jump to navigation

Membrii VW Club

Membrii VW Club sunt urmatorii:

Membri fondatori:

Valentin – Admin
39 ani,
Brasov

VW Passat 5.5 TDI, 2001
380000km
Alte masini, Dacie 1100, Dacie 1300, Mazda 929, Fiat Regata TD

 

 

cheloo1282dracea018Dan Cheloo – Expert
Mangalia

VW Passat B 5 1.9 TDI 116 Hp
207.000 km

Alte Masini: batrana Dacia  1310 din 1986.

 

 

Dixdorel
Arad

 

 

 

 

 

forceone_vw_passatforce_cojocaru_ionut

 Forceone79 – Ionut
30 ani
Iasi

VW Passat 1,9 TDI 131 CP,  an 2002
Alte masini: Dacia 1300, Volvo s60R

 

 

 

vis_vw_passatVIS – Sorin – Discipol
38 ani
Tg. Jiu
VW Passat Variant 5.5 2001
1.9 TDI 131 CP
Alte masini : Dacia 1300 , Audi 80 , Oltcit 12 trs , Daewoo Cielo Executiv

 

 

passat-3b-1

Cornea – Expert
51 ani
Bucuresti
Alte masini:
Dacia 1100,1300 Lada 1200, 1500, Ford Sierra 2.0 d
Fiat Croma 2500TDI, VW Passat 1990, 93 ,95, 97, 99, 2000, 2001  Diesel.

Comentarii»

1. Dan Cheloo - 2 mart. 2009

Vale….Super tare frate…esti beton…
vezi ca sunt din Mangalia :D:D:D:)
super..sa ne zici cum sa bagam si noi pozele sus..

2. Dan Cheloo - 3 mart. 2009

Vale,
cum modific locatia mea..si unde trebuie sa ma loghez?
nu gasesc nicaieri Login sau Logout
unde pot sa pun detalii despre mine..varsta…locatie,,,samd.
bafta.

3. ady - 4 mart. 2009

super tare,ati facut o treaba beton.Mult succes in continuare si tineti-o tot asa

4. The Vale - 4 mart. 2009

Dane 🙂 Acum esti Editor, ai mana libera, poti face tu orice modificari in site. Fa sapaturi un pic sa te prinzi. Dra am vazut ca te descurci, felicitari.
Poza, locatie, masina, etc…

Dixdorel, Force, Vasile, Adi, Vis, Cornea, etc, nu va bagati?

dancheloo - 4 mart. 2009

merci Vale.
am inceput sa dibuiesc ce e pe acolo… 🙂

5. Marius - 4 mart. 2009

Hello baieti

Cum ma pot adauga ca membru?

M.

6. The Vale - 4 mart. 2009

Salut Marius!
Bun venit!
Daca vrei sa contribui cu articole si asa mai departe, trebuie sa-ti facem un un user name si pass, si urci in grad pe masura vechimii.
Daca vrei doar sa faci parte din club dar fara articole, sa participi doar la discutii, atunci ajunge sa trimiti cateva date, oras, masina eventual experienta si o poza cu masina si/sau cu tine si te punem la pagina de membrii ca membru corespondent.

7. Dan Cheloo - 5 mart. 2009

Salut baieti.
VFale, tot nu am reusit sa imi schimb locatia.
am ramas tot BUCURESTEAN. :))
in legatura cu gradul, unde sau cine ne pune RANG-ul?
astept un raspuns 🙂
bafta multa.

8. VIS - 5 mart. 2009

Salutare baietii !
Dan , daca ai username si parola nu poti sa schimbi tu locatia ? ia incearca 🙂 iar gradul cred ca Vale il pune 😉

9. The Vale - 6 mart. 2009

Haideti mai copii!
Doar eu am poza si detalii aici? Nu adaugati nimic?
Stiu ca va plac masinile astea, dar si cele de acasa sunt bune. 😀

10. iounu - 6 mart. 2009

Dapoi fratilor nu ma descurc de nici o culoare cu blogul asta 🙂
As fi adaugat si eu poze sau as fi vrut sa ma postez ca membru cu masina mea dar ………

11. iounu - 6 mart. 2009

ID-ul meu de messenger este iounu@yahoo.com…..poate ma ajuta careva 😀

12. vasile - 7 mart. 2009

servus vale. fostam plecat o perioadă iar la întoarcere am rămas interzis.desigur că vreau să intru dar dacă ai vreme dami ceva detalii.eventual pe mes valypar69@yahoo.com. ne auzim dar întâi să mă dumiresc cu ce e pe aici.

13. Cornea - 8 mart. 2009

salut Vale,ma simt onorat de grad,dar cred ca nu gradul e necesar,sa-r putea ca la unii sa ni se urce gradul la cap,luati-o ca pe o gluma?

14. dancheloo - 8 mart. 2009

Vale, Chiar asa….ma faci sa ma simt aiurea.
EXPERT…nu trebuie chiar asa. cunosc si eu ceva ceva dar nici chiar expert.
merci ca mi-ai aranjat tu poza si scrisu.
iti place nr la masina?
🙂
bafta in continuare.

15. VIS - 8 mart. 2009

Salutare baieti, sarutari de manute doamnelor , fetelor si prietenelor voastre si La Multi Ani. In legatura cu gradul , la mine e bine asa 🙂 Vale o poza cu auto ti-o trimit pe mail 😛 e mai usor pentru mine si o pui tu sus.

16. FORCEONE79 - 9 mart. 2009

Salutare tuturor
Scuzati intarzierea mea mutarea mea din iasi imi ocupa majoritatea timpului dar never mind.
Vale felicitari pt site e super tare si speram sa fie super interesant si pt alti pasionati in ale passatului si ale mecanicii de altfel.
Salutari inca o data si sa auzim numai de bine.
Drive safe….:-))

17. The Vale - 10 mart. 2009

Salut baieti,
scuzati ca lipsesc, dar sunt si eu prins rau saptamana asta. 😦

Forceone79 bine ai aparut! Unde te muti? Cand ai timp, trimite poza pt membrii. 🙂
Ce se intampla cu DixDorel? Nu mai da nici un semn?
Dane, Cornea, la voi gradul e foarte ok, ati ajutat cu sfaturi foarte documentate , eu zic sa-si gaseasca fiecare unul, in functie de cat crede ca stie si facem un standard gen discipol, expert, guru, etc,

VIS – sa-ti iei ce grad zici ca trebuie. Am primit si email-ul, fain o sa le pun sus.

18. Cornea - 10 mart. 2009

salut baietii,cum va merge ?sper ca toate-s OK.
bafta multa

19. dancheloo - 10 mart. 2009

Vale, te rog ma ajuti si pe mine cu o chestie?..
am incercat sa imi mai pun o poza pe site..am bagat-o in library dar nu reusesc sa o pun pe site. am urcat 2 poze..una cu masina si una cu mine…daca te rog mult, ma ajuti si pe mine inserand acele poze…merci mult.
bafta multa la toti

20. VIS - 10 mart. 2009

Salutare baietii , salut Vale , cred ca pentru moment i-mi ajunge gradul 🙂

21. claudiu - 13 mart. 2009

sinteti tari, cei mai tari va urmaresc dati bataie

22. Cornea - 17 mart. 2009

multumim de aprecieri,si va asteptam pe forum la discutii.

23. iulian - 17 mart. 2009

Salutare! Ma puteti ajuta si pe mine?Am mai intrebat dar nu stiu daca ati vazut..Am o problema cu usile din spate,nu se mai deschid din cheie stie cineva cum sa verific daca sunnt motorasele duse.Multumesc.

24. Dan Cheloo - 18 mart. 2009

Salut Iulian.
din cate stiu eu, in usile din spare, este o instalatie vacum. acea instalatie iti pune si iti ridica sigurantele usilor(le inchide si deschide). nu stiu sincer cum s-ar verifica aceasta instalatie. dar da fata de usa jos si scoate mufele de pe geamuri si inchidere. le poti verifica cu un aparat de masura daca cand actionezi inchiderea se intampla ceva (vreo tensiune ceva).in caz ca nu se modifica nici o valoare la aparatul de masura, poate fi de la vreo siguranta…sa nu iti dea comanda la inchidere.
astea sunt toate informatiile pe care ti le pot oferii.
bafta si tine-ne la curent

25. iulian - 18 mart. 2009

multumesc dan! de la sigurante nu este ca le-am verificat pe toate.o sa desfac usile sa vad ce pot face.salutari

26. The Vale - 18 mart. 2009

Salut Iulian!
In primul rand, verifica, aculta atent daca se aude ceva in usi atunci cand actionezi inchiderea. Poate nu ajunge semnalul electric la usi, vezi firele.
Apoi lubrifiaza-le mecanismul de inchidere cu deblocant de suruburi ruginite, e un spray se gaseste in benzinarii. Daca nu merge, demonteaza. 🙂
Ca sa demontezi usile la VW Passat, uite aici idei si poze. In spate e cam la fel ca la usa din dreapta. Demontarea usilor la Passat: http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

27. iulian - 19 mart. 2009

Salut tuturor!
Vali multumesc. O sa incerc sa desfac usile sa vad ce pot face.Vali as vrea sa te mai intreb, de ce scoate fum alb motorul pana se incalzeste? Multumesc.

28. iounu - 20 mart. 2009

cum pot sa devin si eu membru?

29. The Vale - 20 mart. 2009

Servus Iulian.
Important este daca e fum sau abur.
Cel mai probabil e abur. La ardere in cilindri, combustibilul, o hidrocarbura, reactioneaza: carbonul din motorina oxideaza si produce dioxid de carbon, iar hidrogenul, oxid de hidrogen adica apa, vapori. Normal, vaporii de apa sunt invizibili, dar in contact cu toba rece, condenseaza si produc abur vizibil.
In plus si in reactia din catalizator se descompune pentanul si oxidul de azot in dioxid de carbon, azot si din nou, vapori de apa.
Dupa ce se incalzeste toba, condensul nu se mai produce aburii devenind invizibili.
Tot la pornire si cantitatea de combustibil injectat e mai mare marind cantitatea de vapori.

Iounu – ai cumva blog pe wordpress?

30. Dan Cheloo - 20 mart. 2009

Salut Vale,

merci pentru poze..super…
cu fumul alb la pornire, m-am multumit si eu..:)
Iulian, ce ai facut cu usile?

31. VIS - 20 mart. 2009

Salutare baietii. Problema cu fumul alb si la mine este pana se incalzeste apoi dispare , dar azi-dimineata am dat ntr`o groapa si a inceput sa-mi palpaie beculetul la bord de la ESP. Bun, tot din groapa cu pricina , acul de la temperatura apei se ridica si scade cand vor muschi iei . Sa se fi deranjat senzorii , si daca da , cum credeti ca pot remedia problema …bineinteles fara service 🙂

32. dancheloo - 20 mart. 2009

aici ..chiar nu am habar VIS…
nasol incident

33. Marius - 20 mart. 2009

hello

Da, am blog.

34. sile-it - 21 mart. 2009

Salut la toata lumea.Frumoase masini aweti baieti.Cum sa fac sa-mi expun si eu o poza cu masina mea pe acest site,daca se poate.

35. dancheloo - 21 mart. 2009

scriei un mail lu VALE la valeg@yahoo.com…trimite-i poze acolo si detalii dfespre tine
bafta

36. sile-it - 22 mart. 2009

Mersi pt informatie Dancheloo.

37. DanCheloo - 23 mart. 2009

baieti, imi scuzati poza cea de langa masina. stiu ca sunt cam narcisist, dar nu aveam alte poze in calculator cu mine.
sper ca e ok si v-am dat un motiv de ras in plus.
bafta multa la toata lumea :)):)):))

38. VIS - 24 mart. 2009

Salut Dane 🙂 , lasa frate , nici o problema cu poza .. esti chiar tare 🙂 la fel cum sunt si ceilalti ..Vale ..ForceOne …Totul e sa fim sanatosi si sa ne simtim bine in pielea noastra.Respecte si numai bine

39. The Vale - 25 mart. 2009

Salut baieti! 😀
Sile-it scuze de intarziere, am primit email-ul, o sa-l pun sus azi sau maine, sa vad cum reusesc.
Vis – am pus link catre manual la probleme frecvente. Super manualul, multumim.

40. kaytlin - 31 mart. 2009

Salutare,baieti.va rog sa ma iertati ca intru dupa aproape 2 luni,dar am avut probleme cu internetu(neincasarea abonamentului)iar apoi mi-a cazut calculatoru(o gramada de virusi),de abia azi mi-am adus calculatoru acasa de la reparat.Bun,ce mai e nou?,ce mai faceti?,merg masinile?tzin sa spun si eu ca e beton site-ul,felicitari Vale.nu prea am avut timp sa ma uit peste tot,dar e de supercalitate.Bun,ramane sa ne vedem pe site.salutari.

41. sile-it - 5 apr. 2009

Salut ,mai baieti de catewa zile am o bataie la motor cand e pe liber in mers si in stationare.Cand calc ambreiajul nu se mai ude.Cand ii dau drumul iar se aude.La frana de motor face o gajaiala destul de puternica .Are cinawa idee ce ar putea fi? MULTAM FAIN.

42. Cornea - 8 apr. 2009

sile-it.acel zgomot pe care il auzi ;dar la apasarea ambreiajului nu-l mai auzi ,provine de la rulmentul de presiune uzat,in momentul in care este atacat, apasind pedala de ambreiaj jocul dat de uzura este anulat,cind este eliberat ambreiajul ,jocul revine datorita uzurii,solutia este schimbarea lui.

43. sile-it - 8 apr. 2009

Pt cornea – multumesc de informatie.Mi-a prins bine

44. sile-it - 13 apr. 2009

wale ce se intampla cu tine de intri asa rar?…si de poza mea ai uitat.Ai scos zgarietura de pe masina?si cum? sanatate la pasari !!!

45. Cornea - 18 apr. 2009

urez tuturor celor de pe site;UN PASTE FERICIT

46. Anonim - 18 apr. 2009

Multumesc FRUMOS CORNEA.
sa aveti parte de caldura sufleteasca, intelegere si multa sanatate.
bafta multa.

47. forceone79 - 19 apr. 2009

PASTE FERICIT tuturor celor de pe site,sanatate,multe bucurii alaturi de masinile noastre si drive safe…

48. DanCheloo - 19 apr. 2009

mai sus cu Anonim eu eram..scuze

49. iulian - 19 apr. 2009

PASTE FERICIT!

50. VIS - 22 apr. 2009

Deci sa va salut , si Hristos a Inviat . acum probleme la baiatu` au aparut cu carul. In timp ce ma deplasam si eu ca tot omul cu masinuta mea , m-a pus dracu si am „bubuit” o alta.Bun si de la capat , fata batranului meu Passat este compromisa , dar deja lucrarile de re abilitare au inceput , capota reparata , tragar schimbat , bara ranforsare schimbata , radiator apa schimbat. Bun …de schimbat au ramas urmatoarele , spoiler fata , radiator Ac , far dreapta , aripa dreapta …Spor la munca D`nul VIS si sa fi atent de acum sum conduci :).Acum sa trecem la lucruri serioase , special pt Dan , am inteles ca ai „pile” pe la un magazin auto , poti te rog sa-mi cauti si mie senzorul G62 ? In rest va urez milioane de km fara reparatii si sa ne scriem cu bine.PS. salutari la cei vechi si la cei noi 😀

51. DanCheloo - 23 apr. 2009

Salut VIS,
imi pare rau sa vad ce scrii acolo. cred ca e cel mai urat lucru care se poate intampla.
cat despre senzorul G62, vrei sa imi zici te rog ce este ala?
la tine in oras nu gasesti sau care e problema?
incerc si fac tot posibilul…
astept raspunsul tau.
bafta.

52. VIS - 24 apr. 2009

Salut baietii , G62=indicator temperatura antigel motor.Dar l-am gasit azi , ma costa 38 Ron , maine ma apuc de treaba si inlocuiesc toate piesele venite pe comanda .Numai bine si milioane de milometrii fara reparatii

53. ila200183 - 28 iul. 2009

Salut! Chiar am citit pe site-ul asta si am ramas paf ce meseriasi sunteti!bV!
Am un vw passat 2002, 1.9, 131 CP, pompa duza…
Vand o pornesc dimineata pe rece si ii dau shpan merge pana la 90 km/h si nu mai urca….oare ce are? The Vale, ma ajuti, te rog!Imi dai niste informatii…pls!
Si inca o problema… mi s-a spart un furtun de la rezervoru de antigel… cu doua zile inainte l-am completat cu G12 CA MI-A SCAZUT… si mi-a zis mecanicu ca am ceva spuma in rezervoru ala…a zis ca s-ar putea sa-mi fie garnitura de chiuloasa… cum pot sa stiu ce probleme are???Daca-i garnitura de choiuloasa sa o schimb?Ma costa mult…?
Si inca una… cand pun frana brusc… imi trepideaza volanu!
Si inca una …usa din dreapta soferului…cand o deschid nu mai se aprind becurile din interior de la oglinda….Sper sa ma puteti ajuta…Valeeee!

54. marius tl - 7 aug. 2009

Salutare meseriasii.Toti sunteti tari si imi place mult sit-ul..intru in fiecare zi sa vad ce este nou.Vale Dane as vrea si eu sa devin membru pt. ca aici sunt discutii mult mai complexe de mecanica electrica decat am auzit eu in toate atelierele din zona unde traiesc eu.Astept raspuns…

55. DanCheloo - 8 aug. 2009

Salut Marius….daca aduci un peste poate :D:D:D(hehe – glumeam) sunt pescar inrait..merg des prin partea tulcei..(6 martie, enisala)…
cu partea de membru, doar VALE te poate ajuta. dar nu la-m mai vazut de o caruta de vreme pe site…
el stie cu conturile de membri..si multe altele..dar nu-i bai. poti scrie oricand aici si putem discuta despre absoult orice vrei.
bafta multa.

56. marius tl - 8 aug. 2009

bine Dane asa ramane atunci iar cu pesticul poate ne-om gasi sa-l devoram pt.ca am inteles ca esti tot dobrogean ca si mine nn.Mangalia.Sanatate si toate bune.

57. dixdorel - 26 dec. 2009

bn ms

58. alinutzubv - 8 mart. 2010

salutare la toti..

59. claus - 10 mai 2010

salutare la toti …mam bagat si eu aici la voi k am vazut detoate aici.eu am un vento din 93 si pot sa zik k mil repar sinur..

60. claus - 10 mai 2010

kum imi fac si eu id aici la voi k nu vad pe niciunde..

61. laupassat - 16 mai 2010

Dan Cheloo daca ai un nr de tel.,mi-l poti trimite pe laugeo19@yahoo.com ? multumesc

62. dixdorel - 4 iun. 2010

incerc sa dibuiesc si eu cum merge situl,am fost plecat o perioada

63. Anonim - 13 iun. 2011

salut baieti, am si eu o intrebare..in bucuresti locul unde va strangeti vreau sa il stiu si eu..si..ce pot sa fac sa intru in vw club ?mersi !

64. Dan Cheloo - 25 iun. 2011

problema e ca nu prea ne srangem..adica niciodata nu ne-am strans….poate pe viitor facem si chestia asta..buna intrebare ai pus

65. Anonim - 23 sept. 2011

am un audi A4 1997 -110cv si imi merge motorul intrerupt nu stiu care e cauza nu se accelereaza si se opreste nu tine relantiul

66. Anonim - 23 sept. 2011

va rog imi pote spune cineva ce va va rog acum ca sint in criza de timp

67. Anonim - 23 sept. 2011

ma pote ajuta cineva plizzzzz

68. Laurentiu - 5 oct. 2011

Am un golf 3 motor 1600 GT. Poate sa imi spuna cineva de ce nu se tureaza mai mult de 5000 de turatzi. Va multumesc

69. gabi - 8 dec. 2011

salut.am un golf 3 1.4 din 95,nu trage km ar trebui,dak accelerez ffff usor merge normal,dak ii dau talpa incepe sa mearga in socuri si dak iau piciorul de pe acceleratie isi revine la normal,si nu sta bn la relanti,iar cate o data merge perfect de park nar avea nimic,nu stiu de la ce ar putea fi.astept raspunsurile voastre,VA MULTUMESC!

70. Liviu - 18 dec. 2011

cand schimb din 1 in 2 merge cu socuri de curind miam skimbat bobina mia facut intro saptamina 3 testere si nu mia dat nici un cod de erroare deci nu stiu ce sa mai zic masina ma smuceste si pe tester nu indica nimic masina e cam la zi cu tot ce trebe vreau sa mentionez ca detin vw bora din 2002 motor 16 16v va rog sami dati ceva sugestii oare din ce cauza merge sacadat astept raspunsuri

71. szabikis - 7 feb. 2012

salut,am o problema la un passat b3 din 89`nu are servo si cand virez spre stanga parca da sa se blocheze volanul,mentionez ca am schimbat planetarele,rulmentul la telescoape si arcurile,capetele de bara sunt in stare foarte buna …intrebarea ar fii daca stie careva unde sa mai caut problema?

72. alka - 11 feb. 2012

am un golf 4 1.9 tdi 81 kw din 2000 ai am o problema cu el,nu se mai accelereaza mai mult de 1100 rpm in orice treapta de viteza ramane la 1100 si mi se aprinde spia de la motor.care ar fi problema?

73. Marian - 12 apr. 2012

szabikis,dak ai schimbat si pivotii.inseamna ca e de la caseta de directie

74. Marian - 12 apr. 2012

alka,scoatei mufa de la debitmetru vezi dak e vreo diferenta,daka nu ii din alimentare trebe bagata pe un tester

75. marius - 23 apr. 2012

salut am si eu o problema la un golf 4 tdi 2003 cand il pornesc dimineata pana se incalzeste scoate fum si parca merge asa intrerupt ,imi puteti da un sfat?

76. Marian - 28 apr. 2012

marius daca e model cu pompa de injectie si injectoare,dute la un service satzi regleze pompa de injectie,sai regleze debitu de motorin si avansu,itzi ia vreo 100 lei

77. Lautzu - 11 feb. 2013

salut am un golf 3 gt benzina si imi face urmatoarea problema: dupa ce o las pe dreapta un interval de 12 ore cand vreau sa o pornesc invarte si nu porneste dupa ce a pornit daca calc foarte putin acceleratie se opreste dupa ce a pornit daca il las 1 minunt maxim sa mearga in parametri lui dupaia totul funcioneaza ok. Precizez face asa doar cand este rece

78. Bogdan..1.9...tdi - 9 dec. 2013

sal. am un golf 4 din 1999… 19 tdi de 116 cai.. astazi am avut o problema cu ea,, mi a aparut semnalul stop si ceva scris in germana, mi a murit motorul. am dat la cheie sa l pornesc si nu pornea am dat de mai multe ori si a mers,, problema este ca am patit asta de mai multe ori astazi si abia am ajuns acasa,, cineva mi zice ca nu o tin prea turata si asta ar fi cauza,, va rog din suflet sa mi ziceti si mie care e cauza,, sau o parere ca sa sti ce sa fac,, bogdan184u@yahoo.com este si adresa de mess,, va multumesc

79. iosif - 22 dec. 2013

Sarbatori fericite

80. Emil Emil - 28 iul. 2014

Stiti vreun service corect pt. VW in Valcea, preferabil, sau in Bucuresti?? emil@nmp.ro sau tel. 0722 581 088

81. Anonim - 3 dec. 2014

sall,stie cineva ce s.ar fi putut intampla cu masina mea??am un vw bora din 2000,1.9 tdi 115cp 85kw 4motion variant,de cv vrene nu mai trage fata,trage decat spatele,ce ar putea fi??va multumesc

82. lica - 26 ian. 2015

sal am un golf 4 1,9 tdi 2002 alh 90c problema am plecat la iasi ok am ajuns in iasi mi sa aprins martorul in bord ok nu mai aveam apa in vas de expansiune ?

83. liviu popescu - 30 ian. 2015

ajutatima si pe mine degin un w karavelo am o ploblema imi da apa afara din borcan nu stiu care e plob uni zic ca e pompa de apa alti garnitura de chiuloada

84. Romik - 7 feb. 2015

SALLLam un wv t5 si nu stiu de ce nu ami mai functioneaza radioul,tinand cont de faptul ca am anlocuit parbrizul la o firma

85. Romik - 7 feb. 2015

SALLL ,am un wv t5 si nu stiu de ce nu ami mai functioneaza radioul,tinand cont de faptul ca am anlocuit parbrizul la o firma,am gasit antena sub tapiterie nu cumva trebuie sa fi fost lipita po parbriz?astept parerile dnv.multumesc.

86. rares - 3 oct. 2015

buna ziua ma numesc rares am un golf 4 din 2000 .19 tdi.81kw am o problema foarte grava in momentul cand bag cheile in contact si aprind bordul fara sa pornesc motorul pornesc amandoua ventilatoarele de pe radiator si nu se mai opresc decat daca scot siguranta de 30a de deasupra bateriei tin sa precizez ca nu porneste nici compresorul ac.instalatia ac incarcata si ferificata nu ajunge curent la compresor va multumesc anticipat.

87. Checherita Catalin - 5 oct. 2015

Buna ziua! Sunt Catalin si am achizitionat de curand un passat din 2006 luna a 12 cu motor 2000 si 170 cai hidramat.Am facut schimbul de ulei in urma cu doua luni si am opservat k mi s a aprins senzorul de nivel ulei.La verificarea jojei am vazut k era la minim.Ce ulei trebui sa pun ,si dak stie cineva ce se intampla.Masina trage si demareaza foarte bine.Dak cineva poate sa mi spuna,multumesc

88. ila200183 - 30 dec. 2015

Claudiu ma numesc… Am un passat, 2001, 131cp, 1.9…Dau caldura pe maxim, merge ce merge si imi baga aer rece brusc… Cine imi da un sfat? Am schimbat termostatu, apa sta la 90…

89. Florin - 7 apr. 2016

Cum pot sa iau legatura cu Florin electricianul din Titan de wv

90. Marius - 25 mai 2017

Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o problema care nu stie absolut nimeni ce poate sa fie defect.
Am un Vw Lt 46 axa dubla motorizare 2800 TDI motor Man distributie pe pinioane.
Problema este ca servo uruie cand misti volanul stanga dreapta, vreau sa specific ca am cumparat aceasta masina cu aceasta problema servo defect, am cumparat pompa servo noua am montato si a inceput sa functioneze servo dar sa uruie .Am schimbat si cadeta de directie crezand ca aceasta e problema dar tot asa se aude.
Dupa toate acestea am cunparat alte 2 pome servo originale de data aceasta si sintomele sunt tot acelea.
Am curatat si furtunele am schimbat si lichidu servo de 3 ori cel mai bun luchid si tot asa se aude.va rog sa ma ajutati cu un sfar ca am investit 2000 de euro si nu am nici un rezultat.Multumesc

91. Nanu - 16 feb. 2019

Motorstarung werkstatt nu trage pasat b6 dsg rog răspuns cunoscatori

92. Mihai - 15 iul. 2020

Sall sunt nou pe aici am o problemă la passat 2002 1.9tdi 101 cp am schimbat tot chitul de ambreiaj conversia depe volant dublă pe simplă masă a mers bine cam 200 km după mi-sa slăbit ambreajul si prindea mai sus de atunci nu mai trage masina in treapta 1 2 trage pana la ori care turație incepand cu a 3 treaptă doar pana in 3000 mii de ture mise taie pedala de accirelatie și nu mai are putere opresc motorul il mornesc își revine dar tot dacă trag de ia tot la fel face egr nou senzorul dela turbina nou depimetrul de aier nou mă poate ajută cineva ar putea fi că ambreajul prinde prea sus ca nu a fost bine aerisit ??


Lasă un răspuns către The Vale Anulează răspunsul