jump to navigation

VW – Probleme frecvente.

Probleme cu turbina, frane, senzori. Pentru intretinere, aici.

Multumim lui VIS pentru manualul de Golf si Jetta din 1996 – 2005

Un manual foarte util pentru posesorii de autoturisme VW Golf si VW Jetta.
Atentie, este mare, 150 mb!!! Pentru descarcare dati click dreapta pe link si „Save target as….”:

https://vwclub.files.wordpress.com/2009/03/volkswagengolfjettar32officialfactoryrepairmanual1999-20051.pdf

Alte manuale si instructiuni pentru masinile VW si solutii la probleme VW si nu numai, gasiti aici:  http://2urbietorbi.wordpress.com/ 

Manuale pentru motor si reparatii VW:
 http://2urbietorbi.wordpress.com/auto-vw-passat-probleme-solutii/

Comentarii»

1. Coby - 21 ian. 2012

Cum pot deschide un ventil de la roata?

sergiu - 6 dec. 2014

buna am si eu golf3 1.6 benzina si am o problema cu ea nu imi mai porneste deloc,invarte dar nuporneste nici impinsa nu porneste deloc,porneste doar atunci cand ii astup gaura de la debitmetru de aer dar se opreste poate sa imi spuna cnv ce ar putea avea va rog

Anonim - 9 ian. 2015

la calculator teai gindit ?

Vsli - 7 iun. 2016

Debigmtru de aer trebuie sal schimbi pentru ca nu lasa benzina cum trebuie. Asa am avut eu la wv pasat benzinar 1,6 invirtea motoru si nu pornea.si daca pornea .ori se tura singura ori se opra

Anonim - 12 mart. 2018

Uitate la siguranta de sub volan cea mare pătrată so fii mișcat

2. Anonim - 23 ian. 2012

Am un golf 1.9tdi asv 110 cai si de ceva vreme am o problema. Se fisureaza conducta de ulei ca alimenteaza turbo mi sa intamplat de 2 ori in interval de 3 zile ma poate ajuta cineva ?
Este o conducta metalica care duce uleiul din motor in turbo mi s-a rupt de fiecare data in partea de la motor de langa pompa de ulei mai exact

Cosmin - 23 ian. 2012
kiss miklos - 20 ian. 2015

Cred ca serupe din cauza vibratiei,si eu am pățit pentru ca nu iam dat atenție colierului din tabla sau clema. Trebuie prins de motor sa nu mai vibreze asta etot

Anonim - 10 mart. 2012

anonim,din cauza trepidatiilor la motor sau verifica tampoanele de la motor si cutie

mario - 28 dec. 2012

am un golf 4 1600 motor akl.la relanti oscileaza turometru,am schimbat debilmetru de aer si la fel.specific..masina merge perfect in sarcina.am mers chiar cu 200km la ora.dar in relanti e dezastru.uneori chiar moare motoru.testeru nu depisteaza nimic.id-ul meu mario_maus2@yahoo.com

vlad - 17 ian. 2014

asa am patit si eu cu un vw bora 1.6 . poornea greu, uneori nu pornea, cand motorul era rece statea bine ralantiul dar cand se incalzea incepea sa oscileze. am incercat cateva variante, uneori se aprindea check engine. dupa o perioada am ajuns la concluzia(mecanicul , nu eu) ca trebuie verificata distributia. trebuie sa mentionez ca a inceput sa faca fite dupa schimbarea distributiei. PROBLEMA: Cureaua de distributie nu a fost mopntata bine. Unul dintre axele cu came a fost bine, celalalt a avut un dinte gresit. S-a recomandat schmbarea curelei care s-a pus corect la punct si a fost remediata problema. Testerele aruncau vina pe debitmetru si pe egr (daca nu gresesc). sper sa te ajute

Claudiu - 9 mart. 2014

aceeasi problema am avut eu cu un 206 1.1 benzina.mecanicul I- a schimbat senzorul de presiune al uleiului.e situat undeva pe blocul motor.

Burlan Mihai - 2 feb. 2015

salut am avut si eu aceeasi problema la 1,6 SR si am fost cu ea la toti mecanici din zona si nu iau dat de cap si pana la urma am depistat a fi canistra de carbon care preia gazele din rezervor si le treimite in clapeta de acceleratie canistra se afla langa vasul de apa si cel de ulei de servo schimbal si va merge costa in jur de 5 mil noua sau SH 50-100 lei

Silviu - 5 dec. 2015

Curatai clapeta de aceleratie

MRK - 7 dec. 2015

Salut,referitor la prob ta,asa am patit si eu,pana nu am schimbat aprinderea,fisele faceau scurt intre ele si bujiile nu sia revenit masina,incearca asa si ai sa vezi rezultat!

Anonim - 8 dec. 2016

Verifica egr ul. Sa.nu fie blocat

3. nimeni - 23 ian. 2012

Salut! Am un Polo 1,4 TDI. La pornirea de pe loc in panta, se aude un huruit cand se ridica ambreiajul. Care ar putea fi problema?

Nelu - 26 mart. 2012

Placa de ambreiaj cu inceput de uzura

4. RAZVAN - 23 ian. 2012

sall am un passat 1.6 acu pe vremea asta rece stau cu el mai mereu inainte sa plec ori unde intre 3-5 minute apa se ridica la 50 de c dar dupa aia cat merg macar 5 km nu se mai ridica apa de lok rare ori cand ajunge la 60 daca o mai las pornita un pik cand ajung la destinatie este normal . si mi se pare ca conusmu e prea prea mare o fi de la termostat problema sau de la senzoru de tenperatura daca puteti s ama ajutati sami rasp . si unde se afla la motor plasat senzoru ca termostatu intuiesc ca este dupa alternator este un cot acre se duce cu furtun in motor .. ms

Anonim - 31 ian. 2012

pune mana pe conducta cu termostatul atunci cand ajunge la maxim (temperatura indicata pe ceas 50 sau 60 grade dupa cum ai spus) si vezi daca a deschis termostatul, adica daca s-a incalzit conducta sau nu. daca e calda…. termostatul nu inchide.

Anonim - 22 mai 2016

Termostatul nu incalzeste el pur si simplu inchide si deschide la o anumita temperatura …

ionut - 24 ian. 2014

aceeasi problema am si eu ca cel de sus.rare ori cand temp.se ridica 60 C doar cand este la relantiu se ridica si trece de 60C

Anonim - 11 ian. 2015

tot am un passsat 1.6 si am avut probleme cu consumu si cu trasu masini din cauza la senzorul de presiune a benzinei……cat despre termostatu posibil masina sa fie din intr-o tara mai calda am mai auzit asa probleme trebuie schimbat sa fie ok

5. florin - 23 ian. 2012

salut baieti…am mai intrebat chestia asta dar nu mi sa raspuns :
am un passat tdi 1.9
acuma 4 luni se auzea un clik clik din motor…am fost la servis si era supapa AGR..dupa 4000 km acelazi zgomot..am pus si a doua piesa
ca era in garantie dupa un timp acelasi clik plus ca mi sa marit enorm consumul de la 6.7 la 10 in oras..am fost la mai multe reprezentante. VW nu arata pe test nici o eroare…ma poate cineva ajuta care ar fi preoblema ???? ma gandesc ca totul se trage de la tot circuitul supapei AGR.nici cei de la vw nu au nici o rezolvare…..help help help

6. Andrei - 24 ian. 2012

Salutare,am si eu o problema la golful meu 5, 1.9TDI 105 cp,doar la rece atunci cand plec dimineata pana se incalzeste putin intre 1100-1300 de ture am o trepidatie, se sguduie toata masina, peste acest interval de turatii se comporta normal. Mentionaz ca daca este pe liber nu face nimic deci numai in sarcina, intre 1100-1300 ture. Sa fie de la volanta cu toate ca nu bate si nici nu se aude urat.
Multumesc anticipat.

tataiaMAF - 21 iul. 2012

ai gasit raspunsul la intrebarea ta? si eu am aceasi problema cu un wv polo

7. criss - 24 ian. 2012

salut.am doua intrebari referitoare la…un golf 4 combi din 2002…nu functioneaza ESP deloc,nici daca apas butonul de on/off esp nu schiteaza niciun gest… si…la franare simt niste trepidatii in volan…ce ar putea fi?ms de ajutor.

lucyann - 28 feb. 2012

verifica senzorul g200 cu un vag-com. g200 este sub volan, se poate repara.

Anonim - 3 mart. 2012

daca abs-sul iti merge si esp-ul nu poate sa fie din senzor sau din reeul esp-ului iat vibratile din volan pot fi de la discuri se pot ovaliza

8. INCEPATOR - 24 ian. 2012

daca mergi ca o baba ,niciodata nu actioneaza esp ,el intra in actiune atunci cand tu fortezi masina mai ales pe viraje sau drum lunecos pentru a stabiliza masina. eu asta stiu daca nu e bine ce spun nu te supara pe mine. . la franare vezi discurile de frana sar putea sa fie ovalizate.

9. Alin Raicu - 24 ian. 2012

Va salut !
Am cumparat un injector de la secod hand si m-a tinut cam 8-9 luni.
Astazi ,aceeasi problema; a inceput sa trepideze si s-a aprins martorul in bord ( tringhiul cu semnul exclamarii in interior).
Am un vw passat din 2003 1.9 tdi avf.
Codul injectorului pe care l-am inlocuit acum cca.9 luni este : 0038130073AR,si de la peise auto imi spun ca trebuie sa cumpar codul :038130073BA sau F la final.
SERIA MEA :WVWZZZ3BZ3E019499.
VA ROG SA MA AJUTATI !

Anonim - 3 mart. 2012

icat este cand se duce un injector sa le scimbi pe toate dar cauta tot acasi serie care a fost pe masina ta daca iei alta serie risti sa iti consume mai mult

10. cristi - 25 ian. 2012

fratilor care aveti motoare 2,0 BKP…..140cp sunt obligati sa va schimbe injectoarele !!!!!!mai sunt si alte tipuri cu injectoare ne reusite din fabrica!!!

11. mihai - 25 ian. 2012

Salut an o bora 16 16v 2002 nu mi se mai deschide porbagaju din centrala iam dat capitonaju jos sa vad daca e ars motorasu iam dus curent si fuctioneaza problema e ca nu primeste curent ma poate ajuta cineva ms

Anonim - 3 mart. 2012

dute la cineva care se ocupa cu sisteme centralizate pt k sa ars ceva la centralizata

12. mihai - 25 ian. 2012

ma scz nu ajunge curent la motoras

13. Herman - 28 ian. 2012

Salutare. Am si eu o problema si daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi i-as fi foarte recunoscator. Am un passat din 2002 1.9 tdi 130ps si mergand cu masina mi-a aparut o problema, pana la 90 km/h a tras super masina insa mai incolo nu mai tragea asa, dupa aia nici dupa loc nu o mai lua asa cum o lua mai inainte, insa se tura si pana la 4000 de ture dar degeaba, dupa ce am mers vreo 2 km cu ea turata la maxim si-a revenit. merg la un service si ii zic ce s-a intamplat la care imi zice, la un plin de rezervor sa ii dau o sticla de 300 ml de aditiv si sa schimb tot la 4000 de ture, fac asa si merge masina, insa dupa vreo 300 de km mi-a reaparut aceeasi problema. Si nu pot sa spun ca merg cu ea subturata, tot la 2900 3000 schimb. oare ce ar putea fi? va multumesc anticipat si numai bine la toti!

Anonim - 3 mart. 2012

este o problema la compiuteru de bord dar numai k testerul nu o vede este o anomalie si apar la majoritatea care au 130ps incearca sa opresti motoru si sa il repornesti

14. ionutzzz - 29 ian. 2012

salut baieti .am si io o bele cu passat ul meu cand merg constant mi se opreste electro valva de la turrbo.si ca sa isi revina trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc.dar asta se intampla nu mai cand merg constant.am fost la reprezentanta si mi sar fi zis ca e centralina e posibil?va salut

Anonim - 19 mart. 2012

sintoma asta o face cand paleti de la turbo sant blocati am patit de mai multe ori am curata turbina si merge bine iar cu conditia sa nu fie turbina capsata

15. Anonim - 29 ian. 2012

….sau injectorul de comanda

16. ionutzzz - 29 ian. 2012

ce injector de comanda

17. bani86 - 29 ian. 2012

sal.am un w passat 2004 101CP,am citit despre problemele voastre dar nu am vazut pe nimeni sa se planga de cea ce am intampinat yo.aqm o luna din senin mi s’a rupt surubul de sustinere de la rola intinzatoare,l’am schimbat,toate bune si frumoase,ieri k prin minune mi s’a rupt amotizorul de la rola si suportul de la pompa servo,am schimbat rola (tot sistemul nou)am schimbat si acea carksa care sustine pompa de servo si alternatorul,cureaua.NU AM MERS 10 KM SI S’AU RUPT IAR.IMI VINE SA’I DAU FOC.VA ROG DAK AVETI IDEE SA’MI SPOONETI SI MIE KUZA,ESTE O FOTA FF MARE DE ACTIONEAZA ACOLO NU’MI DAU SEAMA……..

Anonim - 31 ian. 2012

Verifica prinderile mototului,ai in general toate prinderile ,ale mototului,ale cutiei de viteze,carcase,etc

Anonim - 31 ian. 2012

motorului,cer scuze

bani86 - 31 ian. 2012

deci poate sa fie de la prinderile motorului sau ale qtiei?ma gandeam sa nu fie de la alternator sa se blocheze si atunci sa forteze in alea.nici nu stiu ce sa mai cred

Anonim - 1 mart. 2012

sal vezi ca ai rola de la alternator nu mai este buna trebue schimbata aceasi faza mi sa intamplat si mie

Anonim - 3 mart. 2012

este probabil sa se blocheze ceva uita-te la pompa servo eu am gasit una blocata cum zici k ai scimbat tot nu stiu ce sa zic altceva

Anonim - 4 mart. 2013

ai probleme cu alternatorul.. care e pe cureaua de agregate ! el kred ca iti forteaza cureaua.. si ti-a rupt si surubul de sustinere de la rola intinzator !

18. Cristi - 29 ian. 2012

Salutare ma numesc Cristi..Am cumparat un W Passat 1997 benzina 1984cm.masina merge perfect accelereaza super,te baga-n scaun nu alta.Are doar o singura problema.Uneori in mers la relanti sau pe autostrada motorul da sa se opreasca.Aproape ma scoate prin parbriz.Benzina e ok circul in Belgia cu masina.Va rog daca stie cineva o solutie astept raspuns.Nu as vrea sa merg la service aici ca astia te usuca,au niste preturi de ramai cascat.

19. bani86 - 30 ian. 2012

nu stie nimeni?

20. catalin - 30 ian. 2012

Am un vw passat 1997 1.9 tdi 90 cp,nu mi mai porneste,l am pornit ieri dimineata a pornit la sfert,a2a zi dimineata nu a vrut deloc,am pus apa fierbinte pe pompa si pe filtru de motorina si nimic.ce pot sa i mai fac? P.s da sa porneasca si nu poate.multumesc,astept un raspuns

metall - 19 feb. 2012

Salut, Electromotorul duce, asai? Ori cu filtrul de aer, ori pompa de motorina, cel din rezervor, costa cam 400 ron! Si eu tot asa am patit,,,,Suna motorul de parca nu primeste combustibil? sau ce sunet are?

Anonim - 3 mart. 2012

uitate daca iti baga pompa motorina din rezervor sau sa nu iti prinda a aier sau supapa de sens nu mai merge

Anonim - 10 mart. 2012

catalin atentie passatul model 19 tdi 90 cp nu are pompa in rezervor verifica bujiile sonda de apa ca ea da informatia la ecu cat sa dureze functionarea bujiilor si supapa de pe filtru de motorina la furtunul de retur o dai jos si sufli in ea.e o supapa unic sens si nu da voie la motorina sa o ia inapoi in rervor
,bafta

Constantin Manea - 3 ian. 2013

Salut. Si eu am aceeasi problema. Doar ca la mine porneste greu si nu se tureaza mai mult de 2000. Iar la motor se aude un zgomot f ciudat ca si cum ar bate tachetii. Stii cumva care ar putea fi problema? Astept un raspuns. Mersi

mihai - 9 mart. 2015

Cand porneste, cand nu porneste ?

Anonim - 18 ian. 2017

a sarit distributia de la punct

21. Anonim - 2 feb. 2012

buna am si eu un vw bora 1999 1.9 tdi 90 cp,mi sa stricat turbo chiuloasa si blocul motor ,vreau sa stiu daca potriveste un alt motor tot1.9 diesel cu mai multi cp in locul celui stricat.multumesc , astept un raspuns.

Anonim - 2 feb. 2012

Salut baieti am si eu o problema cu codul de culoare la un vw golf 3 nu`l mai am in portbagaj stitzi cumva alte locuri pe unde sa`r putea afla?
Multumesc anticipat!

Anonim - 10 mart. 2012

ce culoare e masina daca e alba codul de alb la vw golf 3 este LB9A daca e alta culoare spune-mi

22. cristi - 2 feb. 2012

Salut baieti!ma poate ajuta cineva cu locul unde gasesc codul de culoare la un vw golf 3?In portbagaj nu`l mai am..

23. geo - 3 feb. 2012

salut. daca imi poti spune kte cv. am un golf din 98 160000 de kkm si anul trecut am avutprob cu el. mergem si dintr-o data sa aprins martorul de ulei am oprit si cand am deschis capota era balta de ulei ulterior am fost la mecanic si arunca ulei pe la joje ridica joja sicurgea ulei… curatat totul si zicea cv de presiune in motor din cuza la gaze sau km asa cv si acum merg de 1 an cu furtunasul acela care intra in filtru de aerscos care r fi cauza mecabicu nu prea mia zis multe ms

24. Anonim - 3 feb. 2012

salut pt bora schimbare de motor meargi la rar si intreaba pe ei si ati spune ce sa faci

25. Anonim - 4 feb. 2012

curatat epurator

26. eduard - 5 feb. 2012

Buna ,

Am si eu o skoda octavia 1,6 benzina an 2001 , imi sta aprins martorul de ASR si Engine culoare portocalie , masina merge perfect nu simt nimic 😦
Ce ar putea fii ? trebuie sa-mi fac grij pentru ceva ?

Multumesc.

INCEPATOR - 30 mart. 2012

ASR tine cuplate ambele roti pentru o tractiune mai buna pe termen foarte scurt ,daca mergi mult cu ele asa cuplate pot aparea mari probleme la cutie, mai bine mergi la un atelier auto .

27. Anonim - 5 feb. 2012

am un golf 3 pana acuma a stat apa la 90 acuma sta la 95 dar nu se aprinde nici un martor ce ar putea fi este vrio problema?

Anonim - 10 mart. 2012

la golf 3 poata sa ajunga apa si la 110 grade nu este nici o problema in primul rand nu ai rosu la ceas si maximul ete 120 dar atentie la temperatura asta trebuie sa mearga ventilatorul la a doua treapta.

Cors..1 - 5 mai 2015

si mie imi ajunge apa la 110 da nu-mi porneste ventilatorul….
ventilatorul nu e stricat, pentru ca acu 1-2 luni imi mergea… si imi curge apa (putina) in dreapta motorului, de unde pleaca o gramada de conducte mari…..dincolo de delcou, ce sa fie oare??????

28. szabikis - 7 feb. 2012

salut,am o problema la directie la un passat b3 din 89`daca virez stanga parca da sa se blocheze volanul mentionez ca o fost schimbate arcurile, planetarele si rulmentul de la telescoape,capetele de bare sun in stare foarte buna,masina nu are servo…va rog daca are careva niste sugesti cam unde sa mai caut problema?

29. nicoleta - 7 feb. 2012

buna. imi poate spune cineva cat costa sa-ti comanzi o cheie noua pt vw bora si cat dureaza sa ti-o aduca? am pierdut singura cheie …ms

30. viorel - 8 feb. 2012

salut!

am si eu o problema cu un vw glof 1.6 benzina,masina imi porneste normal la sfert de cheie da cateodata masina mi se opreste, in tmp ce se opreste imi joaca acul d la turatii un pic sus jos si mi se opreste masina,daca las masina un tmp de 2 3 ore masina imi reporneste fara nici o problema,am dus.o la mecanic iar mecanicul mi.a spus ca este d la bobina d inductie a schimbat.o si la o saptamana dupa ce am scos masina d la mecanic mi sa oprit masina la fel. Am verificat bujiile am verificat fisele d la bujiie si sunt ok,am schimbat filtru d benzina si nu stiu ce poate avea masina ma puteti ajuta si pe mine cu o parere.

Va multumesc tuturor!!!

Anonim - 29 feb. 2012

salut! aceiasi problema am avut si eu, am fost la mai multi mecanici si nici unul nu arezolvat problema,insa am gasit un electronist piceput care arezulvat, compiutarul de bord,aici cred ca esre si problema ta. incearca

Anonim - 1 dec. 2014

desfunda bine sonda de aer ca iti baga condens de la ulei cald capac epurator rece si formeaza o spuma ca si cand ai avea apa in baia de ulei „spuma asta o impinge pe racord spre racordul mare de aer alunge la supapa cu sita de unde o trage pe jiglerul de aer si acesta se infunda „fenomenul este zilni intilnit pe sezon rece pe sezon cald mai rar „asta este buba vw motor 1600 sr akl problema asta o poti verifica anuland tubulatura sau facand o modificare sa nu mai corespunda jigler aer in aceasi supapa cu tubul epura tor sau tubul epurator racordat separat in racordul de la filtrul de aer

Anonim - 10 mart. 2012

viorel verifica senzorul hall din delco

Anonim - 4 apr. 2012

vezi clapeta de acceleratie …trebuie curatata

vasi - 14 mart. 2014

prietene si eu am aceiasi problema si inca nu gasesc raspuns, iar mecanicii…..toti bajbaiesc….oare sa nu avem chiar oameni specialisti…sa stim si noi….sau sa ne gandim cu nostalgie la masinile de alta data..modeste in confort..dar .sigure !

Nicu - 13 ian. 2017

Sal baieti am si io un golf 3 abu din 93 numi da scateie de loc ma puteti ajuta si pe mn va rog

Cornel M - 18 aug. 2017

am si eu aceiasi problema la wv golf 4 akl 1.6 SR imi da un sut doua si se opreste in mers sau cand decelerez si porneste greu invarte de 4 5 ori apoi dupa aceia porneste si se tureaza la relanti si oscileaza merge tremurat ..am nevoie de ajutor prieteni ca in service ma stoarce de bani si nici de capat nu i.au dat

Cornel M - 18 aug. 2017

la fel dupa 2 -3 ore porneste normal la sfert si mai are o problema cand e motorul rece nu sta in relanti oscileaza si daca ajut cu acceleratia se regleaza relantiul

31. marin costel - 9 feb. 2012

salut am o preoblema am un golf 4 si zilele trecute am dat drumul la caldura a mers dar ieri cand mam dus sa o pornesc caldura nu mai mergea nu mai pornea din buton stiti cumva care ar fi problema vreo siguranta ceva va rog frumos sa imi rasp daca stiti

32. marian - 9 feb. 2012

ptr 530:aceias probleva o avea un prieten la un seat ibiza,se oprea motorul si tremurau acele de la temperatura si benzina
dupa schimbarea uleiului(mai avea 1 litru de ulei)si sub volan are o gramada de fire,unul dintre fire era de la alarma acesta fiind neizolat facea contact cu alt fir ,,verifica toate firele sa fie bine izolate

33. ioana - 9 feb. 2012

Buna seara! Am si eu o maree problema. Am un ford fiesta, benzina. De ceva vreme, in timpul mersului, mi se aprind toate becurile in bord, acele cad la zero, insa nu se simt nimic la condus. Am fost cu ea la un electrician si nu a stiut ce sa ii faca. Mi-a spus ca ar putea fi instrumentele de bord si ca nu se baga. Imi puteti spune de la ce ar fi ca sa ii dau de capat? Va multumesc!

Anonim - 30 mart. 2012

draga ioana aici vorbim doar de W.

34. viorel - 9 feb. 2012

Ptr 532. Multumesc pt sugestie am sa verific si o sa iti spun daca am aceeasi problema ca si a prietenului tau.

35. tiberiu - 11 feb. 2012

am un golf 4TDI 101 cai 2006 as vrea sa stiiu de ce nu vine notorina in filtru mentionez ca conductele nu sunt infundate si pompa baga combustibil

RAYN - 13 feb. 2012

Pai si care este de fapt problema?merge inecata ?porneste greu detaliaza

36. alka - 11 feb. 2012

am un golf 4 si ramane la 1100 rpm in toate treptele de la 1-a pana la a 4-a si mi se aprinde spia de la motor,acceleratia parca e innexistenta nici nu urca nici nu coboara ramane la 1100.care e problema?

37. alka - 11 feb. 2012

e 1.9 tdi masina 81 kw

38. fusy - 11 feb. 2012

salu am un passat 2001 cand merg cu ia constant mi se opreste electro valva de la turbo cand opresc motorul si il repornesc masine merge bine pana nu o tin iar constant stiti ceva?? am fost la reprezentanta si mi sar fi zis ca este centralina motor este posibil va salut

RAYN - 13 feb. 2012

Sal ptr 538 Se aprind martori in bord? mai poti face testare si la alte service-uri nu numai la reprezentanta mai cere si alte pareri mai bine mai dai bani pe 1-2 testari decit sa schimbi cine stie ce piesa scumpa sau calculator Ca defecte poate fi electrovalva egr sau turbo pe duca

bobu cosmin - 8 iul. 2012

si io am aceasi problema, daca tiai rezolvato te rog sam i spui si mie ce o avut, te rog

39. fusyy - 12 feb. 2012

salut baieti am un passat si de vre o 2zile nu imi mai merge alarma.am un viper pe iar si cand inchid masina din telecomanda de la alarma usile se inchid dar nu intra alarma stiti ceva dc nu imi mai merge.va salut poate putezi sa ma ajutati ms

RAYN - 13 feb. 2012

Sal posibil goarna arsa sau fire intrerupte pina la ea asta daca nu se aude cind armeaza

40. duplex - 13 feb. 2012

salut baieti am un vw polo 1.4 FSI si am o problema cu el ce nu iam dat de cap nici la delcar.Imi face probleme la pornire nu vrea sa porneasca decat dupa vreo 4-5 chei.lucru acesta il face si la cald si la rece ideea este ca daca a stat motorul oprit vreo 3 ore o iau de la capat daca il opresc si il pornesc dupa juma de ora merge la prima cheie.Am facut recent distributia care este pe lant . acum am o eroare pe injectorul 3.Credeti ca problema mea se va rezolva odata cu shimbarea injectorului?

Emanuel Beghean - 27 iun. 2013

incearca si curata delcoul…
asa am patit si eu

41. marius - 14 feb. 2012

salut baieti am un vw pasat 2006 si am blocat masina si la un moment dat am avut ceva de luat din porpagaj am luat ce am avut de luat si am lasat cheia acolo, cum pot sa fac sa deschid masina ca aveam o singura cheie ma poate ajuta vro cineva ?

duplex - 14 feb. 2012

daca ai pinul de la cheie mergi la reprezentanta si fati o cheie . daca vrei sa aiba si chip ca sa poti porni cu ea te costa in jur de 500 de lei . este mai ieftin decat sa spargi geamul

42. Anonim - 14 feb. 2012

ptr polo 14 ai mers cu ia fara benzina

43. fusyy - 15 feb. 2012

RAYN egr schimbat electro valava schimbata de 3 ori turbo refacut ??ce ar mai putea fii??decat asta a mai ramas deci iam facut totul …te salut

44. fusyy - 15 feb. 2012

martori nimic in bord

45. gabriela - 19 feb. 2012

Bună! Am şi eu un VW Passat din 97, benzina. Sunt aici cu 2 probleme:
1. Mi se opreste motorul in mers, inainte se oprea la relanti iar dupa ce i-am bagat o solutie in benzina (recomandata de un mecanic), se opreste cand am viteza (nu foarte mare, doar prin oras).
2. Imi consuma antigel foarte mult, dupa 800-1000 km s-a aprins becul de avertizare…era. aproape gol.
Va rog frumos sa imi raspundeti

lucyann - 28 feb. 2012

fara solutii in rezervor, parerea mea , daca nu curge antigelul pe undeva, schimba garnitura de chiuloasa.

INCEPATOR - 30 mart. 2012

sigur curge pe undeva ,chiar daca nu vezi pierderi pe jos e posibil sa piarda numai in mers antigelul curge pe blocul motor si se evapora ,daca era garnitura de chiuloasa baga antigelul si crestea nivelul,sa daca baga antigel in capul pistonului scoate mult abur sau fum alb,si vezi si nivelul de ulei cum a zis colegul .

46. Anonim - 19 feb. 2012

daca nuti perde antigel pe nicaeri sar pautea sa fie garnitura de cniloasa sparta., verifica nivelu la ulei sa nu til bage in baie

47. Calistru Liliana - 20 feb. 2012

Salut !Am un golf IV 1,9TDIdin 2000. Cand pun conctactul porneste al doilea ventilator ,porneste si se opreste ,si in mers face la fel.Care ar fi problema?

48. crisu - 22 feb. 2012

buna ziua,am un passat din 2007.2000 TDI,cutie automata DSG 6 treptse aprinde e,la 140km pe h siguranta de bujii in bord si nu se accelereaza,dupa ce opresc motorul se reseteaza si la 140 face la fel,ce nu inteleg pe viteza S adica sport masina merge peste 140km.multumesc anticipat de ajutor

49. irfan - 23 feb. 2012

Salutare! am un vw jetta din 2006. de la o vreme in curge ulei pe galeria de evacuare de la colieru de la turbina. am crezut k e din cauza turbinei.am fost la un tester autorizat si turbina lucreaza normal. mi sa spus k nu are nici o problema. mecanicu sa uitat la ea si mi-a zis k era colieru de la galeria care iese din turbina slabit. a strans colieru si a fost ok. acum a inceput iara sa-mi iasa fum de sub capota si-mi scade nivelu de ulei. masina are 90000 km. ma poate ajuta cineva cu vreun sfat? multumesc!

Anonim - 24 feb. 2012

duo de urgenta in service sa iti verifice tot sistemul turbo,este posibil ca el sa iti traga uleiul din motor.

50. passat - 24 feb. 2012

salut baieti am un passat si de ceva vreme in face o bellea la care nu sa dat de cap.deci masina merge inpecabil dar cand o tin cu o anumita viteza constant pentru catii va km,si poi vreau sa o accelerez mai tare nu mai trage nu mai are putere.dupa ce opresc motorul si il repornesc iar incepe sa mearga bine.pana o tin iarasi constant daca macelerez lejere masina merge bine dak blochez pedala adio.ma puteti ajuta .e posibil ca debitmetru sa faca problema asta???

Anonim - 14 mart. 2016

trebuie sa cureti turbo,am patit si eu la golf 4

51. Mihai - 26 feb. 2012

Am postat si eu un mesaj acum doua zile. Nici nu mi-a raspuns cineva si nici nu mai este in lista. Care-i treaba, frate? Mesajele sunt selective sau ce?

52. rbuzea - 26 feb. 2012

Daca stie careva referitor la un Polo din 98 din ce cauza se tot subtureaza apoi singur se accelereaza pana la 1200-1300 rotatii merge cat merge apoi moare motorul. Sa fie sonda lambda? senzor de turatie? socul electronic? daca stie cineva care s-a mai lovit de problema asta, inca nu as merge la tester la VW cu ea….Multumesc , cu stima.

lucyann - 28 feb. 2012

vezi ce eroare ai , clapeta acceleratie, aer fals, regulator relanti,sonda lambda nu cred dar se poate verifica cu un vcds toti parametri.

nistormarin67@yahoo.com - 25 feb. 2013

verififica clapeta acceleratie/fise/buji/bobina/filtru combustibil/ apoi apeleaza la un tester

53. Adytzu - 27 feb. 2012

salutare, detin un golf 4, 2002 am observat dupa iarna aceasta cind uit pozitia la masina si deschid portiera nu ma mai anunta, inainte imi :bizaia; care poate fi problema?? vreo siguranta ceva arsa sau senzor defect ? aveti vreo idee:D

54. Anonim - 28 feb. 2012

salut am si eu o problema cu un vw polo si nu mai intra in marsarier …care poate fi problema_

sergiu - 10 nov. 2016

verifica timoneria

55. rbuzea - 28 feb. 2012

ok….deci tot la tester tre sa merg… ms mult de raspuns.

56. Andrei D - 29 feb. 2012

Salut baieti,am si eu o problema la golful meu 5, 1.9TDI 105 cp,doar la rece atunci cand plec dimineata pana se incalzeste putin intre 1100-1300 de ture am o trepidatie, se sguduie toata masina, peste acest interval de turatii se comporta normal. Mentionaz ca daca este pe liber nu face nimic deci numai in sarcina, intre 1100-1300 ture. Sa fie de la volanta cu toate ca nu bate si nici nu se aude urat. Daca poate cineva sa-mi dea o explicatie…….
Multumesc anticipat.

lucyann - 2 mart. 2012

vezi ce erori ai (tester la 1100-1300rot/min) cati km.are masina? verifica aerul din instalatie.

Szilard - 29 sept. 2013

Salut!
Si eu am aceasi masina si incepe sa imi tremure toata cand sta pe loc si este pornita,daca ai aflat cumva care este motivul srie-mi si mie inapoi.
Multumesc anticipat…

57. tudor - 29 feb. 2012

salutare! am un golf 3 an „97 benzina, se schimba usor pompa de benzina din rezervor? dar injectoarele?

58. Anonim - 1 mart. 2012

Salutare , am si eu o skoda octavia din 2001 , 1,6 benzina , am cumparat-o second , masina merge bine , dar pe bord aleator mi se aprinde becul de la ESP si Engine , rareori mai functioneaza Esp-ul , ma puteti ajuta si pe mine ? Multumesc.

lucyann - 2 mart. 2012

verifica erorile , si senzorul g200 (valori-1,5/+1,5m/s)-numai cu un vcds,merge si readaptat.

59. florin - 2 mart. 2012

sall baieti am un passat 19 tdi din 98 si mi sa oprit din mers am chemat un mekanic mia pus un tester nu a gasit nimic mia desfacut la injectoare si avea aer pe instalatie mia pornito am plecat si dupa 2 km aceiasi problema cu procedez sa scot tot aerul din instalatie?

lucyann - 2 mart. 2012

trebuie sa depistezi pe unde trage aerul prima data. daca nu trage aer ,dai mai mult la cheie si aerul iese. verifica in zona filtrului de motorina ,in cazul tau , trage aer pe undeva.

60. Anonim - 2 mart. 2012

Multumesc lucyann pentru raspunsul tau , sunt din Cluj , cine stie un service bun , unde as putea duce masina ?

61. Alex - Oradea - 3 mart. 2012

Salutare Tuturor,
Am un Passat variant din 2002, 1.9TDI, 131CP- AWX. Fenomenul aparut este urmatorul: la pornire, la relanti trepideaza destul de “frumos” (mai nou porneste la a 2-a, 3-a, 4-a … cheie) si se aude un zgomot de troncanit/clincanit + fum alb. Filtre + ulei schimbate de cateva zile. La turatie mai mare de 2500 rpm trepidatia, zgomotul si fumul dispar. Motorul trage bine. Parerea mea este ca un injector/sau mai multi este/sunt infundat/i, dar astept si parerile voastre. Solutie de curatat injectoare nu am avut curajul sa pun in rezervor de teama sa nu “trimita” mizeria din rezervor la injectoare. Cum as putea sa curat eu injectoarele ?
Va multumesc pentru raspunsuri.

62. Csirke Metall - 5 mart. 2012

Salut, am motor 1,9 tdi passat B6! Tremura la relanti si se aude un zgomot feros pe drumuri mai rele, iar manevrarea acceleratiei nu mai este lafel de fina, masina se bruskeaza! E posibil sa fie Volanta? Acesta se poate repara sau numa de skimbat cu tot kitul de ambreaj? mersi de ajutor 🙂

63. geo - 6 mart. 2012

am o bora 1600 16v 2001 si la 2200….2800rpm merge in socuri..ma poate ajuta cineva am schimbat filtru aer benzina bujii bobine aditiv injectoare si tot asa face dar nu tot timpul tester ul nu da nimic

64. simona3334 - 6 mart. 2012

Sal, am si eu un Golf 3 din 1993,motorAAM,1,8 benzina si vreau sa schimb si eu curelele de la pompa de apa si alternator ma puteti ajuta sa-mi spuneti ce dimisensiuni trebuie sa cumpar? Inca o intrebare imi puteti spune va rog ce fel de ulei de motor se potriveste cel mai bine la un motor avand peste 250.000km.Multumesc mult.

INCEPATOR - 30 mart. 2012

simona ,mergi cu certificatul de inmatriculare la un magazin cu piese de golf sau magazin cu piese in general de wv. si acolo te va servi sigur cu uleiul potrivit. tot acolo vei primi si curelele respective, succes.

65. Anonim - 6 mart. 2012

un bec ars

66. Anonim - 10 mart. 2012

am un vw 131 cai din 2003 , pun contactul si trebuie sa astept uneori chiar minute in sir pana porneste pompa din rezervor si se aprinde becul dinn bord de la bijiile incandescente . la diagnosticare nu am descoperit decat probleme pe magistrala electronica !!!!!!!!!!! dar nu reusesc sa inlatur problema , ma poate ajuta cineva

67. lucyann - 13 mart. 2012

ce probleme ai descoperit la diagnosticare ? erori?

68. Alex - 21 mart. 2012

Salut ! Am si eu un golf 5 2.0 diesel ,cutie DSG, in urma cu 6 luni a inceput sa imi dea zmucituri de nivel foarte mic mergand sa agravat si a venit momentul sa ma duc la service la baietii de la vw ca de ” sa fie bine , ajung la ei verificare din bara in bara dupa 2 ore imi aduce 2 harti si imi spune : Masina dmv nu are absolut nimik este in perfecta stare de functionare am inebunit de tot eu sh masina cum imi face, dupa alta ora care o tot verifica iar din bara in bara de data asta mai repede imi vine cu un raspuns : CUTIA DSG STRICATA , ok ce pret este 200 mil am spus ca imi cumpar de la dez , asa am si facut am cuparat o cutie am dat 1000 euro cu tot cu montaj scriere calc tot am probato mergea foarte bine , acum la cateva ore dupa test i am dat bani la baiat pe cutie , am schimbat ulei filtru la cutie tot , acum imi da suturi din nou e probabil sa nu fie de la cutie va rog sh ca am scris foarte mult dar dk are cineva rabdare sa citeasca astept un raspuns ms frumos !!!!!!

Anonim - 21 mart. 2012

volanta ai verificat-o? eu am schimbat-o in decembrie (la un golf 4) pt ca imi scotea sunete ciudate ca un cloncanit si tremura (smucituri), acum s-a potolit sunetul dar mai tremura putin, incerc s-o ignor.

neroimparat - 21 nov. 2017

Scaunul injectoarelor (uzura in chiulasa), nu se poate rectifica, solutia chiulasa noua cu C la sfarsit.

69. cristi iasi - 22 mart. 2012

salut,
am un vw bora variant 1.9 131cp si astazi am observat ca nu imi merg ventilatoarele de racire a radiatorului iar lichidul din borcan a crescut,pe deasupra are si un consum de12% in oras.aveti idee ce problema are masina?
va multumesc

INCEPATOR - 30 mart. 2012

cred ca este garnitura de chiuloasa sau sa blocat termostatul si a bagat apa in borcan ,ventilatorul in acest caz nu porneste pentru ca blocanduse termostatul nu a mai ajuns apa calda la sonda .

70. INCEPATOR - 30 mart. 2012

salut . am un pasat 2002 si vreau sa-i schimb uleiul de la servo-directie, cine se baga sa-mi spuna cum se face?? multumesc mult,,va salut .

71. stress - 30 mart. 2012

am vw caravelle si nu stiu cum sa pun la punct motorul findca nu are pinionul de la axul cu came original

72. GABI - 7 apr. 2012

SALUT ,AM UN GOLF V 2000 TDI SI DE O SAPTAMANA MA CONFRUNT CU O PROBLEMA AM UN CONSUM DE PESTE 60 % DECI M-AM UITAT PESTE TOT SA VAD DACA PIERDE PE UNDEVA SI NU-I O LACRIMA DE MOTORINA NU INTELEG CE POATE SA AIBA AM CREZUT K IMI INDICA COMPUTERUL GRESIT AM ZIS SA MERG CU EA PANA RAMAN PE ROSU SA VAD DACA RAMAN FARA MOTORINA SI INDICA CORECT AM RAMAS CU EA IN STRADA ESTE CEVA IESIT DIN COMUN NU INTELEG ACEST CONSUM CUM ESTE POSIBIL PLUS K NU-MI ARATA NIMIC PE BORD K SI CUM AR AVEA VREO PROBLEMA NU POTI FACE CU UN PLIN 50 DE KM HELP HELP HELP

73. marian - 7 apr. 2012

Gabi, verifica filtrul de aer si debitmetrul,,,

74. Marian - 8 apr. 2012

gabi scoatei mufa la debitmetru si vezi dak mai consuma.oricum dak consuma asa mult trebuie sa scoate fum,scoaate ceva?rontaie mai tare?

75. Anonim - 9 apr. 2012

Salut, am un Passat 1,9 td 1993 , si de o saptamana nu mai porneste deloc.Cand dau la automat electromotorul invarte, nu e problema, dar motorul nu vrea, si mai scoate si un fum alb gros.
Mentionez ca acum 2 luni am schimbat bateria(Bosch) si bujiile(Beru) , luna trecuta am facut schimbul de filtre (toate Mann) si uleiul(Metabond 10w 40)
Mai mentionez si faptul ca un prieten mi-a pornit motorul cu spray(ramasesem in afara orasului), dar mi-a zis ca nu e indicat sa mai fac asta ca termin motorul.Deci cu spray a pornit.
De la frig nu e, pentru ca am incercat sa il pornesc si cand erau 20 grade afara
Stie cineva ce ar putea avea?

76. Marian - 10 apr. 2012

salutt anonim,e de la pompa de injectie,dute la un service sa-tzi verifice avansu,posibil sa ti se fi dus capul hidraulic de la pompa de injectie,sau in cel mai bun caz nutzi mai merge electrovalva:D una din astea.si cu sspray nu are nimik daca il pornesti numa sa nui dai exagerat sa porneasca cu un rontzait din ala care te sperie.saluttt

roark - 12 apr. 2012

sal , am rezolvat , era dusa o siguranta de 50A , dar nu din tablou, ci una di interiorul capotei , de pe langa aripa
Ms oricum
O seara faina 🙂

leo - 14 ian. 2015

salut..am o mare problema cu passatul meu 1.9 tdi,130 kp…se opreste motorul din mers..parca nu ar alimenta…pe calculator nu arata nici-o eroare…..Daca se raceste masina ciudat porneste de la prima cheie…PS:Am EGR-ul anulat poate fii asta cauza…va multumesc ..astept pareri

77. Boros Robert - 12 apr. 2012

am un skoda fabia 1.2 benzinar mi sa taiat un furtun de la aer am rezolvat da de atunci a inceput sami scada turatia la motor de la 9 la 8 si sare inapoi dupa ce lasi pe relantiv am fost peste tot la tester am scimbat tot ce so zis da tot asa merge ce poate fi ajutatima

78. passat 101 tdi - 13 apr. 2012

salut baieti am un passat 2001 tdi si cateodata mi se aprinde martori in bord esp abs.dupa un restart nu mai apare.ce ar putea fi?si mai am o mica neintelegere am fost la un test si mi sa gasit valva injector 4 asta ce inseamna ca este injectorul sau vreo prostie mai mica?masina porneste la un sfert cheie fum nu lasa la frig tot repede porneste astia mi au fi zis ca este injectorul dak asa imi arata

Muresan Radu Dorin - 3 dec. 2012

aceasi problema o am si eu la inceput porneste cum ai zis u. dar dupa vreo 4.000 km. o sa ai probleme mai mari o sa ti se opreasca motorul din mers si o sa iti porneasca foarte greu

Muresan Radu Dorin - 3 dec. 2012

si la mine se aprinde martoru de la ABS si ESP si placutele sunt bune si am schimbat tot felu de senzori de la ABS si ESP si tot imi apar azi mia spus un mecanic ca e ceva electri sar putea sa fie un cablu ce se afla in portbagaj deasupra usi cvea de genul asta

79. Marian - 13 apr. 2012

Passat 101.laso in pace e un injector mai slab umpik nu are nimik, moartoru ala ti se aprinde k nu mai ai placutze de frana,eu asta iarna am patit treaba astaa tot tdi de 101,la mn se vedea prin janta k nu mai am placutze da am mers mai la limita cu ele si incepuse sa mi se aprinda martoru de abs,esp

passat 101 tdi - 14 apr. 2012

salut marian mecanicul spunea ca este cam riscant acumna …masina merge ok pornire tot eu iti multumesc

passat 101 tdi - 14 apr. 2012

si figura cu abs esp mi a facut si dupa 4 luni dupa ce am schimbat placutele si stii care mai e faza ca cand dau sa franez usor sa parchez ex. se aude in un trepidat si nu mai atunci cand merg 80 90 nbimic numai cand parchez si apas usor

80. Marian - 13 apr. 2012

Boros explica mai exact de unde vine furtunu ala si ce simtome avea motoru cand ti sa taiat,are presiune de aer pe furtun?e furtun de admisie?itzi veriaza turatia asa incontinuu de la 9 la 8 mii in relantiu?

Boros Robert - 14 apr. 2012

vine de la clapeta de turatie cand sa taiat nu tragea motoru avea consum mare presiune nu este pe furtun numai trage aer pe el variaza numa atunici cand se scade turatia numa odata variaza deci la fiecare scadere de turatie dela 2000 etc la relantiv scade de la 9 la 8 mii doar odata

81. hanuku - 14 apr. 2012

salutare,
am o rugaminte. segmentez un motor. Poate careva sa imi spuna care este dimensiunea recomandata a rostului. Vorbesc de un segment montat. Cat ar trebui sa fie distanta intre capete.
merci,

82. Marian - 15 apr. 2012

te duci si comanzi segmentzi de cota 1 dak ii prima oara cand il segmentezi si marca o alegi dupa bani:D

83. Marian - 15 apr. 2012

boros, spre exemplu stai cu masina pe loc si o turezi deodata la 3000 si o lasi in relanti se duce la 9 la 8 mii si ramane la 8000 constant e normal

84. Anonim - 16 apr. 2012

Schimba injectorul de comanda.

85. Marian - 16 apr. 2012

dak se ducea ala se simtea tare 😛

86. anonim - 23 apr. 2012

am un vw lupo si se aprinde la bord ,check cate o data nu permanentce credeti ca are

87. Marian - 26 apr. 2012

poate trebuie sai faci schimbu de ulei sau distributia,cum arata semnu?ce masina este?:D

88. Anonim - 2 iun. 2012

am un lt 35 la care am rupt de trei ori
axu la turbina ce trebuie sa verific de se rupe axu la turbina

89. Anonim - 2 iun. 2012

mecanicul sustine ca turbinele nu sunt bune

tica - 2 iun. 2012

ma ajuta cineva
stie cineva despre ce e vb

90. Morar Virgil - 17 iun. 2012

Virgil 17 iunie 2012 Am o skoda O2 TDI 140cp motor BKD ,uneori nu porneste,numai cu spray.Spun uneori,deoarece se intampla cam la trei zile.Am verificato pe tester si am gasit doua bujii incandescente arse,care au fost inlocuite.S-au verificat filtrul si pompa de motorina care sunt ok.Dupa pornire masina merge ok.Totusi sintomul persista. Va rog daca ma poate ajuta cineva.

91. Anonim - 19 iun. 2012

591.vali.-19 iunie2012
salut!sant vali. am un w.jeta din ’92 cu motor de 1600i monopunct.cand se incalzeste apare un zgomot ca de rulument dar numai la o anumita turatie ,putin mai sus de relanti.a fost verificat;rola de intindere;sau decuplat curelele de la alternator si servo;sa verificat axul culbutorilor;sa verificat arborele motor[cuzinetii].nu sa depistat problema. ce ma invatati sa mai fac?multumesc!

92. cata - 28 iun. 2012

salut am un fiat marea 19 td cand o acelerez sub 2000 de turi traje foarte greu ba chiar imi intrerupe daco calc dinto data dar cand trec de 2000 de ture te baga in scaun daca ma poate ajuta careva mersi

93. florin - 4 iul. 2012

salutare
am un vw lt 35, de cateva zile am o problema mi s aude un tacanit in partea superioara a motorului in fata, doar la turatie mica 1500 cam asa, in relante nu se aude nimic si nici cand il turez mai tare de 2000! care ar fii problema va rog nu stiu pe cine sa mai intreb!
va multumesc!

Anonim - 26 oct. 2012

asta este bataie de arbore

94. Dinu - 7 iul. 2012

vreau sa cumpar un polo 1,2 benzina din 2007, are 340000 km. Merita ???.

Anonim - 7 iul. 2012

depinde,spune ceva despre masina,in ce stare e

95. Dinu - 9 iul. 2012

motorul merge destul de bine, este putin lovita pe ici pe colo(prag lovit, puncte de la pietre, etc) dar functioneza destul de bine.Nu se aud batai sau alte prostii. Aerul conditionat nu duce destul de bine, probabil de la freon. Ce zici.??

Anonim - 9 iul. 2012

daca iese mai ieftina,,merge ,vezi cartea masinii,distributia trebuie schimbata sau nu

96. Dinu - 9 iul. 2012

nu stiu daca distributia trebuie schimbata la motorul de 1.2 benzina???

97. bobu cosmin - 10 iul. 2012

am o probolema cu un pasat din 2001 motor awx 131 cai, numi mai trage motoru pana la 2000 de rotati, zici cai mort dupa ce trece , se antinde la drum si kerge cat de cat mai bine, ma pote ajuta careva cu un sfat?

Anonim - 11 iul. 2012
98. Alex - 11 iul. 2012

Salutare tuturor. Am un Passat din 2002, 1.9 TDI, AWX 131CP. Probleme la AC/manual: ba merge/ba nu merge
Pornesc, merge cateva secunde/minute, dupa care se opreste. Cand ii trece prin cap, in timpul mersului, iar porneste…si tot asa. Acum un an am incarcat cu freon. Ce mai poate fi ? Astept ajutor ca mor de cald in masina. Multumesc.

PS. Pt Bobu Cosmin: Verifica MAF si/
sau turbosuflanta. Fum scoate ?

Anonim - 12 iul. 2012

Pe conducta la aer exista un senzor, o sonda, ceva de genu, curatata, totul e ok. Verifica cablurile catre aceasta sonda, sau catre compresor sa nu fie intrerupte, posibil sa nu ai masa la acest cablu si sa faca atingere doar la accelerarea motorului, si mai e o posibilitate, daca aerul iti functioneaza numai in mersul turismului, nu iti functioneaza un ventilator. Ultima e grava, ambreiajul compresorului. Bafta sa fie ce e mai usor.

99. Anonim - 12 iul. 2012

Salut pe toata lumea, am un passat din 2007 1.9 TDI 105 CP tip motor BLS, In mers constant la 2000RPM imi da o trepidatie, soc, daca accelerez sau decelerez dispare, plus la relanti o usoara trepidatie. Nu da eroare la diagnoza. Unii spun distributie, unii oringuri injectoare, ce poate fi? Multumesc anticipat.

100. iONUT - 12 iul. 2012

Revin, la Passatul din 2007 la prima pornire din zi, da ceva fum alb, dupa care la prima accelerare da fum negru, serios, dupa care no problem, functioneaza cum a lasat-o mamica ei, inafar de socul si trepidatiile amintite mai sus. Trepidatiile apar doar pana in 2000 RPM mers constant, apar , dispar, un soculet, etc.

Alex - 12 iul. 2012

IONUT: verifica injectoarele

Anonim - 20 dec. 2016

Ar putea cnva sami spuna daca se nimereste pompa servo de pe un ww golf 3 19 tdi pe 19 sdi


Lasă un răspuns către Marian Anulează răspunsul