afara toata apa aia sau ..ma rog Vaporii de apa…
deci, daca nu e asta, ai grija sa nu ai vreo conducta de antigel sparta..gaurita…undeva unde nu este vizibil si sa se prelinga p[e caroserie…
cat despre termostat…schimba-l….
treaba cu ventilatoarele ca nu functioneaza…si eu m-am speriat asta vara cand ala de la Clima nu imi mai mergea…se auzea un fasait urat si cand ma uit..nu mai mergea ala..se arsese-ra carbuneii in el…i-0am schimbat si gata….
spor la traba si daca e nasol SABADAS…pune un TEST pe ea….
sfatul meu…schimba si boxele de pe fatza…ca o sa ezi mare dferenta…
bafta baieti…
MARIAN CE MAI ZICI FRATE?

80. Marian - 19 oct. 2009

Oohoooooooooo treaba i-i buna dane am fujit umpik pe la brasov intr-o cursa:D.dane faza cu presiunea in vas si eu te contrazic ca fratemiu are un microbuz cu motor de MAN pe el si tot asa facea presiune in vas si facea spuma cenusie si pierdea foarte putin si i-am schimbat garnitura si nu mai avea nici spuma nici presiune in vas.sabadasss zi ce ai mai facut salutttt

81. Marian - 19 oct. 2009

Treaba i-i cam naspa cu masina ca nu sia revenit xenon-ul,deci cand aprind xenoanele ala care nu merge da sa-se aprinda si dupaia se stinge,creck i-i releu de la xenoane.si mai am de schimbat un proiector de pe dreapta stiiiii cumva ce scor are un proiector?tu ai duso bine a?:D:D:D chindiiiiii alea aleaaaa dansuriiiii aaaaaaaa asta viatza,bravo bravo:D:D:D.Salut daneeeeee salut sabadasssss ceilati vad ca nu mai misca nik nik 😀

82. sabadas - 19 oct. 2009

olaaa, domnii mei!tot respectu, numa bine, domnu daaaaan, domnuuu marian!
na….am fost cu „avionu” meu la tester…a dat eroare la regulator presiune turbosuflanta, la senzoru de antigel si parca si la debitmetru….!deci…ma distrez la culme…senzoru de antigel l-am schimbat…cu celelalte ma duc maine …a zis mecanicu ca s-ar putea sa fie numai sarite cablurile…contactele…!
va tin la curent, domnii mei!
tot respectu, numa bine!

83. Anonim - 20 oct. 2009

salut!
am prieten … are un bmw seria 3, 318d….zice ca i se aprind becurile (culoarea galben) de la dsc si de la frana de mana impreuna…din cand in cand in mers…masina a fost putin sifonata….si dupa ce si-a facut directia, volanu ii putin spre stanga…
pareri, domnilor…
o zi buna!
tot respectu, domnu marian, domnu dan!

84. sabadas - 20 oct. 2009

respect, domnilor!
na… am fost cu avionu meu azi… am avut noroc… era intrerupt un fir de la regulatoru presioune turbusuflanta…am avut mare norooooc!
cu spuma aia inca nu am rezolvat-o… important ii ca trage de rupe…!
spor la treaba!
mai vb!

85. Marian - 20 oct. 2009

Ohooooooooo bine bineee sabadasss bravo ca ai rezolvato,abea astept si eu sa-mi cumpar un debitmetru sa vad cum trage cu debitmetru:D,dar tie cum ti se simte diferenta ii de la cer la pamant cumva?:D.salut sabadasss sa i-mi povestesti si mie scz ca nu am mai raspuns am fost plecat

86. Marian - 20 oct. 2009

SSalutttttt ANONIM uite carei treaba deci: nu stiu ce becuri are bmw la frana de mana la bmw ca noi suntem la categoria Wv aici:D dar ca parere daca becul ala este de la frana de mana ele nu au senzor la discul de frana are senzor la placutele de frana ori nu mai are placute de frana,ori cine i-a facut masina i-a pus vreun senzor naspa de la ABS sau daca nu poate este vreun senzor de la ABS intrerupt,si verifica si daca mai are Lichid de Frana.salut Anonim si tinene la curent

87. Marian - 20 oct. 2009

Sabadas sa i-mi zici daca a avut vreo ceva pana la urma DEBITMETRU si sa-mi zici cum se simte diferenta:D.bafta baietiiiiiiiiiiiiiiiiiii

88. sabadas - 21 oct. 2009

sal;ut, domnu marian!!!
era numa un fir de la regulatoru de presiune de la torbo!trage de rupe… debitmetru nu l-am mai verificat ca merge bine acuma masina…
am schimbat si senzoru de la apa ca ala imi facea acu de la apa ca-mi dansa…
tre sa fac ceva amu cu rotile ca…cand franez brusc imi trepideaza volanu…oare-s ovalizate discurile???
mai vorbim…
tot respectu, domnu dan, domnu marian!
o zi buna!

89. Marian - 21 oct. 2009

Salut sabadas deci sunt doua variante varianta 1 este mai scumpa, trebuie sa schimbi discurile pe fatza ori varianta 2 mai ieftina schimbi cauciucurile sa vezi daca mai trepideaza volanu.dar ca sa nu mai cheltui nici un ban si sa afli exact dute la un prieten cu un passat si i-i schimbi rotile cu totu de pe fatza numa prentru o proba si pui rotile de la el si vezi dak i-ti mai trepideaza volanu cand pui frana dak nu-ti mai trepideaza i-i mai bine ca schimbi cauciucurile dak tot trepideaza i-i nasol trebuie sa schimbi discurile.salut sabadas tinene la curent

90. sabadas - 21 oct. 2009

mutumesc frumos domnu marian!tot respectu…!

91. Marian - 21 oct. 2009

Cu placere

92. Marian - 22 oct. 2009

Bai baietzi ia zicetzi ma care avetzi un proiector de passat de pe partea soferului de vanzare?:D:D:D si un debitmetru de passat 101 cai dak am chiptuning pe el creck tot debitmetru de 101 cai trebe nu?

93. Marian - 24 oct. 2009

Iar ati murit maaaaaa???????????

dan ct - 1 nov. 2009
94. The Vale - 28 oct. 2009

Salutarrrrrii! 🙂
Ce faceti copii? Dan Chelo, Marian, Vis & Co.?
Cum merge treaba? Eu am lipsit de la datorie, imi uitasem parola de aici si a trebuit sa ma auto-crakuiesc sa-mi sparg parola 🙂 Nu era de bon ton sa intru Anonymus 🙂
Eee, sa ma si laud, in ultimul timp mi-am luat un Husky si am escaladat Mont Blanc-ul, 4809m 🙂 Nu cu Husky-ul desigur.

95. Marian - 28 oct. 2009

O boonnnnn Valeee inseamna ca te tii bine bine:D

96. Marian - 28 oct. 2009

Valeeee am ji yo o intrebare dak poti sa ma ajutzi,mie nu-mi merge Debitmetru la passat 1.9 tdi si merg cu mufa scoasa de la debitmetru oare cat la suta din puterea motorului am asa?plsss sa jtiu ji eu dak se merita sa iau altu:D ca debitmetru l-am avut stricat de cand am luat masina acum 3 ani si i-am scos mufa si tragea si mai tare se simte diferenta tare cu debitmetru bun?si i-am facut si resoftare (chiptuning) puterea motorului din fabrica e de 74 kw,ca dupa ce mi-am facut resoftarea nu stiam ca am debitmetru stricat:D si nu era o diferenta uimitoare cum ziceau astia pe alte forum-uri are legatura oare cu debitmetru?salut Valeee sa i-ti stapanesti sanatos Haskyli sunt frumosi tare.dak poti sa-mi raspunzi la intrebarile astea esti cel mai tare.

97. Dan Cheloo - 29 oct. 2009

Salut VALE….ce mai faci omule?
nu am mai auzit de tine deloc…am tot incercat sa iti scriu pe 2urbietorbi…ca pe aici nu mai intrai…si nici acolo nu dadeam de tine…
delicitari ptr husky si sa il iubesti la fel de mult ca pe LUP.
sa auzim numai de bine.

98. Marius33 - 31 oct. 2009

salut sunteti???

99. dan - 1 nov. 2009

am si eu o problema cu vw golf 4.dimineata nu imi porneste bine cam invarte de 7/8ori.dupa aia in timpul zilei porneste.asta doar acum in sezonul rece.daca astept vreo 15sec se aude un tacanit si daca ii dau cheie o ia la sfert

dan ct - 1 nov. 2009

vale ajuta-ma si pe mine

dan ct - 1 nov. 2009

am schimbat filtre bujii iar meseriasii nu stiu doar iti iau banii.aceeasi problema am avuto si anul trecut cu pornirea grea pe timpul rece

dan ct - 1 nov. 2009

dan cheloo ajuta-ma si pe mine cu golful 4 cu pornirea grea la rece

dan ct - 1 nov. 2009

cine ma poate ajuta cu niste sfaturi ptr a nu mai avea pornirea grea la un golf4 pe timpul sezonului rece

100. Marian - 1 nov. 2009

Salut dan ct normal la faza asta bujiile fac figuri da dak zici ca le-ai schimbat akum de curand,dute si verifica alimentarea si creck ai schimbat si filtru de motorina nu? sau macar zimi pe ce este majina diesel benzina,astia pe aici vad ca au adormit toti

Anonim - 24 nov. 2012

si mie ami trepideaza la relantiu si imi da si socuri an mers la 1200 de ture dar nu stiu ce are


Lasă un răspuns către Marian Anulează răspunsul