jump to navigation

Discutii Generale

Pentru a nu incarca inutil celelalte pagini si a ramane strict legate de motoare si masini, aveti aceasta pagina unde puteti purta discutii generale despre orice.

Comentarii»

1. Alexandra - 2 Mar 2015

Buna! Am un polo vi din 2010, 1.6 disel si ieri intr’o depasire pe Tihuta, cand am turat’o undeva la 4000, dintr’o data am simtit ca nu mai trage si mi s’a aprins in bord engime management lamp intermitent. Am oprit imediat motorul si cand l’am pornit din nou initial nu mi s’a mai aprins, dar dupa vreo 200 de m. mi’a aparut iar si pe langa, mi s’a mai aprins si cel de la motor. Nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000. Mi’a pus’o un prieten pe tester si mi’a iesit: Rampa combustibil/presiune sistem scazuta; intermitent…what’s that? Mi’a zis ca e posibil sa fie un senzor dus si sa speram ca nu’s probleme la pompa de inalta sau turbina. Mi’a curatat senzorul, dar cand mi’a pus testeul iar mi-a iesit aceeasi chestie. Mi’a sters eroorile si am iesit cu ea de i’a dat talpa, s’a mai „innecat” de doua ori apoi si’a dat drumul. In principal cand sare de 4000 de turatii simt cum se inneaca. Stie careva despre ce’i vorba?

Anonim - 12 Apr 2016

Buna Alexandra, aceasi prolema am avut-o si eu,. Verifica la service bobinele si injectoarele. eu am patit acelasi lucru la golful meu cu motor 1.4 16v benzina. am schimbat injectorul si nu am mai avut nici o problema.

Sper sa te ajute raspunsul meu.

2. Nicu - 2 Mar 2015

Buna ziua ,sun detinatorul unui Touran 1,9 77 kw BLS 2008 6+1 ,pana astazi nici o problema am plecat cu masina de acasa totul ok pana la semafor ,mam oprit la semafor si cand sa plec SURPRIZA nu intra in viteza ,intr-un sfarsit am bagato in viteza dar foarte greu . Ce am observat ca daca este motorul pornit intra foarte greu in viteza dupa multe incercari ,iar daca nu este motorul pornit intra usor in toate vitezele .Mam gandit sa nu mai fie lichid in cutia de viteza ?Sau sa se fi dus ,,placa de presiune,, A mai patit cineva asa ceva ? Va multumesc !

3. Anonim - 21 Mar 2015

am si eu o problema,am un vw polo 1998 si pe drum cu denivelari imi bate ceva pe dreapta dar bataia se simte putin si in volan,ce poate sa fie? va rog ajutati-ma!!

4. Alin - 19 Apr 2015

Salut,am un golf 5 când îl pornesc iese fum alb câteva secunde și mai am o problema robinetul este aprins în bord,mă puteți ajuta și pe mine cu o idee care ar fi cauza?

5. LIVIU - 26 Apr 2015

SALUTARE ! CARE AR FI PROBLEMA MEA VA INTREB? DUPA CAM O JUMATATE DE ORA SE INTARESTE PEDALA DE FRINA DACA MASINA E PARCATA UN PIC IN PANTA SI NU PORNESC MOTORUL IMI ACTIONEAZA GREU FRINA DECI DACA CALC FRINA NU TINE ACEASTA PROBLEMA O AM LA VW BORA 16/16V ASTEPT RASPUNSURI .

6. 2324ana - 28 Apr 2015

salut, am un golf 5 1.6 din 2007 si de cateva zile nu mai baga aer rece. Initial mi s-a spus ca am ramas fara freon, am fost la reincarcare si acolo s-a constatat ca am compresorul crapat…fiind destul de scump unul nou, am intrebat daca poate fi reparat si raspunsul a fost negativ deoarece se pare ca este deformat…pe langa asta mi s-a spus ca ar trebui schimbat si radiatorul si filtrul de habitaclu pentru ca in momentul in care mi-a crapat compresorul ”a aruncat” span in radiator…intrebarea mea este…e posibil asa ceva, trebuie neaparat schimbat si radiatorul?? multumesc anticipat

7. floryn - 30 Apr 2015

sall am o probleme cu un pasat din 98 1.9 tdi 90 de cai am umblat cu masina in ziua respectiva si am parcato si cand am pornito din nou nu a mai intrat in viteza ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat ms mult oare ce sa fie dus acuma am dat cutia jos si am vazut ca discul e ok si rulmentul de presiune si placa de presiune oare ce sa mai fie ms

8. costi - 2 May 2015

am nu pasat 2006 pedala de frana e tare si imi sta martorul la ulei aprins dar pe rosu

9. Cornel81 - 9 Jun 2015

Salut sunt și eu de curând posesorul unui lt 35 55 kw din 2000 și cred ca nu trage deloc de viteza ce sa zic 100km/ora la vale cu vântul în spate și mi se aprinde la bord o săgeată circulara va rog sa mă ajutați cu câteva sfaturi va rog.

10. raz21tor - 21 Jun 2015

salut
am un golf 6 variant 2.0tdi 16v 140cp dsg 6+1 din 2011. de vreo saptamana am obs. ca dimineata cand pornesc masina dupa vreo 2 minute motorul incepe sa aiba un tacanit, care dispare mai apoi daca turez motorul vreo 20 secunde si nu mai apare deloc pe parcursul intregii zile chiar daca pornesc masina de 10-15 ori sau fac nu stiu cati km. ce ar putea avea? un sfat sau o parere va rog… ms

11. Florin - 30 Jun 2015

Am un golf 4 1.9tdi agr 90cp am cumparat o pompa de injectie cu acelasi cod si vreau sa stiu trebuie resoftata inainte de a pune sus sau recunoaste calculatoru?

12. Tibeiu - 18 Aug 2015

Buna am un passat 1.6 pe benzina din 2001 si nu porneste aproape de loc numsi daca tin cu patentul furtunul de retur de la rampa cu injectoare .. Va rog ajutatim- a!!!!!

13. Tutulucian - 18 Aug 2015

Nu mai porneste compresorul de clima . Si imi poate spune unde se afla releul de la compresor.

14. Anonim - 2 Sep 2015

am un ford fiesta. seara l-am lasat in stare de functionare, iar dimineata cand am vrut sa-l pornesc toate ceasurile din interiorul masinii s-au dat peste cap. oare ce-i

15. Anonim - 8 Sep 2015

salut am un polo din 2004 si am o problema.ideea este ca in timpul mersului daca incerc sa o accelerez pana in 4000 de giri mi se opreste turbo nu inteleg din ce cauza am schimbat EGR-ul am schimbat senzori de presiune am schimbat debitmetrul de aer ca tot am schimbat si am pus original si tot asa imi face am fost pe la mecanici si mi-au spus ca poate fi centralina bloc valvole sau centralina motorului poate sa imi spuna si mie cineva daca a mai patit asemenea chesti ca nu mai inteleg nimic am cheltuit o caruta de bani si tot asa imi merge nu stiu ce sa mai fac

16. baicu - 12 Oct 2015

Am un polo 2001 benzina si gaz porneste dupa 4-5 incercari dar dupa ce porneste in 10 secunde se opreste si face asa de alte 4-5 ori,cand se incalzeste nu mai face figuri.Am schimbat pompa de benzina,senzor turatie,buji,baterie nu ii dau de cap va rog dati-mi un sfat.

17. florin - 7 Nov 2015

va salut; am un t5 2007 motor 1.9 am probleme cu caldura ,apa se salta la 90 si acolo sta ,dar nu mai baga caldura, pe furtunul de retur nu mai vine nimic pana acum mai venea cu itreruperi dar acum nimic,daca desfac busonul la vas de expansiune se elibreaza o presiune si aproape se umple vasul cu antigel .Cateodata scade sub nivel antigelul,si mai trebuie completat,si tot asa PARERI?MULTUMESC!

Radu paul - 15 Dec 2015

Va salut am un t4 caravelle motor 1.9 an 1997 am probleme cu pompa de apa auxiliara nu se m-ai opreste am schimbat si sonda de pe chiloasa si degeaba opresc motorl si functioneaza intruna sant disperat n ui dau de cap

18. Ioan_Florea - 10 Nov 2015

Un passat din 2002 1,9 tdi . 92 kw se aprinde un cerculet cu un triunghi in centru si trepideaza toata masina. Cine ma poate ajuta ?

19. Marina - 3 Dec 2015

buna,am un polo 2002,benzina si se aprinde cateodata un bec in bord „servo directie electo hidraulica”(un volan),are ulei dar tot se aprinde ,ma poate ajuta cineva va rog?Multumesc

20. Paul Radu - 15 Dec 2015

Va salut am un vw t4 caravelle din 97 motor 1.9 am probleme cu pompa de apa auxiliara ramane pornita chiar daca opresc motorul si tot functioneaza am schimbat si sonda din chiloasa si degeaba daca ma puteti ajuta multumesc

21. zuck3r - 2 Jan 2016

Salut. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie ? Am gasit un Passat din 2005 2.0 TDI SPORTLINE si la descriere scrie ca ocazional la pornire face cateva beep-uri din cauza imobilizatorului. De ce ? E grav ? Si e rezolvabila chestia ? Multumesc anticipat !

22. Sergiu - 8 Jan 2016

Am un vw t5, an 2010.
Am o problema de o săptămână cu încălzirea auxiliară, pornește și nu se mai oprește, de vreo 2 ori mi- a mâncat bateria…m- a disperat, sunt în străinătate și au ăștia niște preturi de mori…am vorbit în tara și mi sa spus ca pot sa dau sau sa scot siguranța sau ceva mufe…sa nu mai funcționeze deloc…știe cineva în ce zone se afla…acestea? Va mulțumesc.

23. Bogdan - 12 Jan 2016

Buna ziua
Am un Tiguan si nu mai pot deschide clapeta de la rezervor sa alimentez masina.
Stiti cumva daca este sistem de blocate electic ca in masina nu am buton pt deschiderea clapetei ?
Va multumesc

24. Anuta Sebastian Danut - 28 Jan 2016

Salutare tuturor , am si eu o intrebare privind un Volkswagen Bora 1.6 16 V …. astazi mergeam cu masina spre oras si am dat intr-o groapa , de , asa sunt drumurile in Romania , si mi s-au aprins martorii de la ESP si Catalizator plus mesajul ” Engine Workshop ” . Am ajuns in oras , am lasat masina oprita circa 30 de minute si am pornit inapoi spre casa . De data aceasta s-a aprins doar martorul de la catalizator si a aparut mesajul ” Emissions workshop ” . Intrebarea mea este , e posibil sa fie doar o proasta conexiune la mufe sau e cazul sa imi fac griji , iar a doua intrebare … de ce s-a modificat mesajul ? Multumesc anticipat !

25. alex - 13 Feb 2016

Salut! Tocmai mi am cumparat un golf 5, 2.0 diesel si am sesizat urmatoarea problema… pe partea soferului baga caldura iar pe partea pasagerului si in spate baga rece. Dati mi un sfat cum as putea sa rezolv problema. MULTUMESC!

26. cazan - 26 Feb 2016

buna ziua am un vw t4 1997 2000 benzina intrerupe am scimbat delcoul bujiile fise si merge la fel am curatat clapeta am verificat tot am scimbat si motorasul de relanti si merge la fel cand scot mufa de la motorasul de relanti merge bine numai ca in sarcina nu are putere si porneste mai greu

27. cazan - 26 Feb 2016

daca ma poate ajuta cineva 0745309817

28. Cristi - 28 Feb 2016

As vrea sa stiu daca la vw polo merge clanxonul si cu motorul oprit sau doar pornit.
Mi am schimbat de curand maneta de semnalizare si acuma am observat ca nu merge clanxonul cu motorul oprit.As vrea sa stiu daca asa e din fabrica sau electricianul a stricat ceva.

Alex - 29 Feb 2016

Nu stiu la polo dar la golf 5 nu merge claxonul fara contact pus.

29. costel - 27 Mar 2016

Salut am un golf 3 1.6 gt101cp nu se tureaza mai mult de 5000 rot iar cand o calc nu prea are vlaga si are mici intreruperi

30. Anonim - 11 Apr 2016

Salut!!!
Detin un vw polo 6n din 98 si am si eu o problema cu senzorul de la ulei. Atunci cand se incalzeste incepe si imi palpaie. Ideea este ca nu tot timpul face asa. Am fost la mecanic cu ea am schimbat uleiul, fitrul , mi-a dat joa baia de ulei si a curatat sorbul de la pompa inclusiv a desfacut manetonul de la pistonul numarul 4 din ce mi-a zis el la acest piston ajunge uleiul cel mai greu. Sonda de ulei nu are ulei pe langa ea. Nu stiu ce sa mai fac. Treaba este ca trebuie sa fac un drum mai lung si imi este frica sa plec cu ea. Astept un raspuns . Multumesc.

31. Mihai - 12 Apr 2016

Salut,

Am o problema cu care ma confront de ceva timp si nu reusesc sa ii dau de cap.
Detin un Golf V, 1.4, 16v , benzina, motor BUD 1K1.

De fiecare data cand las masina in soare dupa ce ajung ajung la service, imi porneste la a 7-a sau a 9-a cheie. Problema apare doar vara si undeva loa peste 25 grade temeratura de afara. La inceput imi pornea la a 2-a sau a 3-a, dar in timp situatia s-a agravat. Daca ati intampinat aceasi problema, va rog sa m ajutati cu un sfat, Sincer cautand informatii despre problema si rezolvarea ei, am observant ca se cheltuie foarte multi bani pe inlocuirea de componente, la ghici, iar rezultatul e acelasi.

Multumesc.


Comentati, intrebati sau raspundeti...

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

WordPress.com Logo

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

Comentezi folosind contul tău Twitter. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

Comentezi folosind contul tău Facebook. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

Comentezi folosind contul tău Google+. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

Alături de 188 de alți urmăritori

%d blogeri au apreciat asta: