jump to navigation

VW – Probleme frecvente.

Probleme cu turbina, frane, senzori. Pentru intretinere, aici.

Multumim lui VIS pentru manualul de Golf si Jetta din 1996 – 2005

Un manual foarte util pentru posesorii de autoturisme VW Golf si VW Jetta.
Atentie, este mare, 150 mb!!! Pentru descarcare dati click dreapta pe link si „Save target as….”:

https://vwclub.files.wordpress.com/2009/03/volkswagengolfjettar32officialfactoryrepairmanual1999-20051.pdf

Alte manuale si instructiuni pentru masinile VW si solutii la probleme VW si nu numai, gasiti aici:  http://2urbietorbi.wordpress.com/ 

Manuale pentru motor si reparatii VW:
 http://2urbietorbi.wordpress.com/auto-vw-passat-probleme-solutii/

Comentarii»

1001. gigi - 27 Apr 2015

Salut, am un vw passat 2005, 2.0 tdi si vreau sa va intreb daca stiti, cand trebuie sa porneasca electroventilatoarele? Raman fara antigel in bidon….Am stat cu masina pornita si nu pornesc electroventilatoarele, dar cand dau drumul la clima, pornesc amandoua……

1002. lucian - 27 Apr 2015

Salut! Am si eu o problema cu o skoda octavia 1.6 akl …ca si simtome sunt multe…nu imi porneste decat dupa 20 de chei, in mers in treapta 1 si doi cand o calc in loc sa traga sta pe loc un timp si dupa trage…si atunci cand calc ambreiajul sa scot pe liber sau sa schimb viteza sau in acelasi timp folosesc si frana moare motorul instant direct se duce pe 0! Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi!

1003. calin - 28 Apr 2015

Buna am si eu o problema cu un golf 3,1900tdi nu trage motorul numa dupa ce il mai pornesc inca o data

1004. 2324ana - 28 Apr 2015

salut, am un golf 5 1.6 din 2007 si de cateva zile nu mai baga aer rece. Initial mi s-a spus ca am ramas fara freon, am fost la reincarcare si acolo s-a constatat ca am compresorul crapat…fiind destul de scump unul nou, am intrebat daca poate fi reparat si raspunsul a fost negativ deoarece se pare ca este deformat…pe langa asta mi s-a spus ca ar trebui schimbat si radiatorul si filtrul de habitaclu pentru ca in momentul in care mi-a crapat compresorul ”a aruncat” span in radiator…intrebarea mea este…e posibil asa ceva, trebuie neaparat schimbat si radiatorul?? multumesc anticipat

1005. Anonim - 29 Apr 2015

E clar ai pierderi la servodirectie,verifica circuitul si vezi ce semeringuri,garnituri ,etc sant duse.

1006. LIVIU - 30 Apr 2015

SALUTARE ! CARE AR FI PROBLEMA MEA VA INTREB? DUPA CAM O JUMATATE DE ORA SE INTARESTE PEDALA DE FRINA DACA MASINA E PARCATA UN PIC IN PANTA SI NU PORNESC MOTORUL IMI ACTIONEAZA GREU FRINA DECI DACA CALC FRINA NU TINE IAR CU MOTORUL PORNIT TINE FRINA DAR NU POT SA MA PRONUNT CA BINE DAR DACA LA SEMAFOR STAU CU PICIORUL PE PEDALA DE FRINA COBOARA APROAPE PINA IN PODEA PEDALA NU STIU CARE AR FII PROBLEMA PENTRU CA DISCURULE ETRIERELE SUNT NOI TOATE LICHID DE FRINA AERISIREA E FACUTA CA LA CARTE DECI ACEASTA PROBLEMA O AM LA VW BORA 16/16V ASTEPT RASPUNSURI

1007. LIVIU - 3 Mai 2015

buni membri daca e atita de asteptat dupa un comentariu mai bine vorbim de altceva !!!

1008. Anonim - 7 Mai 2015

Salut! Am un Golf IV 1.9 TDI 90 CP si am o probleme cu pornirea. E ceva legat de pompa de injectie dar nu stiu exact ce… Daca dau la automat, motorul invarte normal dar nu porneste. Daca ii dau curent la pompa de injectie cu un fir, direct de la baterie atunci porneste. Aveti careva vreo idee cam ce ar putea fi?

1009. gudac emil - 7 Mai 2015

Am un passat c 3 la 120-140km la ora am impresia ca se balanseaza stanga dreapta sa fie flansele de la telescoape ,am mai avut problema asta la un opal ? Va multumesc

1010. haciadurian - 12 Mai 2015

Salut, am un VW Bora 1.9 tdi, 2002 cutie automata, am o problema, numai cand motorul este rece, cand pornesc motorul( porneste la sfert de cheie) se aprinde becul de ESP pe bord si motorul tremura; dupa ce motorul se incalzeste putin, opresc masina si repornesc si totul este perfect, asa merge toata ziua, insa dimineata aceeasi problema. Am schimbat senzorul de temperatura apa, problema a ramas

1011. marian - 17 Mai 2015

Salutare,am o problema la un passat din 99,nu Intra in treapta 1 Cu motorul pornit ! Deci trebuie sa bag in viteza si dupa aia sa pornesc motorul dupa care merge totul normal, asta inseamna ca la semafor trebuie sa stai in treapta 1 Cu ambreiajul calcat,daca nu trebuie sa opresti motorul si bagi in viteza si sa repornesti motorul.asta se intampla si Cu mansalierul.stie cineva care ar fi problema? Va multumesc.

1012. Ady - 17 Mai 2015

Ai problema cu rulmenți de presiunede la ambreiaj nu ai face cursa cum trebuie.

1013. Anonim - 18 Mai 2015

sau craboti…adica inelele de sincronizare din cutia de viteze


Comentati, intrebati sau raspundeti...

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Urmărește

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 135 other followers

%d blogeri ca acesta: