jump to navigation

VW – Probleme frecvente.

Probleme cu turbina, frane, senzori. Pentru intretinere, aici.

Multumim lui VIS pentru manualul de Golf si Jetta din 1996 – 2005

Un manual foarte util pentru posesorii de autoturisme VW Golf si VW Jetta.
Atentie, este mare, 150 mb!!! Pentru descarcare dati click dreapta pe link si „Save target as….”:

https://vwclub.wordpress.com/wp-content/uploads/2009/03/volkswagengolfjettar32officialfactoryrepairmanual1999-20051.pdf

Alte manuale si instructiuni pentru masinile VW si solutii la probleme VW si nu numai, gasiti aici:  http://2urbietorbi.wordpress.com/ 

Manuale pentru motor si reparatii VW:
 http://2urbietorbi.wordpress.com/auto-vw-passat-probleme-solutii/

Comentarii»

1. delfin - 5 apr. 2011

salut
a intrat criza si in site.???????????
nu mai intreaba nu mai raspunde nimeni?????
DANE am gasit genti de tabla ieri le-am probat de la bulgari 60 euro
sa auzim numai de bine

cato - 10 apr. 2011

am un passat 2001 in treapta 3 si 4 se aude un huruit poate fi de la cutia de viteze

2. incepator - 15 apr. 2011

salut ,am un pasat din 2002 si de ceva timp tot aud o scartiala cand virez stanga ,se antampla cand ploua si cand merg incet ,sa fie un burduf pe undeva spart si intra apa? va rog frumos sa-mi spuneti daca stiti .va multumesc.

3. Dan Cheloo - 15 apr. 2011

salut incepator..
nu e nici un burduf..
vezu ca ai lipsa de ungere la brate
ia o seringa cu ac..si inteapa fiecare burduf de pe fiecare brat de la directie…
vezi ca e foarte greu la cel de jos (ultimul) de langa janta masinii..si apoi da o tura cu ea..si ai scapat de probleme..
ulei introduci cat crezi de cuviinta

4. incepator - 16 apr. 2011

multumesc mult dan cheloo,multa sanatate.

5. marian - 18 apr. 2011

salut imi puti da si mie un sfat am pornit instalatia de climatizare este dublu climatronic am setat la 18 grade tepmeratura dar nu baga rece, cand cresc temperatura se simte baga cald cum o setez , dar pe rece nu se simte rece , daca sunt ud pe mana si pun mana pe aerisiri se simte rece. multumesc

6. grozia alex - 6 mai 2011

salutari baieti.am si eu un passat 1,9 tdi 101cp AVB din 2001 cv automata si dupa ce am schimbat uleiul si filtrul de la cv mi-au aparut niste fenomene ciudate. 1.cand e motorul rece si ma opresc la semafor si o tin in D cu piciorul pe frana oscileaza turatia la motor iar daca o scot pe N sau pe P merge perfect. 2.tot cand e rece daca ii dau tare in gura si dupa aceea reduc si ii dau iar mai tare smunceste urat de tot iar daca dupa ce reduc o accelerez usurel merge bine.si cand e motorul cald merge foarte bine si fara smuncituri.nivelul la ulei e bun iar pe tester nu da nici o eroare pe cv si nivi pe motor. e cv automata nuy tip-tronic.multumesc anticipat pt ajutor si daca are cineva vreo idee il rog sa trimita un mail pe schumi.alex@yahoo.com

Grozia Alex - 14 sept. 2013

problema cu oscilatia la motor s-a rezolvat

Grozia Alex - 14 sept. 2013

era electrovalva care comanda EGR-ul.am bagat ulei original de la tess brasov.problema e ca acum a crapat cv de tot.nu mai pleaca de pe loc decat in marsalier si pe tester nu am nici un fel de eroare.are cineva vreo idee?va multumesc.PS.daca stie cineva vreo cv automata in 4 trepte vwpassat 1.9 tdi 101 cp din 2001.cod cv EPT.trimiteti un mail pe schumi.alex@yahoo.comsau sunati-ma la nr 0752475030

7. Dan Cheloo - 6 mai 2011

depinde ce ulei ai bagat in cutie Alex…ai bagat acelasi tip de ulei ?..sau ce ti-a indicat vreun nene de l aservice sau piese auto?..pt cutiile automate..uleiul se face numai pe original..si iti trebuie indicativul de care ai tu nevoie pt cutia ta…altfel e mai vascos..si iti smuceste cand e rece..cand se incalzeste..se subtiaza..
deci..vezi ce ulei iti trebuia…
asta e parerea mea..
bafta..tine-ne la curent.

Anonim - 14 sept. 2013

am rezolvat

8. marius - 9 mai 2011

am un teren la tara de 9oo.metri patrati si vreau sal dau cine este dispus sal cupere las numarul meu sa ma sunati.0768273411 va multumesc/

9. incepator - 9 mai 2011

salut,pasat 2002 aveam terpidatii la franare ,am schimbat discurile fata si placutele de frana si au disparut ,de atunci nu stiu daca am mers 3000km si a inceput iar acea terpidatie ,dan chelo te rog spune ce sa fie ?sa schimb si discurile spate ?ca le vad uzate si crapate , si mai este o problema,la discurile fata nu am luciu de la placuta pe toata suprafata discului , la interiorul discului cand te uiti zici ca nu atinge placuta discul cam un cm. si dupa aia apare progresiv luiciu pana la exterior .MULTUMESC . DAN CHELO AM PUS ULEI LA BRATE SI A DISPARUT SCARTIALA MULTUMESC INCA ODATA.

10. Dan Cheloo - 11 mai 2011

Incepator…
daca ai schimbat discurile…pe fata…si ai facut ca toti baietii tari..DOMNE AM DISCURI NOI si franezi maxim cum masina..chiar daca nu iti dai seama..asa se intampla..discul se deformeaza imediat..si nu iti mai calca placuta pe el uniform…
cand schimbi discurile..intreaba un mecanic BUN ..cum sa mergi cu masina..
macar 200KM mergi cu masina incet..anticipez franarea..sa nu calci frana prea tare..
iti spun din experienta..ca am patit-o la fel ca tine..am schimbat si le-am stricat..le-am schimbat iarasi in alta parte (aceeiasi firma de discuri si placute) ALTE parca e frima…nu mai stiu exact..iar mecanicul respectiv m-a invatat cum sa merg cu ea…si crede-ma ca am 20.000 km deja facuti cu ele..si nu se mai simte nimik..pe spate te sfatuiesc sa le schimbi daca sunt asa de uzate..
SINCER…iti dau o veste nashpa…SCHIMBA-LE SI PE FATA iarasi..
ce imi pare rau ca dupa ce bagi o gramada de bani in piese „MESTERII” nu instruiesc ..nu iti indica cum sa mergi cu ea…dar de fapt pt ei e bine..plm..
ma bucur ca ai scapat de scartait…cand iti mai face vreodata(de obicei la praf mult sau la apa – daca ia apa) mai baga niste ulei 🙂 ..bafta.

11. incepator - 17 mai 2011

salut dan cheloo, discurile nefiind uzate ,nu ar merge bagate la strung si indreptate ? nu inainte de a le schimba pe cele de pe spate poate o fi de acolo. ma enerveaza aceasta situatie ca am cheltuit degeaba banii ,mai ales ca eu nu fortez masina cu franarea, de asta as exclude ovalizarea la discuru noi din cauza condusului.mai am o intrbare .pot aparea aceste terpidatii de la amortizor uzat? MULTUMESC PENTRU ATENTIE.

ups - 11 mai 2014

verifica si rotile + anvelopele sa nu fie patrate

12. Dan Cheloo - 18 mai 2011

salut..de la amortizor uzat..in nici un caz…de la ala se balangane masina in curbe..sau ma rog…
incearca sa schimbi si pe spate ..verifica rotile ca sunt echilibrate….daca nu incearca si la strung..merge..nu ai avea de ce sa ai probleme daca le strunguiesti..
bafta

13. incepator - 20 mai 2011

salut dan chelo ,cred ca am dat peste defectiune ,ramine pistonasul blocat la etrier si din cauza asta am ovalizat discul ,am pus mana pe roata si e fierbinte la un mers de 10 km. acum vreau sa te intreb daca trebuie schimbat etrierul sau se poate repara cu un set de garnituri si schimbat si pistonul de la etrier, te rog daca ai timp sa-mi raspunzi .MULTUMESC.

14. Dan Cheloo - 22 mai 2011

set de garnituri..si curatat bine acolo…

15. adi - 24 mai 2011

sal cine imi zice si mie care este siguranta la passat b5 pt pozitii stanga nu mai merge nici fata nici spate si alta pt proiectoare?

16. Levente V. - 25 mai 2011

Am un VW Passat (2002) 1,9 TDI motor AVF (PD), la ultimul test ce l-am facut mi-a dat o eroare la supapele de retul la injectoarele 1 si 4. Am vrea sa stiu daca supapale se pot schimba sau macar rectifica. Stiu ca la ate tipuri de injectoare se paote dar nu stiu daca la PD e valabil.

17. Dan Cheloo - 26 mai 2011

salut levente..
sincer nu cred ca merg schimbate..
mie mi s-au ars toate 4 deodata..si le-am schimbat…ca nu mai mergeau reparate..la PD doar se curata..

18. CataHojda - 22 iun. 2011

Buna ziua, am un VW Golf din 2000, 1.9 TDI 90CP .. am doua probleme cu el, nu imi merge aerul conditionat, adica am verificat compresorul si merge, dar niciunul dintre ventilatoarele de la radiator nu porneste niciodata, nici cu AC pornit nici fara .
A doua problema ar fi urmatoarea: de fiecare data cand pornesc motorul trebuie sa turez odata masina pana pe la 2000 turatii , astfel parca imi porneste alternatorul cred eu, daca nu fac asta dupa 10 -15 km raman fara curent . Dar daca fac asta seara de exemplu observ cu dintr-o data imi creste intensitatea luminii din faruri si luminozitatea din bord si dupa ce o turez odata totul e ok. Asta mi se intample de prin decembrie si nu am mai ramas fara curent de atunci dar o turez odata cand pornesc motorul , e cam deranjant si trebuie sa fie alta solutie.
Imi cer scuze pentru postul asa lung, daca aveti idee ce as putea face pentru a remedia problemele as fi foarte fericit. Va multumesc
Catalin H

19. karol - 25 iun. 2011

am un volkswagen transporter si motorul a fost schimbat cu un motor de 1600 turbo diesel.face presiune mare in carter si as vrea sa aflu cauza

20. Dan Cheloo - 25 iun. 2011

salut CataHojda,

vezi ca ai o problema pe vascocupla ..vreo siguranta sau poate chair motorasul de la ventilatorul de AC…dar mai degraba..pe declansatorul ventilatoarelor..
in legatura cu curentul care il pierzi..dute si tu la un electrician..si spune-i sa iti verifice alternatorul (periile de la alternator se mai bulesc si nu mai incarca..sau poate chiar puntea de diode de pe alternator..ar putea fii cauza..)…
in rest nu stiu ce s azic..totul la tine e de electrician..

21. Anonim - 26 iun. 2011

am un vw si mergeam la o plimbare la un moment dat ia murit motorul am pornit nu se mai accelera .Nici acum nu se accelereaza si da sa moara motorul ce poate avea?

22. Anonim - 26 iun. 2011

am un vw si mergeam la o plimbare la un moment dat ia murit motorul am pornit nu se mai accelera .Nici acum nu se accelereaza si da sa moara motorul ce poate avea ? este pe benzina iam pus si gaz motor de 1.8

Dobre Dobrin - 22 sept. 2011

uitate pe instalatia de admisie acolo s-ar putea sa ai un tub spart sa traga aer fals pe undeva

23. Alexandra Popa - 2 iul. 2011

sal!
am un vw polo 1.2 si vreau sa ii scot bujiile …..si nu stiu cum:D
ma poate ajuta cnv?

24. cristi - 6 iul. 2011

salut,am si eu un golf 4 ,1 4 benzina 16v 2001 si de ieri mi se aude un zgomot mai ciudat la motor si pierd ulei aveti idee de la ce poate fi ,recunosc nu am schimbat uleiul si filtrele de ceva timp,are vro legatura ?

25. alexutur - 6 iul. 2011

salut zicetimi si mie dc oare nu mai intra in mansalier vw 3 motorina? ast raspuns urgent va rog!!!!

26. Dan Cheloo - 14 iul. 2011

Alexandra…bujiile se scot foarte usor..cauti pe chiulasa…4 fise de cauciuc care sunt infite in niste fante ale chiulasei..le scoti de acolo si gasesti bujiile..apoi..cu o cheie mai speciala..le desfiletezi..usor sa nu cumva sa se rupa vreuna..
spor la treaba

27. Dan Cheloo - 14 iul. 2011

cristii…fi mai detaliat..ce zgomot..unde pierde ulei..tot ce poti..Alexutur..la fel..ce simptome are…

28. Globasu Alex - 18 iul. 2011

Salut .. am si eu o problema … de curand mi-am luat permisul ,insa am o problema de incepator … tatal meu are VW Passat modelul 2006, pur si simplu opresc masina deoarece dau drumul putin prea repede la ambreiaj … este vreo problema .. ? adica ..stie cumva cineva ce fel de defectiuni pot aparea .. ? Tatal meu ma bate la cap ca pot sa-i rup nush ce naiba de curea … Va rog ajutati-ma … va dati seama ce tentatie este sa ai passat si sa nu poti sa-l conduci … mi-a zis ca nu mi-l mai da pana nu invat sa conduc … problema e cum sa invat daca n-am masina ? 😐

29. Anonim - 20 iul. 2011

am si eu o intrebare ! se poate sau nu curata supapa egr de la vw polo 1,4 16V din 2001 si daca da cum exact ?

30. Dan Cheloo - 21 iul. 2011

Globasu Alex..tatal tau..are dreptate..se poate rupe cureaua de distributie..deci ..ii plang de mila tatalui tau :)..nici eu nu ti-as mai da masina sa o conduci..glumesc..dar ar fii bine sa nu mai faci schema cu oprirea..ca e NASOLO..
Anonim..se poate curata..se da EGR-ul jos si se spala cu motorina si se curata funinginea si uleiul de acolo…
spor la treaba..

31. Hanuku - 21 iul. 2011

Imi cer scuze, am mai pus postarea asta, dar am schimbat-o ptr ca cred ca am gresit unde am pus-o prima data!

Scuze inca odata celor care o mai citesc odata!

Am un vw passat si am mers cu el cam turat pana la 4000, cu a 2 cu a 3 a….mi s-a intamplat azi sa se auda prima data un fasait iar pe urma un carait si sa scoata fum negru. Plus de asta bineinteles ca turbina cade, se infunda cam pe la 1700 de turatii si iese un fum de te sperii.. stie careva de unde vine acest carait????
Trebuie sch turbo?? se poate repara, curata??

M-am tot uitat pe site-uri sa vad daca anumite simptome corespund cu ale mele. Ma refer la masina…

Cand pornesc motorul, pe loc, deci nu in mers, merge bine… totul e ok oricat l-as tura. Problema este in mers, atunci incepe sa se auda caraitul, sa scoata fum si sa traga in smucituri… oare sa fie ceva furtun spart…??? Sunt faze cand turbo trage, dar nu mult …

M-am gandit si eu ca ii turbo de vina, dar intreb ptr ca mai trag speranta ca totusi este altceva.

Merci de sfaturi!
Răspunde

adrian - 11 aug. 2011

furtunul de la intercular sa nu fie spart sau paletii la turbina sau dus bucsile la turbina si ating paletii

32. Hanuku - 22 iul. 2011

Salutare,
m-am trezit de dimineata, am dat scutul jos…si surprize!!!!

Furtunul de la intercooler stg. era scos, adica turbo primea aer.
L-am pus si am facut deja un drum. Nu mai fasaie nimik, nu mai caraie nimic, nu mai scoate fum.

Sunt bucuros ca pastrez banii in buzunar ptr concediu!

Sa fiti sanatosi!
Răspunde

33. Cristi - 26 iul. 2011

Baieti am o mare problema. Am un volsvagen passat motor 1,9 TDI 6+1 trepte 131 cp.
Azi de dimineata dupa ploaia torentiala mam dus sa plec la antrenament si cand am apasat frana bolborosea ca si cand se freca frana de ceva.Am deschis capota si tot compartimentu de la baterie de akolo era plin cu apa.am scos apa am dezfundat duza prin care se scrugea apa si dupa mam uitat la ulei.si am constatat ca mi intrase apa in motor, deoarece uleiul numai avea vaascozitate si era mai deschis la culoare.Va rog ajutatima .Va implor. Id meu c.crisstiii@yahoo.com

34. Dan Cheloo - 28 iul. 2011

salut Cristii…
daca a intrat pa la ulei..cee ce imi e greu sa cred…da uleiul afara…si schimba si filtrul..verifica si pompa de servo frana..ca acolo intra apa daca se umple acel compartiment..si i se buleste membrana…
bafta…

35. Anonim - 31 iul. 2011

cristi, nu mai porni motorul si … service!

36. shakteo - 8 aug. 2011

fratilor cumparati ce vreti numai renault sa nu luati ca am luat-o eu … in g..ra caci orice masina are problemele ei ca orice om sanatos mai da o gripa peste el dar se insanatoseste…!!la renault pica electromotorul dupa aia pica centralina.. mai ramane si cate un geam deschis sau 2 k la mn in mijlocul iernii.. se mai f..e senzorul de la motor mai se uzeaza un suport din plastic de pe la schimbator – mi se mai rupe un arc pe dreapta.. mai schimba telescoapele, mai sare cd-ul mai ramane frana de mana blocata .. se mai crapa discul de frana de pe dreapta spate.. schimba etrierul in total vreo 6000 de euro.. la vw sunt doar asa sa zicem cate o durere de burta dar trece cu cate o frectie …nu va mai plangeti e bun si tiguanul.. imi iau si eu unul in august.. bafta la toti si gropi cate mai putine .!!

37. Biancaaaa - 9 aug. 2011

Buna ! Vreau sa achizionez o masina,si mai exact un VW Polo 1,2 benzina.Imi puteti da niste sfaturi referitor la consum…sau alte puncte slabe/puncte tari? Si inca ceva,de ce se crede ca motorul 1,4 este cam varza?

Nicu Nicolae - 30 sept. 2014

vand un vw polo tdi – consum motorina foarte mic
0745342131 Nicu

38. adrian - 11 aug. 2011

amsi eu o problema cu un golf 4 19 tdi nu are demaraj dar in timp fuge dar la plecare nu prea demareaza cum trebuie dk poate sa ma cineva

39. Marius Max - 15 aug. 2011

am si eu o problema cu un golf 3 GL an 94 pe carburator fara e cand e rece motorul face numai figuri merge in suturi se aud pocnituri in toba ce poate avea?

40. Catalina - 18 aug. 2011

Buna

Am un WV POLO ,an fabricatie 2001,motor 1.4, 60cp,de cateva zile se aude un zgomot pe partea dreapta fata cand masina e in relanti ,in momentul in care accelerez si am peste 1000 turatii ,zgomotul nu se mai aude.Am fost in service si mi-au spus ca intinzatorul de curea si cureaua.,le-au schimbat pe amandoua si surpriza zgomotul a ramas acelasi…mi-au spus ca trebuie schimbat uleiul (uleiul l-am schimbat acum 2 luni.),ei spun ca trebuie sa pun ulei 10 w 40 ,cand l-am schimbat mi-a fost pus 5w40,daca nu dispare nici asa s-ar putea sa fie vorba de tacheti.Mentionez ca am fost intr-un service destul de mare si cu renume ,si am plecat cum am venit cu acelasi zgomot si cu mai putini bani…Va rog daca ma puteti ajuta cu o sugestie,altfel imi vor spune probabil la nesfarsit ca e altceva deact ce am platit si inlocuit..scuze daca am gresit cumva cu termenii tehnici,chiar nu prea ma pricep si probabil sunt „clienta ideala”..Multumesc!

41. zapacyt - 20 aug. 2011

sal stie cineva cat costa sa vopsesti un passat in reprezentanta la wv sau la un service normal?

42. mardare virgil - 24 aug. 2011

am un vw passat 35i anul 1993, 1984 cmc/85 kw motor 2E, cutie automata. rulam cu 120 km/h cand a cazut turometrul, motorul se balbaia iar cutia de viteze automata a trecut singura in treapta inferioara. dupa ce am oprit motorul si l-am repornit totul a functionat ok. este a doua oara cand se intampla acest lucru.

43. Laurentiu - 29 aug. 2011

am si eu o problema cu un golf 3 cu motor de 1.6 gt benzina 101 cp nu se tureaza mai mult de 5000 rpm…poate sa ma ajute cineva…ast rasp

44. meserias - 4 sept. 2011

avind cunostnte mineme de mecanica si cu minime explicatii de la unul din voi credeti ca as putea schimba bujiile incandescente la un pasat din 2002? am mai citit undeva ca se schimba usor ,dar cand am ridicat capota si am dat capacul jos de la motor mam bloca ,pentru a ajunge la bujii e drum lung, dar nu stiu cu ce sa incep a desface pe acolo,va rog daca are cineva timp sa-mi spuna in mare ,cum sa procedez,va multumesc. sa nu ma trimiteti la service ca nu ma mai duc ,am fost si mia schimbat burduful de la planetara si la pus sucit si am fost nevoit sa rup colierul sal indrep si sa pun alt colier,la cealalta parte am schimbat eu burduful si a esit mai bine ca la meseriasii de la service.va salut.

Dan Cheloo - 27 sept. 2011

salut meserias…
nu te speria..nu e greu sa schimbi bujiile..nu se desface nimik.
ai niste fise care inrta in fiecare bujie..se scot acele fise..si cu o cheie de bujii de passat, se desfileteaza bujiile..mare grija..sa nu fortezi..sa nu cumva sa se rupa vreun eletrod la vreo bujie..ca nu il mai scoti..trebuie data ghiulasa jos…
deci ..cu vointa, cu calm…si cu rabdare..se schimba..intradevar usor..
nu trebuie desfacut nimik
spor

45. Vlad - 5 sept. 2011

buna…am si eu o problema cu un vw bora 1.9 tdi 6 trepte din 2002, problema consta in …portbagajul nu se incuie, si la usa din dreapta fata nu se aprinde becul in bord de atentionare daca este deschisa…oare costa mult reparatia ?

46. Anonim - 8 sept. 2011

buna am o problema cu un passat 1.9 110 cai 1998 trepideaza la relantiu cand ii rece dimineata nu face pana se incalzeste umpic motorul dupa aceia trepideaza foarte tare si nici nu mai trage asa ca inaite motorul. daca ati mai patit asa ceva astept un raspuns.ceaoo

47. Vasi Strugari - 8 sept. 2011

buna am o problema cu un passat 1.9 110 cai 1998 trepideaza la relantiu cand ii rece dimineata nu face pana se incalzeste umpic motorul dupa aceia trepideaza foarte tare si nici nu mai trage asa ca inaite motorul. daca ati mai patit asa ceva astept un raspuns.ceaoo

48. Vasi Strugari - 8 sept. 2011

probleme cu un passat 1.9 tdi 110 1998 trepideaza tare la relantiu

49. catalin bucuresti - 11 sept. 2011

cum scot si eu casetofonul de la un transporter t4, casetofonul este alpha.

50. Ganta Cristi - 12 sept. 2011

salutare…am un passat 1.9 tdi 131 cp imi curge uleiu de la servo
imi puteti da un sfat adica mai exact culge pe la pielete
ms si ast rasp

51. Rudi - 18 sept. 2011

Va salut ,
La un VW Jetta 2.0tdi am o problema cu luminile, mai bine zis, dupa ce aprind faza scurta ,in 4-5 sec se stinge farul din stinga si mi se aprinde martor luminos de avertizare la bord.
IMI POATE DA CINEVA UN SFAT, CE SA FAC, DE CE SE STINGE FAZA SCURTA DIN DREAPTA?

Alex - 22 nov. 2011

schimba becul , si verifica sigurantele ,poate ai un contact imperfect la mufa becului

52. Anonim - 19 sept. 2011

Salut baieti am si eu un Vw bora 4 motion disel si cand ajung la 120km/h mi se taie pedala de acceleratie, iau contactul si il pun din nou si isi revine mi sa spus ca e turbina, cum pot sa o dau jos sau poate are cineva o schema,,,?Multumesc

Dobre Dobrin - 22 sept. 2011

salut,cauta sa nu fie spart vreun furtun prin care trece aerul de la turbo spre motor

Anonim - 23 sept. 2011

Se poate sa mai fie si de la debitmetru…

Dan Cheloo - 27 sept. 2011

salut..daca citesti cu atentie la inceputurile acestui forum,,, am dat eu explicatia la ce trebuie facut in cazul tau..
incearca sa schimbi toate furtnasele de vacuum…toate..
le desfaci pe rand..cate unu..il msaori, tai din cel nou aceeasi dimensiune..si bagi la loc..
si o sa vezi diferenta..
daca tot nu e de acolo, verifica valva N75..este exact langa turbina..o supapa electronica neagra,,
schimb-o cu una de la alta masina.
spor

Alex - 22 nov. 2011

prietene am aceeasi problema doar ca la mine se intampla la 160km/h ,3400 r/m treapta a 5-a si pe tester imi spunea supra alimentarea turbinei

53. Anonim - 19 sept. 2011

Salut baieti am si eu un Vw golf 5 1.9 TDI si de cateva zile a inceput sa imi porneasca greu si cand porneste trepideaza si se aude un zgomot mai incetat la schimbator…..am fost la un service si un baiat de acolo ma tr la reprezentanta pt ca el nu isi poate da seama ce are……o sa merg si acolo…dar pana ajung acolo ma poate ajuta cineva sa imi sp si mie ce poate avea.va rog mult. MULTUMESC ANTICIPAT!

Anonim - 23 sept. 2011

Se poate sa fie de la debitmetru…

54. Anonim - 21 sept. 2011

salut, am un vw golf 1998 tdi si nu mai merge telecomanda la cheie , cine poate sa-mi spuna cum sa o resetez, multmesc

Dobre Dobrin - 22 sept. 2011

trebuie sa faci o reprogramare,uitate in autodata si acolo vei gasi cum se face reprogramarea

Calin - 22 sept. 2011

multumesc foarte mult, autodata? e un site?

55. Dobre Dobrin - 27 sept. 2011

nu nu este un site,este un program in care poti sa gasesti foarte multe detalii despre in general toate masinile,ma gandeam ca sti,spune mai exact ce golf ai si am sa-ti spun eu exact ce trebuie sa faci

56. Anonim - 28 sept. 2011

Am un golf 4 1.6 16v AUS,motorul merge intrerupt la relanti,se misca toata masina.Am schimbat:fise,bujii,bobina de inductie,puntea de injectoare,motorul are compresie 16 pe toti cilindrii,rectificat chiuloasa,masurat presiunea in rampa(de benzina),curatat EGR/clapeta de acceleratie,schimbat distributia; totul pare OK dar motorul merge intrerupt.
nu am nici o eroare in bord si nici pe WAGCOM.
Inainte aveam eroarea 17582 P1174 fuel trim 1 injection deviation

Anonim - 20 oct. 2013

DISTRIBUTIE PUSA PROST CU UN DINTE IN FATA PE AXA CU CUREAUA MICA NICI TESTERU NU DETECTEAZA AM PATITO DUPA SCIMBAREA DISTRIBUTIEI

57. cristi - 30 sept. 2011

salut am un passat 2007 2000diesel 170cp si mi-sa aprins dintro data bec martor bujii,esp,frana si becul ala cu volan si nu mai merge nici casetofonul am umblat la sigurantele de la motor si am observat ca releul ala negru din cutia de sigurante nu mai decupleaza daca nu scot releul din locas imi tiuie ceva pe langa bujii adica releul nu mai decupleaza o fi vreun scurt la bujiile incandescente? si la bord zice sa merg in service merci

58. Anonim - 1 oct. 2011

buna baieti,am vw bora 1.6 16v, cum fac aerisirea la radiator?am antigel in borcan dar nu cred ca am si in furtunul care intra in motor pt ca il precez cu mana si nu opune nici un fel de rezistenta. multam

59. nelcu - 1 oct. 2011

buna baieti,am vw bora 1.6 16v, cum fac aerisirea la radiator?am antigel in borcan dar nu cred ca am si in furtunul care intra in motor pt ca il precez cu mana si nu opune nici un fel de rezistenta. multam

60. ionut - 3 oct. 2011

Salut baieti,sper ca deranjul sa nu fie prea mare si m-as bucura enorm daca as primi un raspuns la intrebarea mea.Am un vw polo conceptline 1.2 an 2004, 120000km iar de ceva vreme am observat ca in treapta a 2-a cand accelerez parca se ineaca motorul mentionez ca eu nu pricep mai nimic de mecanica;oare ce ar putea fi?Multumesc anticipat!

61. Anonim - 4 oct. 2011

SALUT AMSI EU UN PASAT CAUT UN FURTUN DINTRE TURBO SI INTER COLER MA POATE AJUTA CINEVA CA NU AM GASIT P NET

62. Anonim - 5 oct. 2011

salut.stie cineva ce cod are compresorul deAC de la un golf 4 pe benzina 1,6,16 v din 2001.?Mi se aude un un sunet ciudat in mers,ca un scartait

63. Laurentiu - 5 oct. 2011

Am un golf 3 motor 1600 GT. Poate sa imi spuna cineva de ce nu se tureaza mai mult de 5000 de turatzi. Va multumesc!

64. traian - 9 oct. 2011

poate sa imi spuna si mie cinava ,daca pot sa modific pozitia schimbatorului de viteza la un passat 2001 AVB ,,,,,din cate am vazut la alte passaturi unde e pe liber la ei la mine e viteza 4 ,,,multumesc

65. Ady Ovi - 10 oct. 2011

salut.am si eu o problema cu un golf 3 gti din 95.de vreo cateva zile nu se mai stinge becul la abs si nici cel de la frana de mana.am bagato pe computer ca sa ii sterg erorile dar dupa fiecare pornire se intampla la fel.se aprind becurile.as vrea sa o vand si nu pot din cauza asta.ma poate ajuta cineva?va multumesc din suflet

66. Ady Ovi - 10 oct. 2011

inca ceva…..daca e rupt cotactul se mai poate schimba?

67. Iurian Ionut - 11 oct. 2011

Buna,detin un VW Polo 1.4 MPI,de 2 saptamanii am desfacut capacul de la motor si l-am pornit asa fara filtru si cu furtunasele desfacuta(cele 2 furtune care se conecteaza la capac)de atunci a inceput sa consume si sa traga foarte greu…care sa fie problema?sa fie de la filtru da aer?

68. cristi - 12 oct. 2011

Buna ,tuturor

LA vento 1.9 tdi se intampla urmatorul fenomen ,martor ulei se aprinde si se stinge si cade turometrul.Va rog daca stiti cumva o solutie?Nu are nici o legatura cu alternatorul e refacut complet,daca aveti idee cumva va rog vreau niste pareri.

69. Adrian Mindrean - 12 oct. 2011

Buna seara la toata lumea,am si eu un T4 din 2003 motor 2,5 TDI,tip AJT,88CP.De ceva timp am probleme la pornire,adica nu sta releul de buji cuplat mai mult de 1-2 secunde,nici dimineata cind e rece.Porneste mai greu si dupa ce porneste mi se aprinde semnul de bujie incandescenta si clipeste tot timpul,iar pe la 2800-3000rotati imi intrerupe si nu mai trage,ma ”da in nas”,merge asa cu intreruperi o perioada dupa care isi da drumul,trage merge fara probleme,dar semnul cu bujia incandescenta clipeste tot timpul.Precizez ca am schimbat toate 5 bujiile si releul de buji,dar degeaba.Aveti careva ideie ce poate fi?

cioli - 26 oct. 2011

si eu am un vw si eu am patit cu becu de la buji tot la fel si erau stopurile pe spate de frana imi picase siguranta de pe ele din panou

Anonim - 26 oct. 2011

Mmmmmm….sa fie atat de simplu??!!Am verificat,mie nu imi ard becurile de la numar-pe spate normal :)Azi o sa pun becuri si verific si sigurantele.

70. Jenea - 17 oct. 2011

Cum pot sa dezactivez afisajul de service now de pe bordul unui vw jetta?

Anonim - 26 oct. 2011

Teoretic are un buton in bord,acolo sub ceasurile indicatoare,din care poti reseta kilometrajul mic,atunci cind apesi pe el.La mine daca trag se reseteaza chestia cu service,aia care zici tu

Alex - 22 nov. 2011

cand schimbi uleiul cere celui din service sa iti reseteze ceasul ,iti va aparea iar cu 3000 km inainte de schimbul de ulei

71. Nikey - 20 oct. 2011

salut!am un golf 4 1.6 16v si parca nu mai targe cum tragea odata.ce sa ii fac,sa curat sa prinda viata?

Alex - 22 nov. 2011

incalzeste motorul pina la valoarea normala si apoi fa o plimbare inafara localitatii da-i a 3-a si tinel turat apreoximativ 30 de secunde intre 3500-4000 r/m

72. Anonim - 25 oct. 2011

sal.am un polo din 97 care se opreste cand calc ambraeajul ca sa schimb viteza,din mare in mic.motorul nu trepideaza,se opreste pur si simplu.dak a mai avut cineva problema asta astept un raspuns.ms

73. Anonim - 26 oct. 2011

Deci am fost la service si semnul de la bujia incandescenta semnalizeaza faptul ca un injector nu lucreaza bine,mai precis al 5-lea injector cel cu senzor pe el,sau pompa de injectie .Posibil infundate ,colmatate,decalibrate:(

74. cristinel1706 - 27 oct. 2011

am si eu o problema cu o bora din 2000 De ceva timp in scade intensitatea din martorii din bord iar de azi nici nu mai vrea sa porneasca Stie cineva ce poate avea

Alex - 22 nov. 2011

verifica bateria si incarcarea in timpul functionarii si nu strica sa ii faci un tester

cristinel1706 - 28 dec. 2011

am gasit cauza era partea electrica de la contact

75. ionut - 27 oct. 2011

salut baietzi am un vw passat 2001 1.9 tdi 101 cc.si am o problema la care inca nu sa dat de cap cand merg cu ia constant raman deodata fara pedala.si ca sa isi revina trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc.aveti cumva vro idee cam dc imi fac fazele astea?turbina este refacuta.va salut

Alex - 22 nov. 2011

salut
dute la tester …pedala de acceleratie sau frana ?

76. cristi - 27 oct. 2011

BUNA SEARA BAIETI, AM SI EU UN PASSAT 2007 DIESEL CARE ARE ALARMA, NU AM DE MULT MASINA AZI, AM OBSERVAT CA ARE ALARMA DUPA CE AM INTRAT ITRO GROAPA, NU AVETI IDEE DE UNDE SE PORNESTE ALARMA, NU AM DECAT O CHEIE NORMALA DE PASSAT 2007 SI NU ARE NICI UN BUTON PT ACTIVARE SAU DEZACTIVARE ALARMA, ARE DOAR INCHIDEREA CENTRALIZATA

77. cristi - 27 oct. 2011

ionut ai verificat senzorul de la pedala de acceleratie,

ionut - 27 oct. 2011

nu
am controlat

78. ionut - 27 oct. 2011

cristi dar cand raman fara pedala mi se opreste electro valvola deci nu imi mai targe din turbina imi opreste turbina

79. Anonim - 31 oct. 2011

am un golf 4 116 cp din 2000 si la rece porneste ffff.greu si cand o ia pleaca inecat ,si cu fum.de la ce poate sa fie??

80. Anonim - 31 oct. 2011

Probabil de la injectoare……..

81. Anonim - 1 nov. 2011

salut tuturor , am si eu o jetta din 2008 1.6,benzina ,102 cai si nu reusesc sa trec de 160 /ora. viteza constuctiva a masinii este de 186 .ma poate ajuta cineva?? va multumesc

82. bogdana - 2 nov. 2011

te rog mult sa-mi raspunzi, am un vw golf variant, 11.2004, adus de 2 luni din germania, i-am schimbat distributia, ulei, filtre, problema e ca se aude un sunet la motor ca si cum ar cupla si decupla ceva….mai are si problema ca ambriajul tremura putin la ridicarea piciorului (putin) e posibil sa fie volanta?mecanicul a zis ca nu are nici o problema..da tot se aude si tremura la relanti, deci nu-s eu nebuna…mc anticipat (in oradea nu dau de nici un mecanic competent, mi-a pus antigel si m-am trezit pe drum ca s-a aprins becul de la apa, ca sa-ti dai seama ce profesionisti is)

83. florin - 2 nov. 2011

am o intrebare daca ma poate ajuta careva:
se ausea un cloncanit din motor din partea ventilului agr,l-am schimbat si dupa 2 saptamani iarasi aceeasi chestie…..si inca o teava ce facea legatura intre el si galerie(motor)..
poate sa-mi spuna careva care
mai pot fi alte cauze???????

84. Anonim - 4 nov. 2011

sal.am un wolkswagen passat tdi 131 de cai si acuma 2 saptamani mi sa infundat scurgerea de sub baterie si mi-a baltit acolo apa.a inceput masina sa scoata fum mult . am mers cam 100 de km cu ea si am observat ca numai aveam ulei in motor si cand am scos jorja era un fel de vaselina. la service mecanicu mi-a zis ca pompa de servo frana trebuie schimbata si turbina trebuie reconditionata. asa am si facut am reparat-o am schimbat sevo frana si am reconditionat turbina si dupa 2 saptamani a inceput sa scoata fum albastru cand plec de pe loc sau cand schimb dintr-a 1 intr-a 2-a. acuma am vazut ca imi papa si ulei un pic . stie cineva ce este de facut ?
mecanicul mi-a zis ca este posibil sa mai am vapori de apa pe instalatie sau ulei in teava de esapament care cu timpul o sa fie ars . alti mecanici mi-au zis ca s-ar pputea sa se fi uzat si motorul si ca ar trebui schimbat . nici nu stiu ce sa mai cred

Alex - 22 nov. 2011

salut
Alex din Cluj am si un passat din 2000 si o bora din 2004 , prietene problema care o ai nu poate fi de la turbo si asa mai departe …si mie mi-a crapat turbo pe passat l-am sc himbat si maxim o zi dupa nu a mai iesit fum albastru din cauza uleiului de pe toba , sau depinde cum l-au reconditionat … un turbo odata desfacut e cam terminat din cate stiu eu exista doar intr-un loc in tara unde dupa ce repara turbine le si verica si omologheaza asa ca … eu zic sa ii iei altul chiar second si sa iti verifice mecanicul compresia

85. Anonim - 4 nov. 2011

eu merg pe varianta….uzura la motor…dar cel mai bine este sa te duci cu el la reprezentantza sa vezi ce iti zic aia acolo sa iti faca diagnoza la ea

Anonim - 4 nov. 2011

si ar trebui sa schimb motorul in cazul asta nu ?

86. Anonim - 4 nov. 2011

nici nu am reprezentanta aici in zona , mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa am ulei ramas pe teava de esapament sau vapori de apa ramasi si sa fac un drum mai lung cu ea sa se elimine tot uleiul ala sau vaporii de apa ramasi . nici eu nu stiu ce sa mai cred

87. Anonim - 5 nov. 2011

hmmm…sa speram ca nu trebuie neaparat schimbat motorul…..cel mai bine este sa te duci cu el la un tester sa ii faca o diagnoza….si de recomandat este sa te duci la Vw…cu toate ca dai in jur de 2 mil dar stii sigur ce are si dc scoate fum albastru….sunt 100 de probleme micute care ar duce la cauza asta

88. adrian - 5 nov. 2011

Salut..am si eu un passat din 2006..2000 diesel si mergeam cu ea ..eram in viteza a 4 a si cand am redus in a 3 a nu a mai tras cum trebuie deodata…am oprit`o si i`am dat iar cheie si am facut o tura cu ea si la fel…si cand plec de pe loc imi da in nas..rateuri..si nu urca turatile mai mult de 2000 si daca ii dau mai tare se aprinde senzorul acela spirala..aveti idee de la ce ar fii?

89. Anonim - 5 nov. 2011

Ajutor…
Am un passat din 2002,96kw,am schimbat bare directie capete de bara si amortizoare si fata si spate dar totusi la cea mai mica denivelare pe partea stanga troncane. Va rog puteti sa ma ajutati si pe mine.

Anonim - 13 nov. 2011

VEZI PE LA ETRIER SA NU AIBA JOC.

90. Anonim - 8 nov. 2011

Salut !
Am un vw bora din 2000 tdi 115 cp si de 3 zile nu mai porneste deloc, noaptea am lasat-o in garaj si dimineata nu a mai pornit. Va rog sa ma ajutati daca puteti !

91. Anonim - 8 nov. 2011

salut
am si eu o problema la un golf 3 gti 8v 2000c,
mi se opreste motorul cand in mers ,stand la relantiu,imi oscileaza acul mereu nu sta la turatia lui normala si am schimbat senzorul hal,sonda landa,bobina de inductie,un senzor de pe volanta

92. INCEPATOR - 13 nov. 2011

Salut, pasat 2002 ,clima inchisa , pe econom inchis am dat la minim pana a aparut OFF,DAR TOTUSI BAGA AER CIND MERG CU MASINA ,CU CAT CRESTE VITEZA ,CU ATAT BAGA MAI MULT AER ,DACA A INTELES CINEVA DESPRE CE ESTE VORBA ,ROG SA RASPUNDA …. MULTUMESC MULT.

93. Anonim - 13 nov. 2011

Da !La vw fantele de aerisire centrale sint cuplate direct de afara,aer proaspat care intra direct de afara fara sa treaca prin radiatoare.Solutia este sa le inchizi,au un ”potentiometru”iti arata deschis sau inchis!

Anonim - 14 nov. 2011

multumesc mult .ANONIM …. BAGA SI TU UN NUME..

94. ciumyaditza - 13 nov. 2011

salut……recent mi s-a ars un bec de la iluminatul butoanelor (trepte aeroterma ; aer cald/rece si comutatorul din care se schimba traiectoria aerului parpriz…picioare…bord….cum desfac acolo?.din cate am inteles e un singur bec de schimbat…..la golf Iv….va multumesc anticipat.

95. tuscuta - 14 nov. 2011

Va salut !
Imi poate sugera cineva rezolvarea in Iasi a problemei cu becul ESP aprins ? Pentru un Golf 4 1.9 TDI.
Va multumesc

96. Anonim - 14 nov. 2011

avind in vedere ca suntem vecini ,i-mi permit o gluma ,scoATE SI TU BECUL ,SI NU SE MAI APRINDE NIMIC,,,ASA CA INCEPATOR POT SA I-TI SPUN SA VERIFICI SIGURANTA DE LA ESP,SAU AI APASAT DIN GRESEALA BUTONUL DE ….ESP….MAI APASA ODATA PE EL ,VEZI NU SE STINGE? . VAD CA CEI CARE MAI STIU CATE CEVA SE RETIN IN A RASPUNDE ,,,,,…. Hai baieti raspundeti.

97. Anonim - 14 nov. 2011

pt tuscuta, eu l-am schimbat joi senzorul pe spate stanga tot la golf 4 tdi, variant, costa 100 ron, a durat cam 2 ore ca trebuie sa scoata roata….si nu s-a mai aprins…schimba-l ca acusi vine iarna!

tuscuta - 15 nov. 2011

incearca sa imi scrii codificat (daca reclamele sunt interzise aici) service-ul sau mecanicul la care ai apelat
multam

Anonim - 16 nov. 2011

trebuie sa mergi la un electrician, eu sunt in oradea si am avut norocul sa dau de unul bun (iti trebuie un tester cca 30 lei si vei descoperi problema exact) sper sa nu se mai aprinda.bafta

98. Anonim - 14 nov. 2011

Salut,mi-am cumparat de curand un golf v 1.9,77 kw si de cand l-am luat am observat unele trepidatii cand tineam piciorul pe frana,iar astazi de dimineata dupa cca 5 min.de la pornire,in trafic,la semafor,mi-a urcat turometrul la 1100 rotatii la relantii,i-am dat cateva sprituri ,a scazut la 700-800 si trepida motorul.I-am dat 4000 tot pe loc si la cobarare acul turometrului cobora trepidand.Cand am ajuns la serviciu,si-a revenit,dar la plecare mi-a facut la fel.Masina are 94000 km.astept ajutor,cu stima.

99. Cristian - 15 nov. 2011

Buna Cristi din cluj aci , vreau sa va intreb daca ati patit si voi oare asa , am un golf 4 1.6 16 v acuma de un an am achizitionat acumulator bosch 63an silver 5 Plus cica cea mai buna doar ca acuma 1 luna a inceput sa faca figura sa nu porneasca din senin intr-o dimineata am dat curent a pornit ok, in celelalte zile la fel o data iara nu mi-a pornit am impinso-o a pornit specific ca electromotorul a fost reparat schimbat perii cu suport bobina tot tot .. am fost la reprezentanta Bosch au facut un test zice Incarcare , ok am lasat masina in relanti 2 ore , a venit a mai facut un test zice inlocuiti, dau alta baterie in garantie tot la fel una si dupa o saptamana intr-o dupamasa vrea sa plec de la servici si porneste ma duc 10 minute doar la un mall si dupa o ora de shopping vin si sa dau cheie ciuciu ok , inspirat ulterior am cumparat cablu de curent si am rugat pe cineva sa deie curent la mine , mi-a dat curent si la sfert de cheie a pornit masina …
Cica bateria veche ce am dato in garantie au testat cei de la bosh si au spus ca e ok au pus la incarcare si acuma e ok cica… dar cu asta a doua Bosch ce poate sa fie? Un prieten si-a cumparat tot bosch marca silver 5 plus si dupa 8 luni a picat , alt prieten tot bosch silver 5 plus si dupa 8 luni a picat si a picat si a doua in garantie cam de 2-3 luni exact aci chestia sa intamplat ca si la mine zice incarcare si dupa aia inlocuiti.. Sa fie asa de proaste BOSCH SILVER 5 PLUS?

Prietenul care a schimbat 2 baterii de 74 ah a fost golf 4 1.9tdi, cel care i-a decedat dupa 8 luni vw passat 1.9tdi tot de 74ah, si al meu 63ah la golf 4 1.6 16v,

SIncer nu mai stiu ce sa fac, probabil voi cumpara dar nu stiu ce , ca in veci nu mai cumpar Bosch , nu stiu acuma ce sa spun de Varta Blue sau silver dynamic sa nu fie tot bosch sau bosch cica e varta se fabrica in aceeasi fabrica?

Sa iau un Rombat Premier sau MTR tot acceasi chestie sub alt nume

Vreau ceva pareri Pro contra sfaturi orice .. MS

100. cristi57 - 16 nov. 2011

salut, eu am un 2.0 TDI BKD, si de ceva timp imi face figuri MAPul. ce inseamna asta : imi citeste „cu un offset” in plus fata de cat ar trebui, mai mult cu 0.2-0.5 bar, in functie de cum ii arde lui. pe cel original de pe masina l-am inlocuit cu unul SH, ala a mers ok o perioada apoi a inceput sa citeasca si ala tot aiurea. apoi am cumparat altul nou. la fel, prima data ok (cateva porniri) apoi mi-a facut si asta figuri la scurta vreme. faza e ca face figuri cand vrea el, si daca imi face la pornire, din cauza diferentei fata de valoarea reala, provoaca eroarea „18000/P1592/005522 – Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation” care produce limp mode.
senzorul de altitudine de pe ECU e ok, e 1 bar constant, doar MAPul face figuri cand vrea el… si practic, din cauza acestor valori citite sunt afectate multe altele, va dati seama.

pt ca nu as vrea sa cumpar un senzor nou la fiecare 2 sapt, ce credeti ca ar putea afecta comportamentul lui. de exemplu, cu toti consumatorii porniti si cand trag de volan pe loc maxim, valorile la MAP se schimba, fara ca turatia motorului sa se schimbe.

este problema strict electrica / de masa sau poate fi de ECU ?


Comentati, intrebati sau raspundeti...