VW – Probleme frecvente.
Probleme cu turbina, frane, senzori. Pentru intretinere, aici.
Multumim lui VIS pentru manualul de Golf si Jetta din 1996 – 2005
Un manual foarte util pentru posesorii de autoturisme VW Golf si VW Jetta.
Atentie, este mare, 150 mb!!! Pentru descarcare dati click dreapta pe link si „Save target as….”:
Alte manuale si instructiuni pentru masinile VW si solutii la probleme VW si nu numai, gasiti aici: http://2urbietorbi.wordpress.com/
Manuale pentru motor si reparatii VW:
http://2urbietorbi.wordpress.com/auto-vw-passat-probleme-solutii/
am si eu o problema la o bara din 2000 motor alh Nu mai porneste si am fost la tester unde mi-a aparut eroarea 17978-Modul de comanda motor:blocat prin IMMO P1570-35-00–. Am schimbat si partea electrica de la contact ca imi facea probleme imi lua din intensitatea martorilor din bord Imi poate si mie cineva ce e de facut
salut.am si eu o intrebare , cum aflu daca am dpf? pentru ca la RAR au zis ca nu are .Masina este Vw JETTA 2007 iulie serie motor AABXE.Va multumesc
http://www.dauron-trust.com/ un inceput bun incepe cu o casa buna
http://www.dauron-trust.com /http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/http://www.dauron-trust.com/
http://www.dauron-trust.com/ un inceput bun incepe cu o casa buna
am un vw 1,9 tdi 116 cp si vreu sa schimb furtunele de la senzori n 75 etc pana la egr
vw bora 2002, am schimbat bateria spre primavara (westa 60A) ..in sezonul cald nu am avut nici o problema…verificat amperajul:totdeauna arata 0.02 asa ceva..adica minimul (conectez multimetrul in serie), apoi am verificat bateria(desi e noua) la densitate…e ok..DAR cum a inceput sezonul rece..(saptamana asta) SE DESCARCA PESTE NOAPTE ..si sunt nevoit sa cuplez de la alta masina ca sa o pornesc pe a mea..sau sa pun bateria la incarcat. bateria daca scot bornele nu se descarca..cu bornele puse ..peste noapte se descarca, apoi am fost si la electricieni …nimik…totul in regula..bateria ok… generatorul ok…consumatori nu…am verificat becul din portbagaj…se stinge…e ok…..becul din torpedou arde doar cand este cuplat motorul sau keia pusa..fara keie nu arde becul din torpedou…toate becurile ard…absolut toate…
acum voi lua zilele astea o alta baterie de la cineva in imprumut pe vreo 2-3 zile sa vad efectul…daca bateria totusi ar fi de vina..daca exclud bateria ..ramane generatorul (care nu ar incarca cum trebuie..desi incarca bine…cum merg cat de putin cu masina..pot sa o opresc sa decuplez motorul…si apoi o pornesc..si se porneste la SFERT de KEIE)…sau consumatorii..(care multimetrul nu vede nici unul)..poate masa..dar daca ar fi masa…oare nu s-ar vedea la ampermetru ?!
VA ROG SA MA AJUTATI…DEJA NU MAI STIU CE SA FAC!
MULTUMESC!
Poate electromotoru iti fura sa si eu am patit la fel la un golf 4 pe benzina
Ai ceva pierdere, ceva fir care da la caroserie.
Am o jeta și nu stiu ce este în partea din dr față sub caroserie de îmi scoate aburii, chiar în dreptul ușii dr
Am pus mîna și este un fel de ceramică nu stiu .
Multumesc
am uitat.. pana in primavara am mai patit de cateva ori faza asta tot cu aceasta baterie..am schimbato pe cea veke deoarece precedenta „murise”
Ce marca e bateria si de cati Ah? si din ce an e? ca si a mea e Bosch s5 63ah si cateodata doar am patit asa ceva dimineata sau dupa foarte putin mers cu masina … am pus pe redresor o noapte si acuma sa vedem ce se intampla , in cel mai fericit caz imi pun alta baterie de proba sau cumpar una Rombat Premier(MTR) si gata
Cristiane, bateria cumparata la sfarsitul iernii, deci nu are nici anul, apoi e de 60 ah
si am scris mai sus…e WESTA
salut.am un golf 3 1.4 din 95,nu trage km ar trebui,dak accelerez ffff usor merge normal,dak ii dau talpa incepe sa mearga in socuri si dak iau piciorul de pe acceleratie isi revine la normal,si nu sta bn la relanti,iar cate o data merge perfect de park nar avea nimic,nu stiu de la ce ar putea fi.astept raspunsurile voastre,VA MULTUMESC!
schimba filtru de motorina…..
e pe benzina,sa-i schimb filtru de benzina?
iam scos filtru de benzina,a mers perfect motorul si la relanti la fel,iar dupa ceam oprit motorul si lam pornit dn nou tot asa face.iam pus pe direct furtunele si poate de asta,si intre ele iam pus un furtun cu diametrul mai mare decat celelalte 2 cel care iese dn rezervor si cel care se duce spre motor.MERSI MULT!
Verifică pompa de benzina că nu face presiune când bagi picioru îi trebuie benzina si nu.i ajunge sau vezi filtrele
mersi pt informatie,sper sa o rezolv;)
se poate ca din cauza asta sa consume mai mult,cand nu merge motoru bine?
e pompa de benzina trebuie curatata
am probleme cu releul 12(de la pompa de benzina la golf3)mai precis cu contactele 2 si 3 pe care nu primesc tensiune pt a limenta releul de la pompa de benzina,mai precis la contactul 2 am + prezent dar la pozitia 3 lipseste masa.daca ma poate ajuta cineva cu ceva explicatii privind schema de comanda privind acest releu va rog?
am probleme cu releul 12(de la pompa de benzina la golf3)mai precis cu contactele 2 si 3 pe care nu primesc tensiune pt a limenta releul de la pompa de benzina,mai precis la contactul 2 am + prezent dar la pozitia 3 lipseste masa.daca ma poate ajuta cineva cu ceva explicatii privind schema de comanda privind acest releu va rog?
schimbale
am un CADDY din 2005, 1.9 TDI 105 cai.
dupa ce se incalzete motorul, cans sunt la relanti, creste turatia de la 1100 de rotatii. Trebuie sa opresc motorul si sa repornesc ca sa isi revina, dar dupa un minut, doua face acelasi lucru.
A mai patin careva lucrul asta?
am un CADDY din 2005, 1.9 TDI 105 cai.
dupa ce se incalzete motorul, cand sunt la relanti, creste turatia la 1100 de rotatii. Trebuie sa opresc motorul si sa repornesc ca sa isi revina, dar dupa un minut, doua face acelasi lucru.
A mai patit careva lucrul asta?
Scuze de greseli, dar tastatura nu pra tine cu mine.
e defect
salut cine a mai intalnit probleme electrice la bord golf3 din 93 :cum ar fii: -nu mi se aprinde bordul,nu indica benzina ,cand semnalizez dreaptase aprinde avertizorul de faza lunga , sau cand aprind pozitia se ridica acul de temperatura la maxim . ma poate ajuta cineva ? sau a mai patit cineva daca da sa ma ajute si pe mine.
buna. vw passat 1.9 tdi,110cp,nu este PD.
am si eu o problema,la pornire dimineata.Invirte tare mult,parca nu se alimenteaza.Dupa pornire ,peste zi nu am probleme.
Daca ma-ti putea ajuta cu cateva sfaturi.Multumesc.
salut vezi distribuita eu am scimbato si acuma merge perfecta era sarta. de la. punct
filtru la-m schimbat de 2 luni,cand am facut si schimbu de ulei
Florin parcheaza masina sa fie cu fata mai jos decat rezervorul,cumva la vale….sii a doua zi vezi cum poneste?
Am un Opel Zafira 2.0 DTI ..si scoate fum alb …..mult tare . O accelerez la maxim si se tureaza pana in 1500 mai mult nu creste:( Ma poate ajuta cineva ?
segmentii dusi,e costos dar se schimba,,,,,,fumula alb e fum de ulei
fumul alb este,amestecul de ulei si motorina
1,segmentii fiind tociti uleiul patrunde intre camasa si piston
2.explozia produsa nu mai are aceias putere de impingere a pistonului deoarece pierde presiune pe la segmenti
Eu cred ca e turbo!!!
Ai un fopel?Pai……mmmmm,punei un motor de volkswagen!La astea ne mai pricepem!Lasand gluma la o parte ,sper ca nu te ai suparat,asta inseamna ca nu intra turbo,acolo pot sa fie o gramada de probleme,de la un furtun fisurat pina la pompa.Adicalea trebe mecanic specializat!
salutare
am o problema cu inchiderea centralizata la golf 4 tdi alh 90 cp.Dupa inchiderea portierelor la ceva timp dupa se deschide automat masina dar si cele 4 geamuri indiferent daca inchid cu ajut but de pe cheie sau de la yala din portiera, mi sa intamlpat si in tafic sa clipeasca ledurile si sa aud sunetul de deschidere a portierelor. va rog sa ma ajutati daca a mai intampinat cnv problema aceasta
Buna tuturor,am o problema si nu stiu din ce poate fi,,la schimbarea vitezei,, se aude un clack la prima a doua si cateodata la a treia viteza.
intrebarea e, sa fie din cutie sau suporti?
salut baietzi am un vw passat 2001 1.9 tdi 101 cc.si am o problema la care inca nu sa dat de cap cand merg cu ia constant raman deodata fara pedala.si ca sa isi revina trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc.aveti cumva vro idee cam dc imi fac fazele astea?turbina este refacuta.va salut daca ma puteti ajuta intrati pe id draqusorul2009 va salut bafta
vrifica debitmetru de aier posibil sa fie pe duca, asa am patit la golf iv dupa ce depasesc 90 km\ ora cade turbina si nu mai trage, am fost la mecanic si e dus debitmetru aier
eu am avut aceeasi problema ramaneam fara pedala practic cea ce ti se intampla este sa nuti mai intra turbo pe undeva scapa aer:furtun rupt duza pompa vacum
Turbo trebuie curatat ca este calaminat!!!
Am avut si eu sceiasi problema si era fisurat un furtun linga filtru de aer
salut! Am un golf 3 din93,nu se mai aprinde bordul ,cand aprind pozitia se ridica avertizorul de temperatura la maxim nu imi indica nici acul la benzina.etc
la opel fum alb si lipsa turatie poate fi injector comanda dus,sau alt injector sau pompa
Cum se verifica bobina sistemului de autorizare de
pornire?
mi-am uitat cheile in masina am un t4 cum as putea sa deschid usa fata as fi bucuros daca ma ajutati
Dute la un atelier de copiat chei,”meseriasul ” de acolo descide cam orice.
salut baietzi am un vw passat 2001 1.9 tdi 101 cc.si am o problema la care inca nu sa dat de cap cand merg cu ia constant raman deodata fara pedala.si ca sa isi revina trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc.aveti cumva vro idee cam dc imi fac fazele astea?turbina este refacuta.va salut daca ma puteti ajuta .in mare mi se opreste electrovalva.va salut
buna…..am si eu o problema la un golf5 se aude un zgomot la roata din fata dreapta cred,ca si cand ar fi ”un surub”prin fata care sare in sus si se loveste de cv e un zdranganit seamana oarecum cu un fluerat cv de genul….. oarecum ciudat care se opreste uneori alteori face si cand masina e oprita de ex la semafor ce credeti ca ar putea fi?multumesc ast pareri
buna!am un passat din 2003 si mi sa spart un tachet,si nu stiu din ce cauza pt ca ulei vine in rampa,distributia e la semn si nu stiu cauza.ma poate ajuta cineva?
buna baietzi!am un passat din 2003 si mi sa spart un tachet.ma poate ajuta cineva cu un sfat din ce cauza sa spart?ulei in rampa vine,distributia e ok.
429,ai umblat recent la masina?
zgomotul se aude pe drum drept sau denivelat?
buna seara in primu rand,am si eu o problem cu un polo din 95 1.6 si nu mai imi merge nimic electric in masina,ca si cum nu ar avea baterie,bateria am cumparato acum 2 zile,sigurantele sunt ok,stie cineva unde ar fi problema, multumesc anticipat
controleaza bateria,vezi daca intradevar e buna,cateodata si una noua e defecta sau bornele sa faca bine contact cu poli
Simptom – Cauze – Căi de atac
* Intermitent nebun – releu rupte – releu de comutare (butonul de avertizare)
* Clipeşte intermitent mai repede decât de obicei – turnat de lumină, anunţă, de obicei, FIS – lampa Schimbarea ars.
* Lumina de parcare fata si spate nu sunt pe aceeaşi parte. – Fuse în stare proastă – siguranta 5A Schimbarea
* Lumini de frână întotdeauna aprinse – Comutare la defect pedala de frână – comuta Schimbarea
* Maşina se opreşte după pornire – Bowler imobilizator defectuos – bowler Schimbare (de obicei, situat în jurul valorii de cheia de contact)
* Maşina se opreşte după începerea – Modulul antifurt în stare proastă – modul Modificare. (În unele Audi, acest modul este inseparabil în cadrul tabloului de bord)
* Maşina se opreşte după pornire – Chip defect-cheie – de testare cu o altă cheie. În cazul în care funcţionează, adresaţi-vă pentru o nouă cheie (aproximativ ia o lună) şi poate fi dispusă numai în dealeri.
* Este costurile de boot (se pare ca va incetini starter) – baterie in trecut – Schimbarea bateriei.
* Aveţi probleme de pornire – sau incalzire injectoare – incalzire sau Schimbarea injectoare
* Rotirea cheii nu face nimic (doar a activa caseta), după o săptămâna în picioare – Descărcarea de gestiune Acumulator – a încărca bateria. Dacă se întâmplă din nou, bateria ar trebui să fie schimbat.
* Rotirea cheii nu face nimic, dar după aproximativ 10-20 de secunde pentru a păstra cheia avansat la început, cizme în mod normal (de obicei, atunci când este frig, iar masina ia câteva zile libere) – Clausor – comutator clausor Schimbarea
* Bateria nu este vazut la boot-off – Alternator în stare proastă – alternator Change.
* Lampa se stinge când bateria nu este boot-area – perii alternator purtat – Înlocuiţi perii alternator.
* Bateria este văzută oprit la pornire – alternator Televiziune prin cablu saraci – cabluri de check.
Vizualizare:
Brico alternator schimbare
* Ferestrele nu stau cu o singură atingere (ca înainte) – Deprogramming geamuri electrice pentru un acumulator de deconectare sporadic – reprogrameze ferestre (Generlamente vine vorba de închiderea ferestrelor şi o dată în poziţie, apăsaţi pentru a ridica geamurile pentru un al doilea, a se vedea modelul şi modul).
Inchidere centralizata * nu de lucru – pompă de inchidere pneumatice defalcate centrale – Switch sigiliul pompa (aproximativ 350 €).
Inchidere centralizata * nu funcţionează sau funcţionează foarte lent – un sistem de închidere manşetă pierdut – Ora de check Manşetă închiderea circuitului şi schimba, dacă este cazul.
* Interior lumini nu sunt aprinse pentru a deschide uşa. – Senzor defect uşă -. Schimbarea senzorului.
* Tabelul este pornit pe o singura parte. – Lumânări caseta de turnat – Schimbarea lumânări.
* Lumini Trunk nu sunt aprinse – Blown siguranta – siguranta de check
* Luminile nu se aprind Trunk – comutator de pornire în stare proastă – comutator Change. Notă: Când un comutator este acţionat de poziţie, de obicei, oferă acest eşec intermitent.
* La stabilirea flash la o parte, porniţi lumini intermitente – s-au schimbat conectorii de pe lumini intermitente şi de pe acea latură (au uneori aceeaşi conectori) – Schimbarea conectori.
* Când puneţi lumini, lumini intermitente într-o fix – Schimbat conectorii de pe lumini intermitente şi de pe acea latură (au uneori aceeaşi conectori) – Schimbarea conectori.
* Luminile de frână nu sunt aprinse (nu) – comutator de frână în stare proastă – comutator Change.
* Intermitent fix să-l facă – Nerespectarea de către masa de la farul, probabil pentru că apa le-a intrat – Ora de check masă / Schimbarea far în stare proastă. Notă: Această problemă oferă, de obicei mai multe eşecuri la far, de exemplu, pas cu pas pe lumina de frână se aprinde intermitent.
* Temperatura de afara denaturată – senzor de temperatură în aer liber în stare proastă – Schimbare în afara senzor de temperatură
Vitezometru * nu intermitent – Probe în schimbare proastă – sonda de schimbare Modificare. Notă: eşec este însoţită de kilometrajul total si / sau parţială.
* În cazul în care acul nu ajunge la temperatura la 90 de grade atunci când părăsesc un drum (sau în jos) – termostat – termostat Change. NOTĂ: Unele motoare Grupul VAG a avut acest „defect”.
* Mirosurile neplacute din aer condiţionat (în special B6) – acumularea de umiditate în conducte – temperatuta a urcat climatice la cea mai inalta pozitie de „HI”, dar cu compresorul oprit, adică butonul ECON ar trebui să fie pe . Ne desfăşurăm activitatea în condiţii de încălzire pentru 5 sau 10 minute. Căldura generată în Susler conducte să fie sufuciente pentru a omori bacteriile.
* Mirosurile neplacute din aer condiţionat (în special B6) – acumularea de umiditate în conducte – tevi Curăţenie spray de curat circuitul AA.
* Partea Vanzare rece şi la cald prin selectarea alte 2 încă rece – servomotor în stare proastă – Cambo servomotor
* Partea Vanzare rece şi la cald prin selectarea alte 2 încă rece – blocat trapa – trapele de opinie.
* Incalzire Martor urca, aceasta începe să clipească pe şi în afara pentru o perioada de timp (împreună cu FIS nu funcţionează) – pedala de frână trece în stare proastă.
* Incalzire Martor de funcţionare lumini – pompa de injecţie în stare proastă – Schimbarea pompei de injecţie
Frecvenţa * a aruncat lumina (o data pe saptamana) – Alternator prevede suprasarcina – Schimbarea / Reparatii alternator.
* A eşuat pentru a deschide trapa (se deschide sau închide numai) sau pentru a deschide / închide în mod corespunzător – comutatorul pe pneuri gură în stare proastă – Schimbarea comutator / Curăţenie şi repararea butonului de comutare gură. NOTA: Aceasta este o boală care apare în format A3 (II)
* Prin punerea xenon dă-mi FIS eşec – FIS detectează o modificare în utilizarea de faruri (în acest caz, copii) şi de ce el crede că sunt topită – Adăugaţi puţină rezistenţă a consumatorilor pentru a se potrivi că a făcut lămpile halogen, astfel încât nici o vină în FIS.
* Intermitent nu funcţionează, dar de urgenţă 4 – Releu în stare proastă – releu Change (avertizare)
* Notă privind nivelul lichidului de răcire scăzut FIS, dar nivelul este corect – senzor de lichid în stare proastă roman – senzor Schimbarea
* Dacă atunci când deschideţi masina fie cu controlul trunchiului sau blocat nu este deschisă sau închisă şi nu poate auzi nici un circuit de scurgere de zgomot, scoateţi capacul portbagajului si uita-te la capătul cablului ca este adesea tăiat deschide şi închide-l.
sper sa va fie de folos
am un pasat din 2006 la 110 cand bag picioru tare in ea imi taie pedaua si imi apare bujia la bord..trebe sa opresc motoru sa o las 5 minute si isi revine..ce trebuie sa fac helpp..
mi se aprinde becul pe bord pentru”ESP” dar acum 1 luna am schimbat placutele si de atunci se aprinde dar nu mereu in timpul deplasarii se aprinde iar daca opresc motorul si pe urma pornec iar dispare si pe urma iar se aprinde dupa ceva timp de emrs de ce?
e posibil sa-ti fi stricat senzorul la schimbarea placutelor
se aprinde icepand de la 100 de km in sus????
da, dupa 100 km e aprinde dar sunt zile in care se aprinde si pe la 5 atunci cand merg prin buc, dar dupa ceva vreme de mers
pana in 90-100 km/h nu se aprinde
am un golf3 variant 1.8benzina si cand porneste nu are mereu aceeasi turatie la relanti odata ela 1100 odata la 800 cum vrea ea cateo data scade turatia brusc si motorul parca nu mai trage si da sa se opreasca iam curatat bujiile si cpacul delcou si tot asa face cine ma poate ajuta
salut baieti.am un passat 1.9tdi 101kai.acum 3 luni se auzea un clicait din motor si de deasupra.am fost la servis si mi-a schimbat supapa AGR.dupa 3000 km acelasi cloncanit a revenit.a mai schimbat inca o data supapa AGR fiindca era in garantie.de o luna si jumate imi consuma 10 la suta in oras,,,,am fost cu ea la vw si mi-au zis ca nu am nici o eroare…ce sa fac de unde se trage toata chestia asta??????help help help
Am si eu o prb cu torometrul la un golf 3 când îl pornesc sta la maxim si nu.si revine ce poate sa aive multumesc
Salut baieti!!! am citi multe chestii interesante astfel incerc sa am incredere in voi!!! Amanta mea, adica passat 2007 1,9 tdi 105 cai dar cu soft schimbat la 140 cai! Acum o luna am observat ca la relantin tremura motorul dar foarte putin, iar acum 2 saptamani am facut un drum de 2 km iar la repornire nu mai vroia sa porneasca, nu i-am acordat importanta dar azi mi s-a intampalt din nou! Mecanicul sustine k a intrat aer in conducta de combustibil, Ce parere aveti? Va rog sa ma ajutati Si cu tremuratul motorului.
Va multumesc!!!
1 verifica suportii motorului
2 verifica filtrul de motorina(sa fie bine strans,,,,,eu am patit-o)
nu mereu, se aprinde si la 50 si dupa 100 km, dar chiar nu stiu de ce ? ce zici?
Pentru Marius:
-Becul de la ESP se aprinde cind ai directia dereglata,adica ai ”joc”la directie ,sau cauciucurile nu sint echilibrate.Deci nu are nimic de a face cu placutele de frana.Totul e legat de directie,cea mai mica dereglare iti da eroare la ESP.
ok, mersi
Mersi Marian,,,,,Suportii sunt verificati, nu au nici o problema. iar filtrul nu-l pot desface eu pt k nu am cheile necesare. Dar e o idee foarte buna, mersi. Alte sugestii mai aveti? Astept orice sfat pt k e vorba de amanta :X:X:X:X va multumesc:)
cum aflu daca senzorul de la abs nu asi mai face treaba?
sall am si io o problema cu abs-ul anainte puneam contactul si ramanea aprins 2 sau 3 secunde ai dadeam cheie si se mi aprindea odata si se stingea detot. Dupaia la un timp la franare brusca ami ramanea aprins dar daca ai luam contactu si porneam iara se stingea. iar acum a ramas aprins si nici nu mai intra abs-u ce ai pot face .
Va rog dati-mi si mie un sfat e un golf 3 GTI 115 cp
Am rezolvat problema cu oprirea motorului la relanti! Nu functiona pompa de motorina din rezervor,,,,,,nu striu cum a mai mers masina:P:P si mecanicul se mira! Acum functioneaza impecabil, dar mi-o aparut altaproblema, astfel maine ma duk din nou la mecanic:(:(:(
Succes baieti!!!
Stie cineva din ce motiv atunci cand merg mai multi km (200) se intuneca, de jos in sus disparand aproape complet, display-ul in dreptul afisarii kilometrajului?
cand schimb din 1 in 2 merge cu socuri de curind miam skimbat bobina mia facut intro saptamina 3 testere si nu mia dat nici un cod de erroare deci nu stiu ce sa mai zic masina ma smuceste si pe tester nu indica nimic masina e cam la zi cu tot ce trebe vreau sa mentionez ca detin vw bora din 2002 motor 16 16v va rog sami dati ceva sugestii oare din ce cauza merge sacadat astept raspunsuri
bujiile sau filtrul
Buna seara, am un golf 3, 1.6 benzina, si de cateva luni nu imi mai functioneaza panoul cu care schimb aerul rece sau cald, si nu stiu de ce. Astept raspunsuri.
am un vw pasat 200 si azi cada am vrut sa poenesa defapt am pornit si mi-a aparut scris cu litere mari si rosi stot, ce poate sa fie am ma-i citit pe aici si am observat ca ar fi nivelul scazut de antigel am mers la masina si intradevar u cu 2/3 milimetri sub nivel
.rog sa/mi explicati si mie va multumesc
am un vw pasat 05.05.2000 si mar interesa sa procur o caseta de directie
ar fi o marca anume sau doar sa se potriveasca
si cum sa o procur ma-i ieftin
ms mult
marian filtrul lam skimbat odata cu distributia in mai iar bujiile sunt bune sar putea oare si de la benzina sami faca asa ce vreau sati mai zi cam de 2 ori mi sa aprins becul de la catalizator si pilpiia e cind am mers sai fac tester mia disparut si nu mi mai dat nici o errore acum mai merge din cind in cind sacadat dar nu asa ca inainte
salutare!am um WV Bora din 2000 si i-am schimbat bateria.cand am vrut sa pornesc casetofonul imi afiseaza mesajul SAFE.Este casetofonul din fabrica iar cand am cumparat masina nu am mai primit si carticia de utilizare.ce este de facut?
pe casetofon sunt 2 coduri:
-vwz6z2x1253977
-1j0035152 e.
multumesc!
coidul de la casetofon e de obicei din 4 cifre ce coduri ai pus tu sunt altceva
Trebuie sa mergi cu masina la o reprezentanta WV. Fiecare casetofon in parte are cate un cod anume, nu se potrivesc codurile.. Asa mi`au zis si mie cei de la Skoda.
saluatre….imi poate spune cineva de ce nu mi se aprinde lumina in torpedou?…..am desfacut si se pare ca nu ajunge curent in lampa….restul imi merge stas….multumesc…
salut….. mie nu-mi merge in portbagaj lumina si am un golf 4 din 99 nu stiu ce e… restul merge ok!
multumesc
daca nu este becul ars de la lampa din plafon, atunci sunt contactii din haion…..trebuie desfacut capacul din interior si vazut acolo….de obicei se depune calamina…eu asa am patit….si am rezolvat-o cu spray contact…
am si eu o mica problema !!! trebuie sa-mi schimb uleiu si filtrele la un passat din 2004 dar cum fac cu minunea aia care tot ami apare cand pornesc masina si scrie service in …. km
MULTUMESC ANTICIPAT
nu mai porneste
am un golf 4 1,9 tdi din 2001 si am probleme cu intrerupatorul de stop pe frana .am fost la electrician si am schimbat 3 buc. a zis ca nu sant originale de aia se ard. cind plec de la el totul e ok dupa nici 100de km mi se arde antrerupatorul si iar o iau de la capat .a bagat-o si pe tester a verificat si instalatia electrica si tot degeaba.va rog frumos poate cineva sa ma ajute ca nu stiu ce sa mai fac?…
am o problema cu chiuloasa la golf 3 1992 motor 18 benzina nu pot schimba garnitura …. am scimbat termostatul ca nu deschidea decat la 100 grade sau mai sus si imi arunca antige lul fiindca dupa ce l-am schimbat tot fierbea am decis ca garnitura de chiuloasa e de vina ce sfat imi puteti da ca nu pot desface sa pun garnitura noua
buna, si la multi ani de anu nou, am o problema la un passat 2002 ,1.9 tdi cod motor avb, la turatii mici adica 1500-2000 rpm tremura masina ,o zgaltaie ,mai ales in vitezele 3-4-5 se simte mai bine, dupa 2000 dupa ce intra turbo nu se mai simte nimic, nu mai zgaltaie si merge perfect ! specific ca am schimbat volanta ambreiaj kit sachs de 10000 km, distributia la fel! am pus masina pe tester si nici o eroare, am crezut ca e de la injectoare, am incercat altele 4 nimic avand valori bune! Doar in momentul in care scot mufa de la senzorul de presiune nu a mai zgaltait, am incercat alt senzor nu e de la el! poate fi ceva de la abs esp? aveti vreo idee cineva? MULTUMESC FRUMOS
am un vw passat tdi 1998.acum cateva zile mi-a facut figuri…ramane turata!!!aveti vreo idee?pls help
vezi termostatul daca e trecut peste 95 de grade asta e problema trebe termostatul de la apa schimbat
salut am si eu o bora din 2002 16 16v eam schimbat uleiu de motor si dupa 700 km kan pun contactu imi scrie in bord servicii in 2500km ma poate ajuta cineva
Mihai nuti face probleme daca tia aparut doar servis fara nici un cod e probabil ca tiai skimbat mai repede uleiu sau computeru inregistreaza siti da de stire ca trebe sal skimbi deci e ok ascultama pe mine ca si eu am o bora din 2002 16 16v si inca ceva sa til scoti servisu singur e foarte usor ti acu ala cu care dai km la zero apasat si il dai putin in dreapta dupa care dai cheie si trebuie sa dispara daca nu mai incerci odata sper sa reusesti sa ma anunti ceai rezolvat succes!
multumesc o sa incerc mine
Buna Liviu nu am reusit sa fac nimic ,can resetez treb sa pun contactu
Buna Liviu nu am reusit nimic can resetez tre sa pun contactu
salut! Pui contactul
2. Apesi maneta de resetare kilometraj si o tii apasata.
3 Iei contactul si il pui la loc tinand in continuare maneta resetare kilometraj apasata
4 invarti o data maneta de setare ceas spre dreapa si trebe sa dispara .succes si sami spui daca ai rezolvat problema .
SALUT BAETI..VREAU SA-MI PROCUR UN PASSAT B6 2007 2.0 TDI,SHI ASH VREA SA AFLU CAM CITI KM POT PARCURGE CU UN REZERVOR PLIN PE AUTOBAM NU IN ORASH..MS ANTICIPAT..
daca esti singur in masina si mergi cu 110-120 la ora poti merge si 1200 km ,daca sunteti cinci persoane si mergi cu 180-190 mai mult de 800km nu faci, sunt multe la o masina care influentiaza consumul.
buna liviu nu am rezolvat nimic eu dar am fost la un servis si a pus leptopu si nu a putut sa steaga mam dus la alt servis si un baetas de acola mea resetat el din bord ceva cum meai spus tu orcum mersi ptr ajutor a fost bun dar nu mam descurcat eu ms
Sal am si eu cateva probleme la un wv passat 2002 imi trepideaza schimbatorul de viteza cand ajung la 3000,si nu se mai acceleraza in mers cand o fortez ii iau contactul in mers si merge pe urma la fel?
i-am schimbat si debimetru de aer?
aproape sigur e iurbina(solutii:curatata sau schimbata)
buna baieti. Am si eu un vw polo din 2004 recent cumparat. Cam de o luna la gropi mai mari sau la hopuri (mai ales cind masina se balanseaza se aude un zgomot ciudat parca ar fi un scîrțîit..) asa pe drum kind sint crapaturi sau gropi mici nu se aude nimic.. Am fost la service si mi-au zis că e perna de la motor am schimato dar tot se auzea, apoi sau uitat la amortizoarele din față că erau un pic umede, le-am schimbat și pe ele dar tot se aude..nu știu ce sa fac..de la service îmi zic direct în față că totul e bine și chiar imi arată că nimic nu bate nimic nu îmblă…poate majută cineva cu un sfat..deja sunt disperat…:( sorry de unele cuvinte care poate nu se ințeleg sunt din altă regiune…sper să ma puteti ajuta
bucsele de la BARA DE TORSIUNE schimbale si vezi dupa aia daca mai scartaie Eu am avut aceeasi probleme si dupa ce le-am schimbat a disparut scartiitul
am avut si eu scartieturi la un pasat si au fost eliminate astfel ;ei o seringa ,tragi ulei de motor in ia si injectezi ulei in toate capetele de bara ,,este bosibil sa fi intrat apa la ele si din cauza asta scartie.
Stai linistit,pot fi mai multe cauze,toate legate de bucsile de cauciuc si parte de suspensie.E ceva putin uzat,prea putin sa se vada la un control obisnuit,o bucsa,un pivot,etc.Unde a intrat putin nisip sau praf si de aceea scartaie.Nimic demn de luat in seama.Cind o sa ploua sau e umezeala mare,nu iti va mai scartai,pentru ca se lubrifiaza cu apa…..am patito si eu,erau bucsile de la brate!
Poate să se audă asa de tare? și parcă n-ar fi un scîrțîit da parcă cum ar fi amortizoarele rele, doar că deja leam schimbat
POate să se audă asa de tare?și nui un scîrțîit da parcă ar amortizoarele rele, doar că deja le-am schimbat, și plus la toate se aude demultișor, deatuci credcă a plouat de cîteva ori
salut am un vw jetta din 91,1.6d,si am o problema cand se incalzeste se ingatuie si trepideaza,ce pot sa-i fac?
verifica bobinele
o sa incerc,ms mt
Salut am o bora berlina astazi am luat cricu din portbagaj si can sal pun inapoi nu sa mai deschis porbagaju nici din centrala nici din cheie nustiu ce sa fac ma pote ajuta cineva multumesc
ii cam dificil dar da bancheta din spate deoparte si scoate masca de la porbagaj E posibil sa fie dus motorasul de la centralizata sa sa se fi rup vreo bara de actionare din sistemul de acolo Eu am patit la fel si am gasit motorasul ars
cine ma ajuta si pe mn.am un pasat din 97 1.9 tdi 90cp problema ie ca nu merge caldura,mai exact am scos furtunile ce intra in radiatorul de caldura si numi vine apa pe nici unul si apa nu creste mai mult de 70-80 grade cel mult.
Nivelul este la fix,am scos furtunasul de retur de la borcanu de apa si pe aici imi vine doar bule de apa…dar cand il tin in jos vine apa normal fara bule.
cine ma ajuta si pe mn.am un pasat din 97 1.9 tdi 90cp problema ie ca nu merge caldura,mai exact am scos furtunile ce intra in radiatorul de caldura si numi vine apa pe nici unul si apa nu creste mai mult de 70-80 grade cel mult.mersi
Ai verificat nivelul de antigel ??!!!Probabil nu ai destul lichid de racire sau e robinetul care deschide circuitul de apa spre radiatorul de incalzire,blocat sau inchis
sal
imi spune cineva de ce se invarte volanul exagerat de usor(ex.city fiat punto) la passat b5
Pentru ca ai servodirectie
salut baieti am si eu o intrebare am un vw passat din 2000. motor 1.9 tdi pompe diuze si nu prea circul cu el doar 1 data maxim 2 ori pe saptamana in rest o tin in garaj si as vrea sami recomandati e mai bine pe timp de iarna sa o mai pornesc sau sa o las si sa o pornesc numai cand plec cu ia.va multumesc si drumuri bune.
Salut. Nu este recomandat sa pornesti masina si sa o lasi pornita o durata de timp prea mare.
salut baieti un sfat am-i dati si mie?am un passat din 2006 si ma lasat turbo ce am-i recomandati si mie sa al repar sau sau nou……..e cam piperat.AR tine reparat?am anteles ca nu prea tin ati reparat??????????? va tinut? are 140cc passatu meu .mersi mult pentru raspunsuri
Salutare,am si eu o problema la golful meu 5, 1.9TDI 105 cp,doar la rece atunci cand plec dimineata pana se incalzeste putin intre 1100-1300 de ture am o trepidatie, se sguduie toata masina, peste acest interval de turatii se comporta normal. Mentionaz ca daca este pe liber nu face nimic deci numai in sarcina, intre 1100-1300 ture. Sa fie de la volanta cu toate ca nu bate si nici nu se aude urat.
Multumesc anticipat.
Am un seat ibiza 1.2 care are 40.000km si am o problema la ea.Cand merg pe un drum de tara asfaltat, dar cu denivelari(cum sunt asfaltate majoritatea strazilor la noi)se aude un zgomot puternic(un trocanit) care vine din spatele masinii.Initial am zis ca nu e bine fixata roata de rezerva si aia troncane in halul asta,dar am scos-o si se aude in continuare.Mentionez ca pe un drum asfaltat corespunzator nu se aude nici un troncanit.Sa fie oare de la bucse?Va rog am mare nevoie de ajutor!Mai este cineva care a patit chestia asta?Cum a rezolvat?Cat au costat piesele?Manopera?Va multumesc anticipat!Astept cu nerabdare parerile voastre!
Cu respect,
Vladimir
Salut,
Am si eu o problema care ma tot bate la cap de ceva timp. Sunt posesorul unui golf 5,1.9TDi, am fabricatie 2005. Atunci cand pornesc masina iar motorul este cald imi porneste cam greu si + ca imi zdruncina putin masina . A mai avut cineva probleme asta?
Precizez ca atunci cand motorul este rece imi porneste foarte normal .
Va multumesc anticipat.
buna ziua …am si eu o skoda octavia 2 motorizare 1.9 tdi de 105 cai incepand din iarna asta de cand sa lasat mai rece pornea bine dar parca in 3 sau cum sa va explic avea relantiul oscilant nu mergea uniform si timp de cateva secunde i mi scotea fum alb …deci am intrebat in dreapta si in stanga si fel de fel de pareri unele mai trasnite ca cealalta ….am remediat problema astfel ….una din bujii era arsa si a trebuit sa le schimb pe toate 4 ptr ca mi sa spus ca daca schimb doar una va exista riscul sa se arda si celelalte cu 4 bujii noi acum porneste normal toarce normal si la minus 15 grade si nu mai da pic de fum la pornire ,,,va doresc Succes
pornirea la cald si zdruncina poate fi din multe cauze …dar una si cea mai sigura este volanta …cel putin asa a fost la mine …fiind pe duca uneori la cald pana se echilibreaza zdruncina toata masina si parca o simti in schimbator
ptr golful 5 e posibila pornirea mai grea si zguduiala la cald sa fie din volant….se opreste int ro pozitie incomoda si pana se echilobreaza sa zguduie si sa porneasca un ic mai greu
Sal am un passat 2003 pompu duse si mi`a crescut consumu la relanti inainte imi arata 08-09 iar de vreo 1 sap imi arata 1 -1.1 fara nimik pornit fararuri climasa sau alte chestii cine cineva care ar fi cauza ??? cresterii consumului la relati!!!
am un golf 4 din 2005 si am schimbat pompa de abs cu esp defecta cu una de seat leon cu acelasi cod si de atunci nu imi mai merge kilometrajul,imi spune sa alimentez cu motorina,nu imi mai indica consumul instantaneu .ma poate ajuta cineva.
Pt anonim, Exista un senzor pentru relanti care verifica temperatura motorului si astfel da comanda kt kombustibil sa intre! poate k acela e stricat, problema asta o avut tata cu opel! dar eu nu sunt mecanic auto 🙂
sal
am si eu o problema cu un VW golf 4 1.4 16 v an 2000 ,am schimbat clapeta de acceleratie am resetat compitorul si nu imi sta turometrul la 9 sute, imi sta pe la 7 sau 8 oscileaza. Are cineva un raspuns?
salut baeti am si eu probleme cu un pasat 1.9 tdi din 1994 imi consuma cam un k de ulei la 500 de khilometri care ar putea fi cauza multumesc mult
strutule ,trebuie segmentata sau un set motor ,ai uzura la camasi si segmenti.
am golf4 benzinar si-mi sta aprins martorul de la sonda landa.cauzeaza cu ceva la motor!