jump to navigation

Discutii Generale

Pentru a nu incarca inutil celelalte pagini si a ramane strict legate de motoare si masini, aveti aceasta pagina unde puteti purta discutii generale despre orice.

Comentarii»

101. klaus - 19 Aug 2011

daca stie cineva. se poate schimba ceasurile de bord fara calculator cu unele cu calculator pe un golf din 2000 alh

102. Laurentiu - 29 Aug 2011

am si eu o problema cu un golf 3 cu motor de 1.6 gt benzina 101 cp nu se tureaza mai mult de 5000 rpm…poate sa ma ajute cineva…ast rasp

Anonim - 25 Noi 2012

Am si eu aceiasi problema ai rezolvat ceva? Din cate am mai citit posibil sa fie senzorul hall de pozitionare al axului cu came. Nu citeste bine, crede ca e masina in suprasarcina si nu te lasa mai mult de 5000 sa nu strici motorul. Eu ma gandeam sa schimb tot delcoul daca gasesc unul ieftin la dezmembrari. Nu iti oscileaza turometrul cand pornesti masina?

103. maryan - 22 Sep 2011

am un polo si iam pierdut cheia cu cip….stie careva cum pot anula senzorul de la contact???

Dan Cheloo - 27 Sep 2011

se merge la un meserias cu un teste (MESERIAS) NU CARPACI…SI SE ANULEAZA IMOBILIZATORUL.

104. maryan - 2 Oct 2011

am si eu o problema miam pierdut cheia de la un polo si e cu chip….stie cineva cum se anuleaza cipul adik senzorul de pe compiutar k nu mai porneste masina

105. Anonim - 4 Oct 2011

cine stie unde gasesc furtunul dintre turbo si intercoler pentru un pasat 1,9tdi 131cp mersi baieti

Gogu - 4 Mar 2012

la dezmembrari,aproximativ 200 ron…nou cam 100 euro

Anonim - 1 Ian 2014

dezmembrari :)

106. Laurentiu - 5 Oct 2011

Am un golf 3 motor 1600 GT. Poate sa imi spuna cineva de ce nu se tureaza mai mult de 5000 de turatzi. Va multumesc

Anonim - 6 Mar 2012

am si eu acceasi problema si am constatat ca e senzorul la axul cu came senzorul hall sau g40 .daca vrei mai multe informatii 0755926096.si eu am golf 3 gt si imi face la fel

107. liviupetrea1975 - 16 Oct 2011

am o problema cu un vw pasat di 2000 motor 19 tdi 116 cai nu mai trage nu se accelereaza ca si cum nu sar alimenta iam gasit membrana de la egr sparta poate sa fie de la ea in gol pina pe la 2500 se acelereaza ince iar dup foarte tare

108. liviupetrea1975 - 16 Oct 2011

daca poate cineva sami spuna ce pot sa fac as fi recunascator am fost si la tester nu a dat nici o defectiune

109. Laurentiu - 18 Oct 2011

frate vezi catalizatorul…..zonda lambda….si debitmetrul de aer…..dar prima data da catalizatorul jos si fa o proba cu ea sa vezi este vro diferenta….ca si eu am avut aceashi problema….astept raspuns

110. Anonim - 22 Oct 2011

am si eu probleme cu lampile din interior la un vw passat din 2008 spunetimi ce fac.nu se mai aprinde nici unu

111. Adriana - 11 Noi 2011

Buna!!Am si eu nevoie de un sfat..Am un Vw Golf V, 1.9 TDI si de ceva timp mi se intrerupe din cand in cand acceleratia.. adica apas pedala pana la fund si simt ca nu accelereaza cum trebuie..Dupa putin timp isi revine, merge brici…Mentionez ca am mers o perioada de timp in viteza a patra si cam sub 2000 rotatii, pentru ca fac naveta pe un drum aglomerat…Spune-mi si mie cum naiba sa o conduc, la cat sa schimb vitezele, ca deja ma doare capul…Multumesc si ce bine e cand ai unde sa pui o intrebare sau sa gasesti niste raspunsuri..

Adriana - 11 Noi 2011

Hai ca am mai aflat ceva intre timp..proprietarul anterior i-a marit puterea motorului de la 105 cai la 143 cai, cand a rescris softul..Are asta vreo legatura cu simptomele pe care le are masina??As putea reveni la puterea initiala??Care sunt dezavantajele?
Multumesc..desi nush daca imi raspunde cineva, ca vad ca e cam pustiu pe aici:|

112. Adriana - 11 Noi 2011

Hai ca am mai aflat ceva intre timp..avea 105 cai si proprietarul anterior, cand a rescris softul a facut-o de 143 cai..Are vreo treaba cu simptomele astea?? Pot sa o fac sa revina la puterea initiala? Care sunt dezavantajele?? Multumec..

113. Anonim - 14 Noi 2011

Salut,mi-am cumparat de curand un golf v 1.9,77 kw si de cand l-am luat am observat unele trepidatii cand tineam piciorul pe frana,iar astazi de dimineata dupa cca 5 min.de la pornire,in trafic,la semafor,mi-a urcat turometrul la 1100 rotatii la relantii,i-am dat cateva sprituri ,a scazut la 700-800 si trepida motorul.I-am dat 4000 tot pe loc si la cobarare acul turometrului cobora trepidand.Cand am ajuns la serviciu,si-a revenit,dar la plecare mi-a facut la fel.Masina are 94000 km.astept ajutor,cu stima.

114. STAN VALENTIN - 20 Noi 2011

AM RELANTIUL NEREGULAT LA UN GOLF 3 TDI

115. STAN VALENTIN - 20 Noi 2011

RELANTI NEREGULAT STA LA1100RPMSI NUSTIU DE LA CE E DATIMI UN SFAT VA ROG

116. gabi - 21 Noi 2011

salut.am un golf 3 1.4 din 95,nu trage km ar trebui,dak accelerez ffff usor merge normal,dak ii dau talpa incepe sa mearga in socuri si dak iau piciorul de pe acceleratie isi revine la normal,si nu sta bn la relanti,iar cate o data merge perfect de park nar avea nimic,nu stiu de la ce ar putea fi.astept raspunsurile voastre,VA MULTUMESC!

117. stefan - 25 Noi 2011

Salutari am un audi a4 din 2001 motor PD ATJ si dimineata porneste greu si scoate fum am schimbat garnituri la injector si pompa tandem si acelasi lucru face si buji am schimbat ce POATE FIIIII ?????

stefan - 25 Noi 2011

llllll

118. marian - 4 Dec 2011

MECANICA

Simptom – Cauze – Cai de atac

* Lipsa de unitate de masina – debitmetru rupte – Curatenie / înlocuiti debitmetru.
* Lipsa de unitate de masina – Curtea turbo (off si apoi aprindere interna si OK) – de carbon în multiple turbo,, EGR, download ….
Lipsa * a conduce masina – rupt Turbo – înlocuiti turbo (nou sau de schimb)
Lipsa * a conduce masina – de intrare sau de iesire conducta de cracare turbo – tuburi Change.
Lipsa * a conduce masina – aer radiator (intercooler), cracate sau scurgeri importante – Schimbarea intercooler.

* Într-o dreapta, masina se va laterale – aliniere de management – Efectuati o aliniere (paralel cu).
* Într-o dreapta, masina se va lateral – presiunea insuficienta a unei roti – Asigurati-un control presiunea în anvelope.
* Într-o dreapta, masina se va lateral – Obstructionarea un furtun de frâna grosime sau rigid – Verificare stare de linii de frânare, chiar si jucatori la lansare (în acest caz este de obicei însotita de o frânare inegala si trecerea în masina o parte).

* La accelerare, masina se va lateral, si va încetini în partea opusa – cauciuc bara stabilizatoare de stabilizare în vrac sau în stare proasta – Verificati starea de cauciuc si schimba, daca este necesar.

* Neuniforma de frânare – nu ajung pe lichidului de frâna adecvate pentru tub de metal roti de frâna batuti sau strangulat – tub de metal Change.
* Neuniforma de frânare – nu ajung pe buna furtunul lichidului de frâna la volan în stare proasta – furtun de frâna Schimbare si partenerul tau.
* Neuniform de frâna – nu ajunge lichidul de frana pe roata în mod corespunzator din cauza lipsei de lichid – umplere si check scurgeri de lichid de frâna.
* Neuniforma de frânare – bara de suspensie într-o stare proasta – Ora de check suspensie si schimbarea aceeasi axa.
* Denivelate de frânare sau tendinta de a se muta intr-o parte în conformitate cu frânare – placi de frâna deformate – de catre Turner rectifica sau sa o înlocuiasca vasele de frâna placa (tânar), la latitudinea de mecanic.

* Frana de calatorie pufos sau prea mult – Lipsa de lichid de frâna – umplere si check pierderi lichid de circuit.
* Frana de calatorie pufos sau prea mult – de asistenta la frânare deteriorate sau care prezinta scurgeri – Înlocuiti rapel de frâna.
* Calatorie de frâna pufos sau prea mult – bule de aer în circuitul de frânare – Bleed circuitul de frânare corect.* Frâne guitat – placutele de frâna foarte uzate – Înlocuiti placutele de frâna. Atentie: nu poate fi un esec. Exista anumite placute de frâna, care sunt foarte greu si suna strident.

* Frana de picior cu prea mult de calatorie (în autovehicule cu tobe spate) – Lipsa de stres pe frâna de mâna (de obicei, vine cu frâna de mâna demsiado tur) – Strângeti frâna de mâna.

* Handbrake calatorie cu prea mult – Lipsa de tensiune frânei de stationare – Strângeti frâna de mâna.

* Chatter de zgomot (CLACLACLACLA) pentru a porni roata pentru a opri si merge încet – într-o stare proasta CV în comun – CV-ul schimba în comun.

* Zgomotul din fata (CLACLACLA), la pornirea de directie – direcciónn Mâner pivotant – Schimbarea rotulele. NOTA: vine cu tenacitate de management (puncte de greu rasucire)

* Zgomot (PLAPLAPLAPLA) în functie de viteza si nu de numerar – garda carter vrac – pompa de suruburi de paza de check.

Zgomotul * in roti (clonk clonk) pentru a prinde nereguli. – Semne în stare proasta – articulatiilor si arme cu bile Schimbarea suspensie pentru care conteaza.

Zgomot * (tip cricket) în functie de viteza motorului în domeniul centurilor – Centura alternator pretensionare si altii într-o stare proasta – Schimbarea centura sau pretensionare.

* Zgomot (ÑIQUIÑIQUI) (pat vechi), în apropierea unei roti – blocuri de tacut într-o stare proasta – Schimbarea silenblocks

* Viteza de zgomot progresiva (buuuu tip) – Bearing (rulment roata) în stare proasta – rulment Change.

* Zgomot atunci când rotirea directia (toate timpurile), si, adesea, sarma moale – Lipsa de lichid hidraulic de directie – Înlocuiti lichid / check pentru scurgeri de informatii în furtunuri.
* Zgomot enervant atunci când rotirea adresa. – Lipsa de directie in pompa de lichid -. Scurgeri în orice mâneca sau caseta de adresa, schimbare.
* Adresa de zgomot Lal (pentru a umple cu hidraulice) – Air în directia circuitul – circuit de purjare. În acest scop, sa se încheie cu gestionarea conduce, numai epurare.

* Zgomot excesiv pentru a obtine unelte sau lipsa de finete – Lipsa sau pierderea de lichid din cutia de viteze – Inlocuiti lichide (valvulina) / verifica fisuri si scurgeri de informatii.

* De boot de zgomot (de tip GIIIIIIIIIIIIIII) – Starter dependent. Bendix nici o întoarcere de moment – Review / grasime / înlocuiti starter.

Zgomotul * în partea din fata (de tip CHUIK; CHUIK, CHUIK) – curea alternator sau adresa uncocked – Strângeti si strângeti cureaua la cuplul corect
Zgomotul * în partea din fata (de tip CHUIK; CHUIK, CHUIK) – pompa de apa Frecati – pompa de apa Change (reparatii cosotosa). Zgomotul este, de obicei rece.

* Sufla uscat pe partea pasagerului pentru a lua un sens giratoriu sau sa faca un viraj ascutit – suport baterie slaba – surub opinie de prindere a bateriei, bateria este alunecat pentru a lovi.

* Fluier functie puternica a vitezei de rotatie (întotdeauna pe) – Tuburi de cracare sau scurgeri de turbo – tuburi Schimbarea afectate.

Vibratii * (tremuraturi) la o anumita viteza – aliniere de management – Efectuarea paralel
Vibratii * (tremuraturi) la o anumita viteza – roti dezechilibrata sau a pneurilor deformate – anvelope de echilibrare, verifica soldul cauciucului.
Vibratii * (tremuraturi) la o anumita viteza – bara de suspensie din cauciuc “alimente” – Înlocuiti cuier suport de cauciuc.
Vibratii * (tremuraturi) la o anumita viteza – centrare a jantei (în cazul în care nu anvelopa versiunea originala) în stare proasta sau lipsa de centrare – Centrarea Publicati jantei.
* Vibratii (tremuraturi) la o anumita viteza – Anvelope deformate. În anvelope noi, este putin probabil ca aceasta cauza, în anvelope folosite pot fi luate pentru excesiv de frânare în masinile fara ABS este mai probabil ca masinile cu ABS – Schimbarea afectate cauciucului si partenerul tau.

* Vibratii motor – prea mic idle – Up Idle
* Vibratii cu motor (ambreiaj atunci când a pasit departe si vice-versa) – arborele cotit decompensare – Echilibrarea arborelui cotit (de specialitate) (daune foarte scump).
* Vibratii cu motor (ambreiaj atunci când a pasit departe si vice-versa) – DMF uzat – Schimbarea DMF (partea deteriorata). Aceasta poate deveni, dar retineti ca nu este dezechilibrata.
* Vibratiile ralanti Motor – Lipsa de energie electrica catre bobinele (esecul alternator) – Ora de check alternator sau perii modifica un alternator ca mecanic.

* Vibratii motor (diesel) – injector, pompa sau filtrul de combustibil este buna sau este murdar – Schimbare si componente curat

* Vibratiile si pas a motorului – motorul se monteaza deteriorate sau pierderi de ulei – mass-media Schimbarea (blocul motor)
* Vibratii cu motor (pitching în întârzieri inegale) – O multime de tensiune în compresorul de aer conditionat centura – Reglati centura.
* Vibratii cu motor (pitching în întârzieri inegale) – compresor de aer conditionat în stare proasta – Schimbarea compresor AA (accesoriu scump).

* De fum alb la pornire pe motorina – esecul posibil al unui încalzire independenta – sisteme de încalzire Change. De obicei, fum alb atunci când pornirea la rece este complet normala, dar în cazul în care este anormal, atunci vina este o sursa de încalzire.

* Fum negru (gaz) – Excesul sau lipsa de injectoare de aer deteriorate – Schimbarea injectoare
* Fum negru (gaz) – combustibil Excesul sau scurtime de respiratie de filtre de aer murdar – Schimbare filtru de aer* Fum negru (benzina, carburator) – Bad carburator sau carburator – Curatenie si de a reglementa în mod corespunzator carburatorului.
* Fum negru (diesel) – Excesul sau lipsa de injectoare de aer deteriorate – Schimbarea injectoare
* Fum negru (diesel) – Excesul sau lipsa de injectoare de aer cu carburant duze deteriorate – Schimbarea duze.

* Fum alb (numai diminetile reci) – condensare este (nu vina)
* De fum alb la pornire pe motorina – esecul posibil al unui încalzire independenta – sisteme de încalzire Change. De obicei, fum alb atunci când pornirea la rece este complet normala, dar în cazul în care este anormal, atunci vina este o sursa de încalzire.
* Fum alb (însotita de consumul de lichid de racire) – cap cilindru cracare – variatia stocurilor. Nerespectarea scump.
* Fum alb (însotita de consumul de lichid de racire) – garnitura Fragmentat – Înlocuiti garnitura de cap. Defalcare fata.
* Fum alb (însotita de consumul de lichid de racire) – Shirt cracare – camasa Change. Nerespectarea scump.
* Fum alb (însotita de consumul de lichid de racire) – cracare Block – bloc Change. Nerespectarea scump.

* De fum albastrui alb – deteriorare ulei de arsura în vana ghidurile sigilii – Schimbare si supape. Defalcare fata.
* De fum albastrui alb – inele de ardere uzura ulei si / sau camasi – Motor de opinie (segmente si / sau camasi). Defalcare fata. De obicei insotite de ulei pe bujii.
* De fum albastrui alb – ardere lichid de frâna deteriorare în conducta de frâna trecere de admitere deprimante – opinie deprimare Circuit.

* Prea mult fum, în general, – Acumularea de carbon în exces de esapament sau catalizator în traficul urban – in exces este eliminat prin ridicarea viteza motorului (graba de viteza) sau de autostrada.

* Rotile din spate “Zambo” (deschis, vazut din spate / / \ \) – Anvelope bara de suspensie complet uzate – Înlocuiti bara de suspensie din cauciuc si paralele, daca este necesar (quattro).

* Adresa calit (la intervale) – Lipsa sau pierderea de pompa de directie – de check pompa de directie
* Adresa calit (la intervale) – Lipsa de tensiune în pompa de directie centura – Verificati tensiunea în curea si a regla directia.

* Ia în afara de boot temperaturi scazute – nu senzor care masurile de temperatura aerului de admisie, astfel încât unitatea nu se poate regla în mod corespunzator amestec. – Înlocuiti senzorul

* Uita-te la voltmetru de mai jos 13.5 V (fara luminile de pe) – Alternator în stare proasta – alternator Schimbarea sau perii alternator la discretia mecanic.
Vezi de asemenea si:
http://www.audisport-iberica.com/foro/i … pic = 118962

* Trage la turatii ridicate – O bobina de rau – Înlocuiti bobina
* Trage la turatii ridicate – O lumanare nu arde asa cum ar trebui – Înlocuire bujii* Trage la viteza redusa (cum ar fi eliberarea de ambreiaj pentru a va prea repede) – Unele insuficienta bobina – Schimbarea 4 bobine.

* Usor de accelerare sau înec lent în toate regimurile, consum ridicat – admisióon Butterfly Nepotrivire – Efectuarea de configurare de baza, cu VAG-COM

* Începe Bad la cald – baterie într-o stare proasta – Verificati starea bateriei si a schimbarilor
* Începe Bad (în motorina) – combustibil filtru murdar sau prost atasat – Verifica si schimba filtrele.

* Drowning notabile în al doilea la accelerare (“Rate”) – incorect PBX parametrilor care EGR – EGR si pastrati-l 15 minute cu motorul pornit, conectati EGR, si apoi ajustati fluture de baza VAG-COM.

* Scratch pentru a obtine viteze de fabricatie – ambreiaj in trecut – Schimbare ambreiaj.
* Scratch pentru a obtine primul loc – lipsa de apasare pe ambreiaj (probabil din cauza lipsei de lichid) – lichidul de frâna umplere.

Lipsa de împingere * transmisie automata Multitronic (pentru cateva secunde) – axiali articulatiilor în stare proasta (scurgeri), ca uleiul de presiune deseuri – Schimbarea impreuna.
NOTA: Toate masinile fabricate 05.2005 – 05.2006 cu cutie de viteze Multitronic sunt afectate de aceasta problema.

* Temperatura de motor nu se ridica la 90 de grade, dupa o plimbare de câtiva kilometri ——- senzor de temperatura rau înlocuieste cu noi ——

* Instabila idle – carbune de admitere în Butterfly – Butterfly de admitere Curatenie.

* Instabila inactiv (oprirea chiar masina) – nici o bujie actuale, rola într-o stare proasta – Înlocuiti bobina sau cabluri.

* Consumul de racire – maneca pe parti – Schimbarea maneca
Consumul * a lichidului de racire – radiator tocat – Schimbare radiator.
Consumul de racire * – garnitura chiulasa în stare proasta (putin probabil) – Schimbarea garnitura (reparatii foarte scump)
Consumul de racire * – flacon de expansiune cracare – Înlocuiti flacon de expansiune.
Consumul de racire * – pompa de apa, cu pierderi – pompa de apa Change (defect fata-verso).

* Ulei de scurgere (PAC picurare) – pompa de spalare mufa de cupru în stare proasta – La schimbarea uleiului, acest lucru ar trebui schimbat Randel (Change daca este necesar).
* Ulei de scurgere (picurare arborelui cotit) – sigiliu de arborele cotit într-o stare proasta – sigiliu Schimbarea (operatie costisitoare)

* Scurgeri hidraulice – Echipamente de lipire sau tevi sparte de directie lichid de circuit – cleme Schimbarea si tuburi, dupa caz ??si criteriile mecanice.
Scurgeri de * hidraulice – compresor hidraulic de degradare – compresor Schimbarea

* Motor de masina diesel se opreste circulant si nu va porni – pompa de injectie – Schimbarea / repara pompa, pompe de schimb Pompa sau New.

* Uzura excesiva pe rotile din interior (rotile din fata) – masina de aliniere – Alinierea roti (face paralel)
* Uzura excesiva pe rotile din exterior (rotile din fata) – masina de aliniere – Alinierea roti (face paralel)
* Uzura excesiva în pneuri centru – presiunea pneurilor excesiva – a se adapta la presiunea corecta. Odata ce aceasta problema este dificil de a corecta pâna la schimbarea pneurilor.
* Uzura excesiva pe roata interior (roata din spate) – bara de suspensie din cauciuc mai mare într-o stare proasta – Înlocuiti suportul de cauciuc cuier sus.
* Purtati pe roata din exterior (din fata numai) – adresa Swivel rau – examina si modifica capetele tija cravata, si paralele.

* Emisiile de CO de mare ITV – Catalyst rupte – catalizator Schimbarea
* Nivel ridicat al emisiilor de CO în ITV – sonda Lambda în stare proasta – sonda Schimbarea

* Martor ABS pe (3 beep-uri atunci când ruleaza si marca de pericol în FIS vesnic ardere) – senzorul de viteza într-o forma proasta – Schimbarea senzorul de viteza (inclusiv capacul de cupru) si se vor lubrifia cu vaselina litiu. (Pentru a afla ce senzorul nu, du-te VagCom)

* Martorul ESP întâmplare se transforma inexplicabila, si, ocazional, în timp ce martorul încalzire independenta masina de functionare – “Valve pedalei de frâna” în stare rea – Schimbati “valva”, situat pe pedala de frâna. Se pare ca poate provoca disfunctii multiple, cum ar fi erori în injectoare, cauzând lipsa de putere, chiar în masina.

Clipeste * sau se întoarce de pe baterie standard de furisa pe cele mai recente Altenaer — — inlocui sau repara alternatorului.

* Nu Aer conditionat racire – circuitul de gaze au descarcat unele gaze – Reincarcarea sarcina de curent alternativ.
* Aer conditionat nu de racire – evaporator este intr-o forma proasta – schimbarile climatice evaporator.
Vizualizare:
Brico schimbarile climatice evaporator

* Nr aer iese sau peste sau de picioare, doar aerul rece iese, nu exista nici o încalzire. – Modulo climatice proaste – module de schimbarile climatice
* Nr aer iese sau peste sau de picioare, rece perfecta, si de încalzire perfecta. – Coada configurat gresit – Configurati cu trape de deschidere VAG COM* Ventilator functioneaza, dar vremea întotdeauna un minim, dar întoarce pavilion fortele aeriene. – Unitate de control pentru suflanta de aer proaspat-J126, deteriorate, suflanta de aer proaspat-V2, deteriorate (VAG-COM: turbina de aer proaspat diferenta-V2) – Schimbarea climei turbina.
Vizualizare:
Brico schimbarile climatice turbina

* Capota nu se deschide sau arunca hota pârghie are de calatorie mai mult decât de obicei – mingea prindere a iesit, sau cablul sa rupt – Înlocuiti verifica prin cablu si prin cablu de rutare, pentru a evita frecarea. Pentru a deschide capota,

Afiseaza * de flash-uri de aer conditionat (chiar off) – control Clima modul de sudare în stare proasta – aer conditionat de reparare. Aflati cum sa se stabileasca clipeste climatice Brico

Afiseaza * prezinta nimic din climatice – clima turnat lumanari – lumanari Change. Verificati pentru ilustrative intermitent climatice reparatii Brico

* Pilotii care functioneaza permanent inversa – Nerespectarea de mers înapoi comutatorul situat pe cutia de viteze – Înlocuire comutator

* Inchidere centralizata cu slow motion – Nerespectarea de catre pompa de vid – Schimbarea pompa pneumatice.
* Inchidere centralizata cu slow motion – Pierderea de presiune în circuitul de usi – usi opinie Circuit

* Ac Temperatura apei “nebun” – senzor de temperatura defect – Înlocuiti senzorul.
* Temperatura apei acului “nebun” – Nerespectarea de catre tabloul de bord – Schimbare imagine. Nu este dincolo de reparatii (in magazin) sau de schimb (reparate cost mai scazut). Costul caseta nou este scump.

* Martor ABS si de control al tractiunii pornit – comutator pedala de frâna în stare proasta – comutator Change.

* Martor Airbag pe – în conformitate cu conector scaunul deconectat – Reconectarea la priza (de obicei, galben). Recomandare: du-te Vag-Com. Nota: Daca un defect airbag, airbaguri ALL off ca masura de precautie.

Trunk * cu deschidere lenta (chiar manual) – Bowler a trunchiului în stare proasta sau cu pierdere de ulei sale – Schimbarea lansatori (atât în ??cazul în care este nevoie de doi).

* Miros neplacut atunci când o schimbare de aer conditionat sau clima – conducte de scurgere înfundate – scurgere desfundati. Nota: Nerespectarea pentru a drena apa ramasa de la aer conditionat pot provoca apa pentru a intra în cabina.

119. marian - 4 Dec 2011

sper sa va fie de folos

120. grigore - 17 Dec 2011

Buna seara,sunt nou pe aceasta pagina,dar am si eu o problema:ma poate ajuta cineva cu un motor Brose nr.680-168797-000;774.30009/19 de la VW Jetta din 1990 -1,6 TDI ,usa fata-sofer,pentru ca mi s-a ars motorul si nu gasesc.Va multumesc.

121. andrei201026 - 20 Dec 2011

salut baieti

122. andrei201026 - 20 Dec 2011

de curand sunt noul posesor al uni golf 3.1.6 gt 101 cp

123. andrei201026 - 20 Dec 2011

vreau sa ma ajutati daca puteti cu o informatie,am probleme cu sonda lamda,am fost la service si am dato jos si a curatato,este functionala dar exista un fir de minus care se leaga de caroserie si nu face contact,aveti idee de acel fir.multumirii multe

124. andrei201026 - 20 Dec 2011

aaa,era sa uit.un electrician bun care sa imi monteze si mie oglinzile electrice?mentionez ca am manuale si fara cablaj tras in usi.multumesc.

125. andrei201026 - 20 Dec 2011

oglinzile le am cu tot cu butonul de actionare

126. Andreea - 23 Dec 2011

Buna am si o problema cu VW polo 2000 sau 2001 nu mai stiu Diesel TDI secondhand , la 80km/h tremura din toate incheieturile rau de tot si greu mai are putere sa treaca de 80. Am schimbat la ea filtru de aer, de ulei , uleiul, am pus aditiv in rezervor, nu stiu ce sa ii mai fac, nu cred ca e de la motor sau roti,, poate sa fie de la injectoare? multumesc va rog un raspuns daca cunoasteti problema.

127. marius - 6 Ian 2012

stie cineva cat costa manopera schimbare termostat golf4

128. sorin - 17 Ian 2012

salutare baieti am senzorul de la axu cu came defect se prea poate ca din cauza aceasta sa nu mai traga masina ca inainte ?

129. regan - 22 Ian 2012

salut baieti…am mai intrebat chestia asta dar nu mi sa raspuns :
am un passat tdi 1.9
acuma 4 luni se auzea un clik clik din motor…am fost la servis si era supapa AGR..dupa 4000 km acelazi zgomot..am pus si a doua piesa
ca era in garantie dupa un timp acelasi clik plus ca mi sa marit enorm consumul de la 6.7 la 10 in oras..am fost la mai multe reprezentante. VW nu arata pe test nici o eroare…ma poate cineva ajuta care ar fi preoblema ???? ma gandesc ca totul se trage de la tot circuitul supapei AGR.nici cei de la vw nu au nici o rezolvare…..help help help

130. Aurel - 27 Ian 2012

Stie cineva ce se intampla daca un golf 4 tdi ramane fara radiatorul de racire motorina de pe conducta de retur ? Si unde as putea gasi mufe de conectare a radiatorului sau conducte termocontractibile ?

131. bogdan ionut - 28 Ian 2012

am o intrebare daca am dat casetofonu la masina la maxim si s-a inchis iar acum nu se mai deschide ,ce s-ar fi putut intampla????plss rasp daca se poate;);)

marian - 28 Ian 2012

schimba siguranta

Anonim - 8 Feb 2012

si unde gasesc sigurata aia la masina ?

132. nicpascu - 28 Ian 2012

Stie cineva de ce se aprinde martorul de la evacuare dupa ce viscolul a umplut motorul cu zapada.Va multumesc anticipat

133. szabikis - 7 Feb 2012

salut,am o problema la directie la un passat b3 din 89`daca virez stanga parca da sa se blocheze volanul mentionez ca o fost schimbate arcurile, planetarele si rulmentul de la telescoape,capetele de bare sun in stare foarte buna,masina nu are servo…va rog daca are careva niste sugesti cam unde sa mai caut problema?

134. Anonim - 7 Feb 2012

verifica rulmenti de la amortizoare

szabikis - 9 Feb 2012

recent le am schimbat cu tot cu arcuri,o fii caseta de directie problema,dar de ce numa spre stanga sa dea sa se blocheze?

135. newcosmin - 9 Feb 2012

salut..am un vw bora 2001 1.6 benzina, am o problema de ceva timp: nu mi se incalzeste apa, cateodata cu greu trece de 50, iar de multe ori nu trece de deloc..sa fie termostatul???..please help

136. newcosmin - 9 Feb 2012

apropo sunt curios..vreau sa stiu cat va consuma voua bora, golf,etc in oras pe vremea asta…de preferat 1.6 benzina..astept opinii!!!
merci frumos..

137. ionica - 13 Feb 2012

cum dau jos motorasul dela stergatoarele de parbriz la un pasat din 1999 va rog daca stie cineva sa ami explice va multumesc

138. marian - 13 Feb 2012

scoate stergatoarele apoi plasticul de sub stergatoare ,scoate centralita din suruburi sa indeparteaz-o putin ,motorasul are doua suruburi

139. cosmin - 17 Feb 2012

salut , am un passat b5 din 2000 cu ac si nu mai vrea sa bage caldura la picioare , in rest baga peste tot , iar cand mut comutatorul pe picioare imi baga caldura la parbirz . ce ar putea fii ?

140. alex75011 - 7 Mar 2012

Salut , am un golf 4 din 2000 si de la un timp incep sa aud un zgomot ciudat la roata dreapta fata , de fiecare data cand i-au o groapa face acelasi sunet . ce ar putea fii ???? Multumesc !

Aron - 4 Aug 2012

Eu am avut un Golf 3 si avea un zgomot ciudat la fiecare groapa, dupa verificari am stabilit ca faceau zgomot niste placute de la frine, care nu influentau cu nimic altceva, o defectiune de uzina, acuma am un B5 – aceiasi situatie.

141. hanuku - 11 Mar 2012

salutare,
la un passat 2006 3c, de ceva vreme i-am schimbat capul de planetara pe stanga ptr ca auzeam un zgomot cand mergeam cu spatele. L-am schimbat si ptr ca burduful s-a spart..

Problema esta ca acest “pocnet” inca se mai aude cand dau cu spatele, uneori si cand merg inainte si fac anumite vireje de pe loc, dar numai cateodata.

Daca cineva poate sa imi dea un sfat as fi recunoscator

merci,

142. Marian - 8 Apr 2012

hanuku poate iti pocneste vreun pivot sau vreun capat de bara sau vreo bucsa la bara de torsiune verificale si tu trebuie sa fie una din astea

143. Anonim - 15 Mai 2012

am si eu un vw passat 1,9 tdi 131 cai
nu imi mai porneste iar la bord nu ma avertizeaza ca as avea vreo defectiune

144. Aron - 4 Aug 2012

Cine poate sa-mi explice sau sa mi spuna ce inseamna un cerculet taiat ce mi-l semnaleaza pe bord VW B5 si cum pot sa-l scot fara servis? Dupa cite imi dau seama e ceva legat cu frinele….

145. gheorghiu gabriel - 2 Oct 2012

sal am un passsat din 2000 1.9 tdi 116 cp de cateva zile nu mi mai merge kmtrajul nu mi mai indica consumul etc, inainte sa patesc asta se lasa acul n jos urca la normal dar acum nu mai urca delok ma puteti ajuta ?am facut tester si mi a dat vss defect l am scumbat si degeaba la fel ajutatimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Anonim - 14 Feb 2014

Salut gheorghiu gabriel,ai schimbat de curand discul de la ambreaj,cel care ti,a facut lucrul acesta a uitat sa iti reintroduca cablul de kilometraj

146. Neagu Florin - 29 Oct 2012

Buna am un Passat 1.9 TDI nu mai trage nu cupleaza turbo tot timpul nu trece de 3000rp dar nu tot timpul daca o opresc si repornesc isi revine ce poate fi . Multumesc

147. cristi - 29 Noi 2012

la un passat19tdi bateria de cati amperi tre sa fie?

Anonim - 8 Dec 2013

cel putin 90 anperi

148. Cristina - 7 Dec 2012

Am o problema la un golf 4,an 2002.Am un consumator care imi descarca baterie si am ddescoperit ca acel consumator ar fi de la ceasurile de bord(masina nu are computer de bord).Vroiam sa ma interesez daca ceasurile trebuie schimbate sau exista o solutie de domeniul electric care poate rezolva problema.Va multumesc!

149. RAZVAN - 27 Dec 2012

sall ma puteti ajuta mi sa spart un cot un furtun de la intercul am un seat leon 1.9 150 ce cai . motor ARL syncro . mi sa spart cotu care intra in intercular ultimu cot din dreapta daca putei sa imi dati un sfat unde pot gasii ce pret sau la mana a 2 daca are cineva ..

150. Anonim - 17 Ian 2013

Salut!Am un golf 4 1.4 benzina 75cp.Puteti sa mi spuneti din ce cauza scoate foarte mult fum pe furtunul de epurare si mi baga vapori de ulei in filtrul de aer?Am masurat compresia motorului si are urmatoarela valori: 14.5; 14.5; 12.5; 14.5.va multumest!

151. golft - 4 Feb 2013

Salutare! Am un Golf IV, 1,4 , 16v , pe care am dat sa il pornesc astazi dar ce sa vezi: tot ce inseamna afisaj pe bord (martori, kilometraj, ceas) nu functioneaza. Restul (semnalizari, avarii, cd-player etc) functioneaza. Masina porneste dar numai pentru 2 sec ca si cand ar avea alarma activa. In momentul cand pun contactul pleca si ventilatoarele de racire (ambele). A mai patit cineva ceva de genul asta? Poate fi vorba de un simplu scurt sau e ceva mai complex? Va mutumesc!

152. yugel2005yugel - 7 Mar 2013

imi poate trimite si mie cineva schema instalatiei de vacum complete pentru un vw bora ajm…am schimbat tot ce se poate schimba pe parte de turbo…turbina,electrovalvule,senzor de pe intercooler,debitmetru de aer…furtune de vacum…tot nu intra turbina…ma gandesc ca sunt inversate furtunele…imi poate trimite cineva schema….? va multumesc anticipat!

153. ionut - 9 Iun 2013

Va salut pe toti
as avea si eu o intrebare am o skoda octavia1 tour 1.9 tdi 74kw 2007 acum doua zile am fost cu ea la .I.T.P. si tare mult a chinuit motoru zicea ca nu scoate fum deajuns pentru euro 4 .dar mi-a zis ca ar fi bine sa merg cu ea cu motorul in turatie mai mare ieri am puso in treapta a treia si am vrut sa o urc la 3500 dar cind am ajuns la 3000 de acoale sa turat singura si a scos un fum alb am luat piciorul de pe acceleratie si parca crestea turatia la motor m-am speriat nu am stiut ce se intimpla . apoi cu frina am reusit sa reduc acuma nu mai are forta care o avea inainte . a mai patit cineva asa ceva ce simtome ar putea avea ? multumesc

Anonim - 14 Feb 2014

Turbina e pe duca,in cazul in care t~i se va mai intimpla si nu reusesti sa opresti motorul chiar daca scoti cheile din contact ea ramane turata si in maxim de turatii o opresti in viteza mare

154. ady - 9 Iun 2013

am o prob.cu masina nam mai vazut sau auzit e un 2000diesel170cp….dupa 3500rotati imi da alarma sa ma duc la servis..piue si se stinge…nu sta aprins ….dar masina se comporta normal…care ar fi cauza???

155. Mada - 13 Sep 2013

SAlut
Am un Passat 1.9 TDI din 2008 si are uneori momente de isi pierde tot demarajul, abia daca urca peste 40 KM/h. Daca-l repornesc isi revine, urca si pana la 160 fara probleme. Stiti care ar putea fi cauza? Ce s-ar putea intampla de isi revine imediat dupa repornire?

156. cristi - 21 Sep 2013

buna,am o problema cu vw passat 2002.cand e rece porneste usor dar dupa ce s-a incalzit se opreste din mers si nu porneste decat peste 10min.ce poate sa aiba?

157. claudia - 19 Oct 2013

buna,problema mea e cu un polo din 99, 101cp. saptamana trecuta i-am schimbat semeringul, garnitura si kitul de distributie, iar astazi am observat pierderi de ulei, care nu sunt de la baie. stie cineva sa imi spuna de unde ar putea sa fie? ms

claudia - 19 Oct 2013

polo 1.4 16v

158. valy - 17 Noi 2013

Vw touran 2010 1.9 tdi nu porneste la rece si nici nu are nici o reactie .bateria e buna

159. valy - 17 Noi 2013

Sal vw touran 2010 si nu mai porneste in bord totul arata in regula baterie e buna se aude cu vine motorina si atat pun contactul e bun si cand invart de cheie nimic nu se aude

160. Vrl Daniel Claudiu - 3 Dec 2013

Salut am un Golf 5 din 2006 si am fost la un service unde mi-a umblat in calculator si mi-a facut sa mearga continuu semnalizarile fata si cele din spate cu o luminozitate de 30% ,sta frumos dar uneori imi apare bec ars in bord si cred ca are vrio pbl.Unii spun ca pot sa ard calculatorul si stiu si un caz real care a patito incercand sa faca sa se aprinda cand pune frana cercul rotund nu doar semi luna voi ce crede-ti pot pati cv ?

161. Bitan Cristian - 5 Dec 2013

am un golf 3 dar la pornire se acelereaza singura de se da turometu peste cap stie careva de ce va rog

162. Cristian - 14 Ian 2014

Am un vw touran din 2004 de 2 litri si136 de cai,dupa ce trec de la viteza 3 in sus dupa ce schimb si incep sa accelerez tremura de 2_3 ori ca si cum ar ramine fara motorina dupa care pleaca normal.Pe tester nu da nimic si sincer nu am reusit sa gasim ce are.Porneste normal,trage bine.

163. Penciu Stefan - 30 Ian 2014

salut imi spune si mi-e cineva am o problema cu turometru sta masina turata in 3000 de ture dupa care scade cand se incalzeste si nu mai sta la o turatie fixa cand la 1.5 ture cand 2.0 si sare in truna ca si cand ai apsa acceleratia

164. Penciu Stefan - 30 Ian 2014

la un golf 3 din 93

165. basil - 1 Mar 2014

buna ziua. am nevoie de un sfat:vreau sa imi cmpar un vw lt 35 din 1997 sau 2000? ma puteti ajuta cu o parere sincera? sa imi iau sau nu?

166. Anonim - 2 Mar 2014

Buna Ziua,

am un VW Golf VI Break\Variant – in 5 trepte- si undeva intre 90 si 100 de km\ora se aude un zgomot, un huruit, indiferent de treapta, 4 sau 5; undeva peste 100 de km acest zgomot se opreste; masina nu trepideaza puternic sau ceva de genul ci o usoara trepidatie aproape insesizabila in volan doar pe durata zgomotului; ma putesti ajuta cu ceva opinii\pareri? Va multumesc.

George.

167. Bogdan - 18 Mar 2014

Salut am un golf 4, 1.6, 16V si am fost la un service si a pus calcultaoru pe el si a rezultat defectiunea 463A – ceva in legatura cu motorul…Poate cineva sa ma ajute cu detalii?
Multumesc!!!
Bogdan

168. nicu - 20 Mar 2014

Am unvw saran mot 19 din 98 si nu merge semnalizare pe partea dreapta si nici lumina la bord de semnalizare si nici pe avari ce poate sa fie

ionut - 15 Apr 2014

SALUT.Ai reusit sa gasesti cauza,caci si eu am aceeasi problema numai ca la mine nu merge deloc nici semnalizarile nici avariile,Astept raspuns va rog.

Anonim - 24 Iun 2014

sa bulit motoru creca

169. neagu - 25 Apr 2014

salut . ce sar intampla dca schimb priza de la carlig si o leg direct de la sstop la un pasat din 2007. multumesc

170. cosmin cos - 29 Apr 2014

va salut am un pasat an 2006 am probleme cu motorasul de frana electrica de pe partea dreapta ce stiti se mai pate repara? trebuie schimbat cu tot cu etrier?.astept un raspuns o zi buna

171. Stefan - 23 Mai 2014

Salutare. Am un Golf6+. Imi curge motorina pe la oring-ul din jurul axului de la pompa de injectie. Am vreo solutie sa o repar? Sau trebuie inlocuita? Daca trebuie inlocuita, de unde sa cumpar una sh? Una noua e undeva la 6000ron
Astept un raspuns

172. Anonim - 25 Mai 2014

Salut am un passat din 2007 si am ramas fara baterie la el si nu mai pot intra in masina please help !!! Multumesc.

Anonim - 29 Mai 2014

are in cheie o alta cheie cu ,care se deschide manual dupa ce se scoate ornamentul din miner usa dreapta

173. Marian - 4 Iun 2014

Am un gof 3 si iam schinbt sonda lanmbda si nu mio citeste ce are

174. Anonim - 12 Iun 2014

Salut, am un golf 3 si azi in timpul mersului mi s-a aprins becul de la ulei si de la baterie , turometrul mia scazut la 0 si aproape mi s-a oprit motorul doar ca am apucat sa trag pe dfreapta. dupa 1 minut am pornit si tot a fost bine. OAre poate ffi un motiv de ingrijorare?

175. Anonim - 24 Iun 2014

am o skoda Octavia si cand ajung la 130 la ora se blochiaza turometru si chilometraju si un mai merge mai mult ce poate fi mersi baieti

176. Victor - 3 Iul 2014

am seat cordoba si mi sa aprins spiralele de la sveci nacalenii si nustiu dece si mai arde si un cran nustiu din ce cauza ce poate fi

177. Sandu - 15 Iul 2014

Salut am si eu un vw golf3 din 92 -66kw la relanti cate odata intrupe si parca nu mai are aceeasi putere. Ar putea fi din sonda lambda? Si unde as putea gasi un tester pt ea? Multam frumos

178. leo - 20 Iul 2014

am o kia clarus 2000 benzina si am o problema minora zic eu.ea de fel pornea doar cu cheia in contact si apasand pe telecomanda butonul de deschis masina .telecomanda sa stricat si nu am alta de schimb.in principiu ni mai merge masina .cum anulez cipul de pornire pentru a mai putea folosi masina .,daca poate cineca sa ma ajute rog sa ma contacteze la tel0728956069 cu stima leo

179. luca - 12 Aug 2014

cand ploua imi intra papa in masina pe la trapa

180. Anonim - 16 Aug 2014

Am un golf benzina 1.4 16 valve si nu mai porneste Am eliminat cauzele legate de baterie ce ar putea fi ?

181. ionut - 17 Aug 2014

Am o poblema imi intra cam greu in viteza am un vw golf3 diesel

182. stelu - 20 Aug 2014

salut am vw passat 1.8 benzina din 1993,
va rog puteti sa ma ajutati cu modul de schimbare a termostatului si unde este pozitionat.
Multumesc anticipat.

183. Sandu - 20 Aug 2014

Salut eu am un golf3 banuiesc ca avem acelasi motor vezi ca termostatul se afla sub pompa de servo

184. Briana - 13 Sep 2014

va rog raspundeti-mi cheia de la vw are o singura treapta si anume aprinde in acelasi timp bordul si motorul?

185. alex mk4 - 15 Sep 2014

salut la vw mk4 din 2004 sunt firele pt boxe trase in spate sau tre sa le trag?

186. Irinna - 19 Sep 2014

Buna! Am un vw golf 5 1.4 benzina.. In mers in viteza a 5 a cand am dat un flash mi sa oprit tot curentul din instalatie .. A facut un “piu” si si a revenit motorul luminiile tot .. Nu mi s a aprins absolut nici un martor in bord .. Cine ma poate ajuta sa mi spuna ce are :|

187. Anonim - 2 Oct 2014

salut . sunt nou pe aici. are cineva ideie cum se pune la punct un vw transporter t4 din 1993.
cam pe unde sunt semnele de pus la punct

188. gabi - 7 Oct 2014

Salut.am un golf 3 2.0 gti nu sta la relantiu si km scoate fum.cear putea avea?

189. lush - 28 Oct 2014

sal

190. lush - 28 Oct 2014

salut. am un vw golf 4 1,9 tdi 90 cp cu soft de putere imi scoate fum exagerat cand o turez ce ar putea sa fie????? va multumesc

191. Oleg - 18 Noi 2014

Am un vw touran ,1.9 tdi si soba sufla aer rece,iam schimbat termostatu ,dar fara nici un rezultat ,poate cineva sa-mi spuna ce ar putea sa fie?Multumesc anticipat


Comentati, intrebati sau raspundeti...

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 115 other followers

%d bloggers like this: